Vandaag is dan de dag aangekomen dat ik alles compleet heb om te beginnen. Gelukkig ook nog een paar dagen vrij i.v.m. de carneval hier in het zuiden.
Ik heb ten eerste een e36 2.5 non-vanos met schade gekocht, en hier motor en bak uit gehaald. Daarna heb ik van een vriend van me (N.vankooten op het forum) nog een 318Is gekocht. Dit wordt ook de auto die ik ga gebruiken.
Planning voor deze week:
-318Is motor uitbouwen
-m50 2.5 non-vanos inbouwen
-kabelboom en dergelijke netjes afwerken
-deurpanelen monteren (deze ontbreken op het moment, liggen wel klaar bij N.vankooten)
Als alles volgens plan loopt heb ik alles lopend voor woensdag. Zodra deurpanelen gemonteerd ga ik een motorherkeuring aanvragen bij de RDW. Wil namelijk alles netjes in orde hebben.
Plannen als de auto op kenteken als 6Cil staat:
-Interieur compleet demonteren
-Op maat gemaakte uitlaat incl cat vervanger maken (RVS)
-Kuipstoelen (Heb ik klaar liggen, Merk Cobra)
-5 punt gordels (Heb ik al klaar liggen)
-Rolkooi (zelf op maat maken)
-Hydraulische handrem
-Carrosserie spuiten (Plasti-dip, bedrijfsauto pas gedaan en ziet er echt strak uit)
-M bumpers voor en achter (moet ik nog aanschaffen)
-Motorsport velgen style24 (Heb ik klaar liggen)
Natuurlijk zullen hier nog wel wat dingetjes bij komen, maar ik houd jullie dan gewoon op de hoogte met tekst en foto's

Vandaag voorfront helemaal afgebouwd en radiateur al gedemonteerd.

Wil eerst met een complete auto naar de RDW i.v.m. de keuring naar 6Cil. Als dit gelukt is begin ik pas met strippen. Leder interieur , 318Is motor en de led achterlichten (Coupé) komen na keuring vrij voor verkoop.
Zal morgen avond weer wat foto's en status update posten om jullie op de hoogte te houden