Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61
Moet je bij zwart ook nog iets uitnevelen voor het kleurverschil, of is dat niet nodig, ben benieuwd hoe ie er straks uitziet, vooral naar de achterkant met de 4 uitlaten, welke diameter worden de eindstukken, rond 90?, en ga je gelijk de 19 inch zomerwielen plaatsen, zit er zelf wel aan te denken met dat lente weer van de laatste tijd...
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Re: Oud en nieuw E61
4 uitlaten op een E61 ? Niet simpel met die compressor die in de weg zit.
Zelf zou ik het nooit doen, tenzij de wagen de power heeft die zo een uitlaat laten uitschijnen.
Zelf zou ik het nooit doen, tenzij de wagen de power heeft die zo een uitlaat laten uitschijnen.
525d E61 2007 pre-LCI
Re: Oud en nieuw E61
En een M bumper met aan een kant een dubbele uitlaat en andere kant niets is geen potje
Re: Oud en nieuw E61
Snap hem niet, de normale M bumper heeft maar aan een kant een uitlaat. Alleen de M5 E61 heeft een dubbel en dat is de rede waarom ik het niet zou doen op een normale E61.
Ben een benieuwd hoe ze dit doen bij crooke. Soms leggen ze hem in de achterbumper.
Ben een benieuwd hoe ze dit doen bij crooke. Soms leggen ze hem in de achterbumper.
525d E61 2007 pre-LCI
Re: Oud en nieuw E61
gewoon lekker je eigen kop volgen Bart, ieder zijn deugd toch ?
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Re: Oud en nieuw E61
Ik heb een originele m5 bumper, dus met twee keer een dubbele uitgang , ze leggen dan de tweede uitlaat om de bak van het reservewiel een, de eerste uitlaatdemper komt een klep,in zodat ze beide kanten tegelijk roken bij koud weer, anders is het nog geen potje, qua vermogen , dit zie je van buitenaf niet en zie dan ook geen reden om dit op een 525 niet te doen en een 550 bijvoorbeeld wel, dat is van geen enkele invloed op de uitstraling en vind ik ook van geen kanten argumentabel.tom_il schreef:Snap hem niet, de normale M bumper heeft maar aan een kant een uitlaat. Alleen de M5 E61 heeft een dubbel en dat is de rede waarom ik het niet zou doen op een normale E61.
Ben een benieuwd hoe ze dit doen bij crooke. Soms leggen ze hem in de achterbumper.
Re: Oud en nieuw E61
vind ik leuk ( lijkt wel facebook )
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Re: Oud en nieuw E61
Kleur is Oriënt blauw, misschien uitnevelen, hangt af ban het eindresultaat maar heb ik strakke afspraken over gehad met de spuiter, All in prijs, met eindresultaat dat ik tevreden ben, ken hem goed, ook zakelijk, dus gaat helemaal goed komen, eerst nog even millimeter van winterbanden op rijden anders is het zonde dat ik ze er onder heb gehadfreekje schreef:Moet je bij zwart ook nog iets uitnevelen voor het kleurverschil, of is dat niet nodig, ben benieuwd hoe ie er straks uitziet, vooral naar de achterkant met de 4 uitlaten, welke diameter worden de eindstukken, rond 90?, en ga je gelijk de 19 inch zomerwielen plaatsen, zit er zelf wel aan te denken met dat lente weer van de laatste tijd...
Zo snel mogelijk natuurlijk de 19 inch er onder !
Uitlaten worden idd rond 90 denk ik, even kijken war het mooiste staat, hoeft van mij ook niet weer "te dik" te worden , het is nou eenmaal been echte M5 helaas
Maar moet er wel naar toe gaan qua uiterlijk maar niet overdreven, hou ik niet van, net mooi genoeg en niet over the top is het beste naar mijn mening.
Re: Oud en nieuw E61
Hahahahaha, nog even en ik maak een Twitter adres aanfreekje schreef:vind ik leuk ( lijkt wel facebook )
Re: Oud en nieuw E61
Ze weten toch dat de E61 een compressor heeft een de rechterkant waar bij een E60 de tweede uitlaat doorgaat ?
De compressor word ook nog wel eens verplaatst naar de binnenkant om plaats te maken voor de uitlaat.
De compressor word ook nog wel eens verplaatst naar de binnenkant om plaats te maken voor de uitlaat.
525d E61 2007 pre-LCI
Re: Oud en nieuw E61
Hoi Tom_il, ik mag er van uit gaan dat ik niet de eerste E61 rijder ben die dit laat doen bij ze en het interesseert me eerlijk gezegd niet zoveel hoe ze het doen als het er maar goed uit ziet en werkt, ik heb duidelijk uit gelegd wat ik wil en wat voor auto ik heb en wat voor bumper, ik neem dus aan dat dit helemaal goed gaat komen ! Ik ben altijd heel duidelijk met mijn eisen enze hebben duidelijk gezgd te kunnen voldoen hieraan, voor de afgesproken prijs.
Re: Oud en nieuw E61
Dan ben je anders dan ik. Voordat iemand aan mijn auto raakt wil ik precies weten wat ze gaan doen.
525d E61 2007 pre-LCI
Re: Oud en nieuw E61
Ik weet ook wat ze gaan doen, ze gaan een dubbele uitlaat aan beide kanten monteren waar bij koud weer aan beide kanten bijna tegelijk de rook uit komt zonder verlies van pk's en zonder de sportherrie waar ik niet van houd en met mooie eindstukken en geen pisbakkenzooi maar RvS en met garantie en door mensen met ervaring nier in en met garantie, meer hoef ik niet te weten !
Als ze het niet goed doen dan krijgen ze dat keihard op hun bord en dar weten ze, ik ben altijd heel duidelijk van tevoren , soms moet je ook ergens vertrouwen in hebben, zeker als je goede referenties leest, je kan alles wel tien keer uitkouwen maar daar bouw je echt geen band mee op en gaan mensen je vanzelf uitkotsen. Aktie geeft reactie is mijn motto, dit geld alle kanten op !
Als ze het niet goed doen dan krijgen ze dat keihard op hun bord en dar weten ze, ik ben altijd heel duidelijk van tevoren , soms moet je ook ergens vertrouwen in hebben, zeker als je goede referenties leest, je kan alles wel tien keer uitkouwen maar daar bouw je echt geen band mee op en gaan mensen je vanzelf uitkotsen. Aktie geeft reactie is mijn motto, dit geld alle kanten op !
Re: Oud en nieuw E61
denk dat de originele maat wel het beste overkomt, het moet ook niet te iel worden
dit lijkt wel gaaf toch
dit lijkt wel gaaf toch
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...