Bmwspeed 5 serie.

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
bmwspeed

Re: Bmwspeed 5 serie.

Bericht door bmwspeed » 23 feb 2014, 16:07

Het materiaal van de koplamp is dik genoeg.

bmwspeed

Bericht door bmwspeed » 23 feb 2014, 16:13

Pfff weer een kleine tegenslag. De velgen waren niet goed gebalanceerd toen ik ze kocht. Dus ik ben daar afgelopen week mee terug gegaan. Toen leek het probleem opgelost nadat ze de velgen opnieuw hadden gebalanceerd. Alleen merkte gister weer wat trillingen en het werd alleen maar meer. Nu ben ik dus weer terug bij af. Zou het nu toch weer aan het balanceren liggen? Ik laat er morgen wel door een andere partij naar kijken. ( dalijk blijken zo krom te zijn) je weet het maar nooit.

bmwspeed

Bericht door bmwspeed » 10 mar 2014, 20:41

Zo het trillen van de wielen bleef een probleem. NU komt het... er zat op mij naaf een naafring deze zat vrij vast en hebben we eraf moeten slaan met een bijtel ( uiteraard wel voorzichtig). Dus het probleem was dat er in de velg 1 zat en op de naaf. Dat kan niet goed gaan natuurlijk.

Raar dat het niemand is opgevallen aangezien de velgen 3 x eraf zijn geweest in kortetijd, door de bandenboer.

bmwspeed

Bericht door bmwspeed » 10 apr 2014, 17:12

Zo ik heb niet stilgezeten!

Er zijn nieuwe velgen op gekomen (dezelfde als die er nu al oplagen alleen nu nieuwe)

Verder heb ik wat onderhoud gepleegd er is een nieuwe kleppendekselpakking opgekomen en nieuwe slangen voor mij lpg installatie aangezien er een slang lek was van het voorverwarmen van de installatie.

Hier wat foto's van de kleppendeksel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een hels karwij door de gas installatie. Had nergens ruimte, normaal is het niet zoveel werk en heb je het ook binnen 2 uurtjes gedaan. Nu ben ik een halve dag bezig geweest. ( moet wel zeggen dat ik er helemaal geen ervaring mee had) en dus gewoon eraan begonnen ben via wat youtube filmpjes.

bmw2006

Bericht door bmw2006 » 18 feb 2015, 10:33

mooie wagen!!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom”