k vind t er n beetje uitzien als of ik men tractor op dubbel lucht zet (gebeurt ook alleen ma als t echt nodig is )
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
En een erg dikke coupe jaapi jammer dat je tegenwoordig iedereen met de zelfde soort stance ziet
Alleen paar e36 springen er echt uit!
En die van jou mag ook wel tussen wezen
Denk dat als je er zo'n poly achterscherm op popnagelt ala s13/14 drift, het er nog verrassend dik uit kan zien... Voor nu ook iets te overdone... Mits je een fender gebruikt... Dan lijken ze ook minder uit te steken... De wielen daarentegen zelf vind ik super dik!
Sorry maar vind het echt geen porum!
Vind dat je zo wel een beetje voor lul rijd.
Als ik iemand zo zou zien rondrijden zou ik echt hard moeten lachen.
Dit is natuurlijk ook gewoon vragen om problemen met politie. Kan me niet voorstellen dat je zo mag rondrijden.
Maar goed ieder zn ding natuurlijk. Als jij het vet vind, DOEN!
Sportief van je dat je ook met de negatieve kritiek kan omgaan.
Persoonlijk kan ik niet begrijpen dat je een op het oog zo mooie E36 zo beschadigt... maar zoals al vaker gezegd: ieder z'n ding en mocht je er ooit vanaf willen dan is er vast een tweede persoon die het ook mooi vindt. Denk wel dat je er vanuit mag gaan dat de politie je met deze setup van de weg gaat halen, de regels mbt uitsteken van wielen uit de wielkasten zijn vrij duidelijk...
Natuurlijk heeft ieder zn eigen smaak, en zie ik ook wel dat mn e36 strakker was hier maak ik me niet zo druk over omdat k dat allemaal nog ga fixen. Voor de guys die het wat vinden ideeen zijn altijd welkom en blijf mn project volgen voor de andere die het niks vinden zijn er nog genoeg andere projecten
Vond het een dikke bak! Nog steeds maar de wielen kunnen en zullen zeker beter staan op een andere auto waar een widebody netjes bij past. De E36 is nogal een slank ogende auto waar je er nu even een latina van maakt met wat extreme rondingen. Ieder zo ze eigen smaak. Ik blijf je project wel volgen! Alleen probeer ik de velgen weg te denken.
Van opzij is dat in ieder geval knap. Langs achter bekeken dan weer niet.
Jammer dat de wielkasten zo verneukt zijn nu. Benieuwd naar het verdere verloop met de e36...
En ik zou die 328i badge er gewoon oplaten. Misschien nog setje AC Schnitzer spiegels, past beter in het concept dan die lelijke oem spiegels neen?