BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Als die stand niet zou kloppen zou ik toch maar eens naar de dealer gaan en eens kijken wat die tevoorschijn kunnen halen op chassisnummer
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
estorilpower schreef:Ben niet vaag! Zag de auto weer opduiken en wou de info delen om een miskoop te voorkomen.
Als dealer zijnde hebben we toen de auto vanaf zijn geboorte nagetrokken en was foute boel.
Je wilt toch niet betalen voor een Auto met eigenlijks meer dan 200.000km op de teller.
Als je voor safe wil gaan kun je beter een hollander kopen.
En wat betreft de smg waar jullie het over hebben, het rijdt prima maar kosten krijg je geheid met een handbak kun je blijven rijden en blijft heel.
Succes ermee
Leuk die info, maar het is de gewoonte dat men zich eerst voorstelt hier op het forum. Wil je verzoeken dit alsnog te doen.
Bij welke dealer is deze wagen dan geweest?
///M-power
Wazig verhaal...
ook apart dat je het er niet aan kan afzien... stoelen etc...
ik vind het ook geen duidelijke praat...
ook apart dat je het er niet aan kan afzien... stoelen etc...
ik vind het ook geen duidelijke praat...
- makeapullup
http://www.autotrader.nl/auto/bmw-m3/20 ... r-en-month
Is deze al besproken? Ziet er heel netjes uit...
- makeapullup
Behalve de zwarte grills...
en nog wel wat opmerkingen: de zwarte Evo's en de zwarte kieuwen. En een non-OEM navi.
Laatste eigenaar heeft deze M sinds 25 jul 2013 op naam, naar mijn idee is dat wel kort zeg maar
Laatste eigenaar heeft deze M sinds 25 jul 2013 op naam, naar mijn idee is dat wel kort zeg maar
Beest Met 4 Wielen
Een auto kort op naam, zie ook ik regelmatig. Eigenaren hebben uiteenlopende motieven om er weer vanaf te willen. Van 'te klein voor mijn gezin' tot 'wil weer eens wat anders proberen' . Weet nooit zo goed wat ik daarvan denken moet. Iemand een wijze gedachte?
Wat moet ik nou met die info over die m3...
Natrekken? In hoeverre dat mogelijk is..Ovanjole schreef:Wat moet ik nou met die info over die m3...
Zeg, van Jole. Wanneer ga je nou eens keaupen? Geld mot rollen, manOvanjole schreef:Wat moet ik nou met die info over die m3...
Haha.... ik wil geen rommel
:-p
:-p
Vandaag nog een mooie verkocht in Surhuisterveen. Zie Autotrack. Ik was net te laat.
deze is van een forumlid geweest: Alex. er zit een Eisenmann demper onder, hij heeft hem als ik mij niet vergis bij een dealer gekocht destijds. je kan hem altijd even een PB sturen.makeapullup schreef:http://www.autotrader.nl/auto/bmw-m3/20 ... r-en-month
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Ik heb de 08-kjb-3 laten staan.
Was echt van plan hem te kopen maar door dat rare spookverhaal heb ik mijn geld er niet op verwed!
De zoektocht gaat door:-)
Was echt van plan hem te kopen maar door dat rare spookverhaal heb ik mijn geld er niet op verwed!
De zoektocht gaat door:-)
Er staan ook een paar gele te koop. Die doen het blijkbaar slecht. Vraag me af of 'm dat hoofdzakelijk in de kleur zit. Zoja, zijn ze minder waard, want later moeilijker te slijten. Juiste conclusie? Vind zelf de kleur wel flitsend.d