Ik gooi eens in de 2500 km een injectorcleaner door mijn tank heen. Dit omdat ik gewoon merk dat het beter werkt. Nu was ik gister bij de automaterialen zaak voor mijn brandstofpomp en brandstoffilter. Daar had je de professionele lijn van dat merk Wynns staan. Dit was het zelfde flesje alleen nu grijs van kleur, er stond dan ook wynn's professional fuel injector cleaner op.
Ik vroeg de verkoper of dit de beste was die hij had of dat er nog beter was. Hij kwam aan met een stalen flesje van Valvoline professional series. Om precies te zijn de HD DIESEL system complete. Zie link: http://www.valvoline.nl/onderhoud/valvo ... 20Complete
Ik zag dat deze zeer sterk was omdat het eigenlijk voor vrachtwagens gebruikt wordt met een tankinhoud van 1000 liter. Ik had dus bijna het hele flesje op een halve tank van maximaal 65 liter gegooid.. rond de 30 liter dus.. Scheelt dan slechts 970 liter met het aanbevolen aantal liters..
Kan ik dit er gewoon doorheen gooien? Diesel is diesel lijkt mij.. de motor van een vrachtwagen is hooguit wat groter maar werkt hetzelfde. OKe, misschien niet de hele vles maar even doceren over 2 volle tanken ? Wat vinden jullie daar van?