MP Advertenties
Re: MP Advertenties
hahahaha iemand had duidelijk teveel in de sentinel van GTA IV gereden!!!
Whuahahahaha
+1
+1
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
-
Dat de kmstand niet in alle onderdelen waar deze opgeslagen wordt overeenkomt. Dus als de tellerbak een andere stand heeft dan de kmstand in de lichtschakelaar gaat deze branden.Tomba schreef:Nieuwsgierigheid: wat zegt die PUNT bij de km-stand?Vinnie_86 schreef:staat ook een punt bij de km stand.
met deze super mooooie bak is mij te veel mee geknoeid, erg triest.
Oftewel mogelijk geknoeid met de kmstand... Viel mij op de foto's ook gelijk op.
Ieder zijn stijl, laat dat even duidelijk zijn, maar ik vind het persoonlijk geen kijk.
Ieder zijn stijl, laat dat even duidelijk zijn, maar ik vind het persoonlijk geen kijk.
Bedankt voor de uitleg @Streamlinestreamline schreef:Dat de kmstand niet in alle onderdelen waar deze opgeslagen wordt overeenkomt. Dus als de tellerbak een andere stand heeft dan de kmstand in de lichtschakelaar gaat deze branden.Tomba schreef:Nieuwsgierigheid: wat zegt die PUNT bij de km-stand?Vinnie_86 schreef:staat ook een punt bij de km stand.
met deze super mooooie bak is mij te veel mee geknoeid, erg triest.
Geknoeid met deze BMW dus, gewoon links laten liggen.
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Dit is wel een heel makkelijke om van weg te rennen ja. Korte samenvatting:
- Geknoeid met de tellerstand
- Voorspoiler kapot
- Motorkap kapot/verpest
- Kentekenplaat fors beschadigd
- Achterbumper lelijk en beschadigd
- Stuur versleten
- Interieur versleten (instapschade)
- Motorstoringslampje
- Automaatstoringslampje
- Buitentemp.sensor kapot
- Airbaglampje brandt (matje kapot?)
Daar moet je geld bij krijgen om 'm mee te nemen.
- Geknoeid met de tellerstand
- Voorspoiler kapot
- Motorkap kapot/verpest
- Kentekenplaat fors beschadigd
- Achterbumper lelijk en beschadigd
- Stuur versleten
- Interieur versleten (instapschade)
- Motorstoringslampje
- Automaatstoringslampje
- Buitentemp.sensor kapot
- Airbaglampje brandt (matje kapot?)
Daar moet je geld bij krijgen om 'm mee te nemen.
Als die nou FLINK goedkoper was, was het misschien nog een leuke auto om mee te trappen ( nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen ) Dat is zo'n beetje alles waar die nog goed voor is..
Mn vriendin belde op Mark wat ik nu toch op Marktplaats vond daar val je van om van t lachen
dus ik kijken en was het idd ook dat ''ding''
zoiets moet nou verboden worden van een pracht auto iets iets iets wazigs maken
dus ik kijken en was het idd ook dat ''ding''
zoiets moet nou verboden worden van een pracht auto iets iets iets wazigs maken
Man dat is zonde van die auto
ziet er gewoon niet meer uit bah! , lijkt wel honda onderhand ..
geinig dit! nog nooit gezien!
http://link.marktplaats.nl/744269853
edit: deze doet wel iets met me, kweet niet wat, maar heb zin om hem te kopen alleen jammer van die 2 cilinders minder
http://link.marktplaats.nl/751553505
edit: deze doet wel iets met me, kweet niet wat, maar heb zin om hem te kopen alleen jammer van die 2 cilinders minder
Ik heb wel eens een BMW bij hem bekeken. Echt een snel handelaartje. BMW'tjes kopen, flink in het vet zetten en snel doorverkopen. Alles is roestvrij en perfecte staat totdat je van dichtbij kijkt. Was toen bij een E36 wezen kijken die er op de foto's mooi uit leek te zien (en als een hele nette werd omschreven) maar van dichtbij was het een hok eerste klas.
Alle zaken werden gedaan vanuit een schimmige parkeergarage middenin de shariawijk van Den Haag dus ik ben maar snel weer weggegaan.
'95 BMW E36 328i Cabrio Executive AUT5
'80 Opel Manta B1 2.0s
'81 Opel Rekord E1 2.0E Berlina AUT3
'80 Opel Manta B1 2.0s
'81 Opel Rekord E1 2.0E Berlina AUT3
Ah de BMW Bauer's, de hate it or love it wagens, velen vinden ze verschrikkelijk! Anderen zijn er gek op! haha, ze hebben iets aparts vind ik!Mark_BMW schreef:geinig dit! nog nooit gezien!
Wat betreft die 318i, risico aankoopje, ik zou er 2x over nadenken! (is de swap goed uitgevoerd?) het is een 91er (dus geen kettingmotor, brengt toch meer onderhoud met zich mee). Vreemde antenne op het dak? Niet origineel zover ik weet!
>>>>Showroom E36's<<<<
ik vind hem echt super vet die bauer
en wat betreft die 1.8 ja ik vind het wel apart met die antenne op het dak, kijk ik heb in mn achterruit zitten ofzo ben dat gewend mist sowieso 2 cilinders, ik denk dat het hem in de uitvoerding ligt, n sedan met M pakket kweet niet....
en wat betreft die 1.8 ja ik vind het wel apart met die antenne op het dak, kijk ik heb in mn achterruit zitten ofzo ben dat gewend mist sowieso 2 cilinders, ik denk dat het hem in de uitvoerding ligt, n sedan met M pakket kweet niet....
haha die E36 Baur is de meest praktische cabrio geloof ik hahaha.
Ik vind 'm een beetje suffig, maar met wat styling zeker te waarderen.
Een E30 Baur vind ik wel oprecht mooi. Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld omdat mijn vader begin jaren 90 een E30 325i Baur had.
Ik vind 'm een beetje suffig, maar met wat styling zeker te waarderen.
Een E30 Baur vind ik wel oprecht mooi. Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld omdat mijn vader begin jaren 90 een E30 325i Baur had.
15000 euro voor een E36.............