Hallo BMW liefhebbers !
Hallo BMW liefhebbers !
hallo allemaal ik ben Marc uit aalsmeer ben 24 jaar. heb afgelopen maand een mooie zwarte BMW E36 328i coupe hand geschakeld gekocht dit is nu mijn 2de auto en ook men 2 de BMW had hier voor namelijk al een E36 318Is coupe gehad, dus ben eigenlijk wel echt een E36 liefhebber ik zou graag wat fotos willen laten zien maar ze zijn te groot van formaat dus kan ze niet toevoegen :S weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ? ik hoor wel van jullie hoop ik
Groetjes Marc
Groetjes Marc
Re: Hallo BMW liefhebbers !
Welkom!
Foto's kun je uploaden op bijv. photobucket.com of mijnalbum.nl. De 'IMG-code' kun je dan in een reactieveld plakken.
De bijlage functie werkt niet op dit forum.
Foto's kun je uploaden op bijv. photobucket.com of mijnalbum.nl. De 'IMG-code' kun je dan in een reactieveld plakken.
De bijlage functie werkt niet op dit forum.
- Ramon 325 Vanos
Welkom
Ben benieuwt naar de foto's
Ben benieuwt naar de foto's
Nou kijke of het werkt hier dan een paar fotos nu staat i nog op winter banden/velgen deze is mete zomer velgen
Welkom Mooie wagen! E36 is ook zeker een mooi model
E46 316I Blackline '04
Ja dankje ik zat te kijken voor een e46 330ci maar men hart ligt toch een beetje bij de e36 en toen kwam ik deze tegen op internet en was gelijk verkocht :p
Thx ja wil er een m50 mod op doen heb die 325 spruitstuk hier al liggen en over een paar maandjes ga ik er waarschijnlijk een eisenmann eind demper op zetten en heel miss een rvs spaghetti spruitstuk maar kijke of het geld het ook toe laat