kachelkraan 316
kachelkraan 316
kan iemand mij hier uit leggen waar mn kachelkraan zit hoe hij eruit ziet en hoe ik hem kan controleren of hij zn werk nog doet of niet natuurlijk want verder heb ik alles al na gelopen maar mn kachel word niet warm uit zich zelf alleen tijdens het rijden komt er warme lucht binnenheb mn radiateur onlucht knoppen paneel gedemonteerd was ook niks raars te zien dus dan blijft mn kachelkraan over neem ik aan
- Jeffrey1988
Re: kachelkraan 316
Je kachelkraan bevind zich als ik het goed heb aan de bestuurderszijde onder de motorkap tegen het schutbord aan.
Je ziet twee zwarte leidingen van rubber/kunststof met daarop een metaalachtig apparaat en daarop een stekker.
Het meest makkelijke is om je hand op het apparaat te leggen en iemand anders de warmte regeling van de kachel te laten bedienen, je zou dan iets van een soort klik moeten voelen.
Bij mijn 320i ging die vorig jaar ook stuk, met demonteren stond de spoel ook vol koelvloeistof namelijk.
Je ziet twee zwarte leidingen van rubber/kunststof met daarop een metaalachtig apparaat en daarop een stekker.
Het meest makkelijke is om je hand op het apparaat te leggen en iemand anders de warmte regeling van de kachel te laten bedienen, je zou dan iets van een soort klik moeten voelen.
Bij mijn 320i ging die vorig jaar ook stuk, met demonteren stond de spoel ook vol koelvloeistof namelijk.
Bmw e36 320i Cabrio
1994 Boston Green Metallic
57.000KM
1994 Boston Green Metallic
57.000KM
thanks voor de reactie heb mn kachelkraan vervangen en zit er weer warmpjes bij haha nu de volgende problemen oplossen
Was dit veel werk? of kon je er gemakkelijk bij?
Mijne werkt ook al tijdje alleen maar tijdens het rijden nu...
Mijne werkt ook al tijdje alleen maar tijdens het rijden nu...
>>>>Showroom E36's<<<<
Het meeste werk is het ontluchten als je klaar bent het vervangen van de kachelkraan is 10 minuten werk
bij een 6 cilinder is het vrij lastig bij te komen maar ook wel goed te doen
Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit