e21 323i / m52b28
e21 323i / m52b28
De 323i uit79 zo als ik hem gekocht heb.
Met een e30 m20 b23 die erg rookt en valse lucht trekt, slangen zijn geschuurd.
Ik heb de originele motor er wel bij met een gaat in de carterpan, en ik weet niet of de vorige eigenaar zonder olie heeft gereden.
Er zat een alpina interieur in maar die heb ik verkocht.
[/quote]
hier nog wat foto's waar ik mee bezig ben geweest.
Met een e30 m20 b23 die erg rookt en valse lucht trekt, slangen zijn geschuurd.
Ik heb de originele motor er wel bij met een gaat in de carterpan, en ik weet niet of de vorige eigenaar zonder olie heeft gereden.
Er zat een alpina interieur in maar die heb ik verkocht.
[/quote]
hier nog wat foto's waar ik mee bezig ben geweest.
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!
Re: e21 323i / m52b28
Draagarm gedemonteerd, rubbers er uitgetrokken en pouwerflex gemonteerd en stalen remleidingen gemonteerd.
[/quote]
[/quote]
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!
Re: e21 323i / m52b28
Weer bezig geweest en de achterkant klaar.
Ik wou voor ook pouwerflex hebben maar kon het nergens vinden alleen e30, dus een soort gelijk gevonden.
Achter had ik de pouwerflex nog liggen van de e30 die waren het zelfde.
1 kant klaar nu de andere kant.
[/quote]
Ik wou voor ook pouwerflex hebben maar kon het nergens vinden alleen e30, dus een soort gelijk gevonden.
Achter had ik de pouwerflex nog liggen van de e30 die waren het zelfde.
1 kant klaar nu de andere kant.
[/quote]
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!
Re: e21 323i / m52b28
Ik heb de motor er even in gelegd om tekijken of het allemaal zou gaan passen.
Met de m20 motor steun aan de bestuurders kant gaan het niet lukken, de inlaat raakt de rembekrachtiger.
Dus zal een motorsteun moeten maken.
Ik heb ik hem iets meer gekanteld en dat gaat een stuk beter ook met de uitlaat.
[/quote]
Met de m20 motor steun aan de bestuurders kant gaan het niet lukken, de inlaat raakt de rembekrachtiger.
Dus zal een motorsteun moeten maken.
Ik heb ik hem iets meer gekanteld en dat gaat een stuk beter ook met de uitlaat.
[/quote]
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!
Re: e21 323i / m52b28
Brian....Waarom post jij zo vaak het 'I'm with stupid plaatje' onder helemaal niet stomme reacties?
Gaat me een beetje op de wekker
Gaat me een beetje op de wekker
-
- Berichten: 3712
- Lid geworden op: 11 jan 2010, 18:23
- Contacteer:
Re: e21 323i / m52b28
I'm with stupid, betekent alleen dat je het met iemand eens bent..
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Re: e21 323i / m52b28
Haha bob ben t met Danny eens dit word n mooi topicje om te volgen
Re: e21 323i / m52b28
aah dan heb ik het plaatje nooit begrepen, tot nu dus.
Mijn excuses!
Mijn excuses!
Re: e21 323i / m52b28
Leuk dat er mensen zijn die het leuk vinden om te volgen.
Misschien zijn er ook mensen die mijn willen en kunnen helpen met de problemen die ik tegen kom???
viewtopic.php?f=79&t=37969
Misschien zijn er ook mensen die mijn willen en kunnen helpen met de problemen die ik tegen kom???
viewtopic.php?f=79&t=37969
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!
Re: e21 323i / m52b28
Leuk een E21 323i kun je een hele leuke BMW van maken, zo te zien ben je al lekker op de goede weg
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Re: e21 323i / m52b28
Gaaf project hoor. Vindt een e21 net wat dikker dan een e30
Re: e21 323i / m52b28
Ja ik ook is misschien omdat je de e30 nog regelmatig ziet en de e21 een stuk minder.lykel schreef:Gaaf project hoor. Vindt een e21 net wat dikker dan een e30
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!
Re: e21 323i / m52b28
Wie achter de kudde aanloopt, loopt altijd door de stront!