Daniel's 330i cabrio, M tech bumper vraag
-
Re: Daniel's 330i cabrio, morgen de grote dag
Jaja morgen de grote dag zal foto's posten mocht het zover zijn. Heb de afspraak om 12 uur bij onze banner sponsor.
Groeten Daniel
-
Daniel's 330i cabrio, Eisenmann gemonteerd, foto's op pag.5
Zo vanmorgen maar eens naar Bunschoten-Spakenburg gereden om bij Crooke Tuning mijn Eisenmann te laten monteren.
Hier vers uitgepakt en al.
Hier de Beamer op de brug.
De originele einddemper verzette zich nog wel tegen de zaag
En hier zit hangt hij er al onder
En hier 2x76 mm rond, staat zelf wel netjes vindt ik.
Het geluid valt me eigenlijk wel tegen voor de race versie, had er zelf wel meer van verwacht. Zit er nu alleen nog aan te denken om het kleine dempertje nog te laten vervallen. Of eerst ff wachten totdat deze goed is ingebrand. Hij klinkt met warme motor al een stuk beter als met koude motor. Ik weet niet in hoeverre hier veel invloed op het geluid zit.
Verder hulde aan onze site banner Crooke Tuning, nette werkplaats en zeer goede service en ook snel en secuur werk afgeleverd.
Onderweg naar huis nog wat foto's geschoten van de beamer, had hem gisteren nog even snel gewassen
Toch een beetje sticker tuning
Helaas kon m'n dakkie niet open wegen een foutmelding thuis gelukkig een kabelbreukje gevonden dus gelukkig werkt alles weer naar behoren
Tot de volgende mod
Hier vers uitgepakt en al.
Hier de Beamer op de brug.
De originele einddemper verzette zich nog wel tegen de zaag
En hier zit hangt hij er al onder
En hier 2x76 mm rond, staat zelf wel netjes vindt ik.
Het geluid valt me eigenlijk wel tegen voor de race versie, had er zelf wel meer van verwacht. Zit er nu alleen nog aan te denken om het kleine dempertje nog te laten vervallen. Of eerst ff wachten totdat deze goed is ingebrand. Hij klinkt met warme motor al een stuk beter als met koude motor. Ik weet niet in hoeverre hier veel invloed op het geluid zit.
Verder hulde aan onze site banner Crooke Tuning, nette werkplaats en zeer goede service en ook snel en secuur werk afgeleverd.
Onderweg naar huis nog wat foto's geschoten van de beamer, had hem gisteren nog even snel gewassen
Toch een beetje sticker tuning
Helaas kon m'n dakkie niet open wegen een foutmelding thuis gelukkig een kabelbreukje gevonden dus gelukkig werkt alles weer naar behoren
Tot de volgende mod
Groeten Daniel
-
Re: Daniel's 330i cabrio, Eisenmann gemonteerd, foto's op pa
Ziet er heel mooi uit!! en gelukkig dat je het euvel van je dak gevonden hebt, zat de kabelbreuk bij het scharnier van je kofferklep?
Wat heb je met je oude demper gedaan? en je sierstukken hier van
Wat heb je met je oude demper gedaan? en je sierstukken hier van
-
He Mike, thnx enne de demper heb ik weer meegenomen naar huis. Denk dat de eisenmann het langer overleefd dan de beamer zelf
Groeten Daniel
-
Mocht je de sierstukken van je originele demper kwijt willen dan heb ik misschien wel interesse
Het is Bimmer heren ;-)..
Bij nieuwe Eisenmann uitlaten duurt het even voor dat het maximale geluid er uit komt.
Moet als het ware eerst goed ingereden/warm zijn geweest.
Het geluid wordt dus na verloop van het aantal km BETER.
Staat zeer goed maar dat is altijd zo met de eisenmann uitlaten.
Heb je toevallig nog een foto recht van achteren gemaakt? En ik ben ook wel benieuwd hoe hij klinkt als ie warm is Maar ziet er goed uit hoor.
-
vind beamer toch leuker klinken maar zal erop lettenDnl schreef:Het is Bimmer heren ;-)..
Groeten Daniel
-
Beamer is voor motorfietsen van bmw;)
-
Vandaag weer bijna 300 km gereden en hij klinkt nu al wat voller heb ik het idee. Alleen bij stationair hoor je hem echt bijna niet, dan produceert hij net zoveel geluid als de originele demper ( had daar wel de tee mod gedaan). Ik merk wel als ik op de bijrijdersstoel zit dat het geluid harder is dan als ik op de bestuurdersstoel zit tijdens het rijden.bilkert35 schreef:Bij nieuwe Eisenmann uitlaten duurt het even voor dat het maximale geluid er uit komt.
Maar wacht het eerst nog wel even af voordat ik er een dempertje tussenuit haal. Denk dat het niet zo heel veel verschil gaat uitmaken die kleine tussendemper.
Groeten Daniel
-
Zal deze week nog ff een foto voor je schieten recht van achterenoempf schreef:Heb je toevallig nog een foto recht van achteren gemaakt? En ik ben ook wel benieuwd hoe hij klinkt als ie warm is Maar ziet er goed uit hoor.
Groeten Daniel
-
Is toch BMW danstreamline schreef:Beamer is voor motorfietsen van bmw;)
Groeten Daniel
zeeeeer mooi !
diene sticker is de max ;-)
diene sticker is de max ;-)
Mooi die Eisenmann. Als de auto koud is merk ik indd ook dat die een stuk stiller is dan dat die lekker warm is. Maar bij een 6 cilinder zul je toch wel een leuke roffel hebben nu, dat vindt ik persoonlijk mooier dan een race sound.