Dark Knight Rises vs Red Beast p.39
Re: Dark Knight Rises pagina 32
Ik heb iets voorbij zien komen op een auto photography site. Mooiste ooit gezien heb zonder te overdrijven
Zo gaat ie ongeveer worden.
Nog ff geduld. Deze velgen ook nog nooit ergens gezien iig
Mods deze maand
- Remmen
- Ramen tinten
- velgen
- Frontlip
- koplamp polijsten
Dan denk ik klaar tenzij ccc overlijd dan neem ik cic
Zo gaat ie ongeveer worden.
Nog ff geduld. Deze velgen ook nog nooit ergens gezien iig
Mods deze maand
- Remmen
- Ramen tinten
- velgen
- Frontlip
- koplamp polijsten
Dan denk ik klaar tenzij ccc overlijd dan neem ik cic
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Mijne zijn idd hitte bestendig. Speciale remlak dacht ik, maar die dealer is niet goed bij ze hoofd. Hebje hele nieuwe remklauwen voor dat geld
ErwinE60 schreef:Dat begrijp je niet verkeerdsuyker schreef:Nee heb ik laten doen.
Wielen eraf. klauwen ff los en spuiten maar. Uurtje werk en kost 5 tientjes.
Probleem bij M5 remset incl schijven is dat je volgens mij geen winterbanden kleiner als 19' kan monteren.
Kan wel goedkoop aan komen via een vriend die ze weg doet. Twijfel dus nog om die te nemen
Maar jij moet dus 1200ex betalen voor spuiten?? of begrijp ik dat verkeerd
Remolie word ook gelijk vervangen maar dit zullen niet de kosten zijn.
Is de verf / lak die er bij jouw op zit ook warmte bestendig?
Dit is natuurlijk ook een punt van aandacht met flink remmen.
Toen ik er een 18'' E46 M3 velg voor had staan, had ik het vermoeden dat het niet zou passen, en dat heb ik vervolgens ook niet geprobeerd .
van die nieuwe foto's die derde is echt geweldig om naar te kijken !
Dark knight edition
Dark knight edition
bellatorfortis schreef:ach ach kom op laat ons niet langer in spanningsuyker schreef:hahah nee kan nog niks zeggen
ben gewoon benieuw naar je wielen en ik wil jou oude wel
Die oude gaan als wintervelgen fungeren
Dark knight edition
Dark knight edition
Kleine update
Ramen zijn gedaan Alleen voorruit wou niet meer werken. Tijdens spiegel demonteren scheurde de ruit 10 cm.
Krijg nu dus een nieuwe en deze word vooraf gratis getint. Dus ik ze win situatie raam en tint gratis.
Keramische remmen zitten erop. Alleen nog de klauwen spuiten.
Frontlip vandaag binnen gaat donderdag naar de spuiter.
Hopelijk deze week me velgen binnen zijn dan kan volgende week het feest beginnen en eindigen
Ramen zijn gedaan Alleen voorruit wou niet meer werken. Tijdens spiegel demonteren scheurde de ruit 10 cm.
Krijg nu dus een nieuwe en deze word vooraf gratis getint. Dus ik ze win situatie raam en tint gratis.
Keramische remmen zitten erop. Alleen nog de klauwen spuiten.
Frontlip vandaag binnen gaat donderdag naar de spuiter.
Hopelijk deze week me velgen binnen zijn dan kan volgende week het feest beginnen en eindigen
Dark knight edition
Dark knight edition
-
Ben benieuwd naar de wielen.
Die van mij komen er ook binnenkort op. 20 inch miro111 breedset in glanzend zwart
Die van mij komen er ook binnenkort op. 20 inch miro111 breedset in glanzend zwart
Miro ook erg tof ja. Heb je die uit engeland gehaald?
GenuinePaul had ze ook volgens mij toentertijd
Ik hou het op 19 kwa comfort.Was alleen al 1600 kwijt zonder banden. Wel met spacers dan anders passen ze niet
GenuinePaul had ze ook volgens mij toentertijd
Ik hou het op 19 kwa comfort.Was alleen al 1600 kwijt zonder banden. Wel met spacers dan anders passen ze niet
Dark knight edition
Dark knight edition
20 inch ziet er wel gaaf uit. Maar de comfort gaat er echt bij achteruit. Dus goede keuze !
-
De miro's komen uit amerika ja.
Maar heb ze via een bedrijf hier besteld.Ik ga deze week de banden bestellen en dan ben ik eindelijk van die 17 inch look af
Maar heb ze via een bedrijf hier besteld.Ik ga deze week de banden bestellen en dan ben ik eindelijk van die 17 inch look af
Mijne worden morgen opgehaald en gemonteerd incl 20mm spacers..
Fotos volgen
Fotos volgen
Dark knight edition
Dark knight edition
nou weer een dag verder. Wee probleem verder.
Wielen incl spanners gemonteerd. Ziet erg dik uit. Alleen nu krijg ik trilling met remmen bij 80/100 km/h. Dat had ik gister dus niet.
Ook had ik tijdens monteren mijn contact aan laten staan +- 2,5 uur. Toen ik dat opmerkt zag ik gele accu in beeld dashboard. Alles deed het gewoon. Meteen uitgezet en wat blijkt. Me boordcomputer wil niet meer aan nu. geen geluiden niks. Zelfde als paar maanden terug toen 6 weken lang het beeld het niet deed en ineens weer aanschoot. Snap er gene klote van.
Zal nieuwe accu verholpen zijn?
Wielen incl spanners gemonteerd. Ziet erg dik uit. Alleen nu krijg ik trilling met remmen bij 80/100 km/h. Dat had ik gister dus niet.
Ook had ik tijdens monteren mijn contact aan laten staan +- 2,5 uur. Toen ik dat opmerkt zag ik gele accu in beeld dashboard. Alles deed het gewoon. Meteen uitgezet en wat blijkt. Me boordcomputer wil niet meer aan nu. geen geluiden niks. Zelfde als paar maanden terug toen 6 weken lang het beeld het niet deed en ineens weer aanschoot. Snap er gene klote van.
Dark knight edition
Dark knight edition
Even langs de garage om de weerstand te laten meten van de accu dan weet je of hij nog goed is.
Anders hem een keer goed vol laden.
Boordcomputer zal zich wel uitschakelen bij lage spanning zodat je vitale delen nog prik krijgen.
succes
Anders hem een keer goed vol laden.
Boordcomputer zal zich wel uitschakelen bij lage spanning zodat je vitale delen nog prik krijgen.
succes
BMW rulez
Ik heb precies hetzelfde probleem! Weken achter elkaar doet die het gewoon en dan ineens weer niet. Heel vaag, maar het schijnt een probleem te zijn met de ccc modulen. En komt ook alleen voor bij de professional en niet bij de business. Of je auto heeft een te laag accu spanning gemeten wat je al aangaf. Dan kan het zijn dat je auto hem heeft uitgeschakeld om energie te besparen ( dit was wat ik steeds kreeg te horen bij de garages).suyker schreef:nou weer een dag verder. Wee probleem verder.
Ik zou het even aankijken vaak na 7 x starten doet die het weer. Wel iedere keer met periodes ertussen. Als het vaker gaat voorkomen zou ik toch gaan denken aan een cic modulen. Als het niet aan de spanning ligt.
heb gelijk 200 km gereden en nog niks. Zou tog bij geladen moeten zijn dan? vorige bijna cic gekocht toen sprong die weer gewoon aan maar dat was na paar weken. Garage zei dat ie dood was .
auto start verder prima.
auto start verder prima.
Dark knight edition
Dark knight edition