je kent me wel van men vorige e46, nu ben ik terug met men nieuwe 320d facelift met 125d km op de teller, er zijn verschillende onderdelen overgebouwd van men oude naar nieuwe zoals men lederen zetels, tellerringen, velgen en kofferspoilerlip.
to do:
full chrome grill, short shift pook, deur hendels en koffer hendel in kleur spuiten en men interieurlijsten herkleuren maar weet nog niet in wat.
voor
na
Laatst gewijzigd door mulderke op 26 apr 2014, 08:03, 9 keer totaal gewijzigd.
morgen komt sinter automobiel met men witte pinkers maar een vraagje: ik heb men ledlampen van men interieur verlichting van men oude e46 naar men nieuwe overgebouwd en ze vielen opeens uit en sindsdien werken ze niet meer, soms een fractie van een second wel, ik heb men zekeringen nagekeken en dat is in orde, iemand hier die ervaring met heeft?
Geen probleem, inderdaad zal het denk ik m daar in zitten!
Informeer ook even goed hoe het zit met de canbus, mij is namelijk verteld dat niet alle canbus BMW compatible is! Ik had onlangs een setje daar stond netjes op de verpakking bij dat ze BMW ondersteunden!
Ziet er goed uit, ik zou alleen nog een keer de lampen in de kofferbak vervangen. Zien er een beetje dof uit. En andere/nieuwe maken de achterkant werkelijk een stuk frisser.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008