Autorijschool met een M3
Re: Autorijschool met een M3
Wat een luxe allemaal.
Ik moest het doen met een peugeot 306 diesel (ook niet vooruit te branden... je leert inderdaad te anticiperen)
Ik moest het doen met een peugeot 306 diesel (ook niet vooruit te branden... je leert inderdaad te anticiperen)
F10 520D voor foto's:
-
Als je gaat lessen trap je echt dat gas niet in, dan rijd je gewoon normaal rustig zoals je dat met een normale auto zou doen. Alleen bij het invoegen moest ik hem op zijn staart trappen om gelijk in te kunnen voegen, want vermogen moest je gebruiken als je het had.
oh?
Ik heb toch de 160 gehaald tijdens mn lessen

>>>>Showroom E36's<<<<
Mijn rij-instructeur gaf altijd aan, dat tussen de 5 en 10 km/u harder je niet zo'n groot gevaar liep geflitst te worden.
Het 'nieuwe rijden' was volgens mij (weet het al niet eens meer) toen ook al een beetje in. iig schakelen bij de 2500 toeren. Maar omdat ik duidelijk een BMW-rijder was (iedereen reed destijds BMW bij ons in de fam. -- ongeveer 4 man) 'mocht' ik altijd doortrekken naar de 3000 toeren.
Kon wel goed met de man, is ook autoliefhebber. Alleen wel van de Franse (en oldtimers van zo goed als elk merk).
Is inmiddels ook al heel wat jaartjes terug. Tijd gaat snel... mja, ben ook al met auto nr.8 bezig...
Het 'nieuwe rijden' was volgens mij (weet het al niet eens meer) toen ook al een beetje in. iig schakelen bij de 2500 toeren. Maar omdat ik duidelijk een BMW-rijder was (iedereen reed destijds BMW bij ons in de fam. -- ongeveer 4 man) 'mocht' ik altijd doortrekken naar de 3000 toeren.

Kon wel goed met de man, is ook autoliefhebber. Alleen wel van de Franse (en oldtimers van zo goed als elk merk).
Is inmiddels ook al heel wat jaartjes terug. Tijd gaat snel... mja, ben ook al met auto nr.8 bezig...

-
Dcreator schreef:oh?
Hahaha, ook jij zult wel herkennen dat je met de vroege lessen met zweet in je handjes achter het stuur zat

eigenlijk viel dit reuze mee…
Ik zal niet zeggen dat ik een natuur talent was ofzo, maar in mijn 1e les 0x stilgevallen, en de instructeur vroeg na de les nogmaals of ik nou echt nog nooit auto had gereden haha
ik kon goed rustig blijven, en dat scheelt al veel! Ik had meer zenuwen voorafgaand het examen, als toen ik eenmaal in de auto zat!
Ik zal niet zeggen dat ik een natuur talent was ofzo, maar in mijn 1e les 0x stilgevallen, en de instructeur vroeg na de les nogmaals of ik nou echt nog nooit auto had gereden haha

ik kon goed rustig blijven, en dat scheelt al veel! Ik had meer zenuwen voorafgaand het examen, als toen ik eenmaal in de auto zat!

>>>>Showroom E36's<<<<
-
Ja die opmerking kreeg ik ook, met de koppeling leer je wel omgaan als je bij een transportbedrijf werkt
Maar de eerste les was ik wel gespannen en zat ik aan de stoel vastgeplakt na 4 uur lessen

Maar de eerste les was ik wel gespannen en zat ik aan de stoel vastgeplakt na 4 uur lessen

haha hier nog zo een zelf de examinor snapte dr niks van hahaha hele discussie geworden uiteindelijk
ma ja op de trekker leerde t toch

ma ja op de trekker leerde t toch

Nja, ik heb gelest in een Citroen C4. Makkelijke auto waardoor je sneller je rijbewijs hebt ook. Had hem na 22 lesuren binnen.
makkelijke auto? dat moet niks uitmaken toch, je kunt rijden of niet?
@streamline: idd ik zit ook in een transportgezin, tegenwoordig speel ik ook weleens met wat vrachtwagens

@streamline: idd ik zit ook in een transportgezin, tegenwoordig speel ik ook weleens met wat vrachtwagens

>>>>Showroom E36's<<<<
-
Ik had met de x3 mijn rijbewijs binnen 15 lesuren
Maar je hebt het gevoel of je hebt het niet idd.
@ Dcreator, werken moet je met die dingen
Maar het is wel een leuke hobby 

@ Dcreator, werken moet je met die dingen