Einde van mijn 5-serie :(
Einde van mijn 5-serie :(
Afgelopen maandag een aanrijding gehad met mijn 5-serie op de E313 net voor Antwerpen.
Zoals bekend is het daar altijd druk en zo ook maandag rond 9:15 uur.... Matrixborden gaven netjes 110, vervolgens 90 en vervolgens 70 km/h aan.
Op het moment van de aanrijding reed ik op de linker rijstrook (rechts stonden vrachtwagens stil) met een snelheid van ongeveer 50-60 km/h. Plotseling een harde klap van achteren en ik werd vooruit geduwd.
Bleek achteraf dat de "chauffeur" welke achter tegen mij aan was gereden mij in het geheel niet gezien had en met de cruisecontrol op 130 km/h kwam aangereden.
Gelukkig zelf alleen wat blauwe plekken maar tot op dit moment verder nergens last van.
Alleen mijn Beamer was, na onderzoek schade-expert, total loss
Dus voor mij helaas geen Beamer meer
Hierbij nog een aantal foto's van mijn auto en de veroorzaker:
Zoals bekend is het daar altijd druk en zo ook maandag rond 9:15 uur.... Matrixborden gaven netjes 110, vervolgens 90 en vervolgens 70 km/h aan.
Op het moment van de aanrijding reed ik op de linker rijstrook (rechts stonden vrachtwagens stil) met een snelheid van ongeveer 50-60 km/h. Plotseling een harde klap van achteren en ik werd vooruit geduwd.
Bleek achteraf dat de "chauffeur" welke achter tegen mij aan was gereden mij in het geheel niet gezien had en met de cruisecontrol op 130 km/h kwam aangereden.
Gelukkig zelf alleen wat blauwe plekken maar tot op dit moment verder nergens last van.
Alleen mijn Beamer was, na onderzoek schade-expert, total loss
Dus voor mij helaas geen Beamer meer
Hierbij nog een aantal foto's van mijn auto en de veroorzaker:
Laatst gewijzigd door chicco68 op 22 mar 2014, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Einde van mijn 5-serie :(
Ai ai ai !! Wat balen voor je..
Gelukkig heb je zelf niets, dat is ook belangenrijk..
Maar geen bmw meer ? In de zin dat er geen bmw meer komt ? Of alleen dat het afgelopen is met deze funfer..
Gelukkig heb je zelf niets, dat is ook belangenrijk..
Maar geen bmw meer ? In de zin dat er geen bmw meer komt ? Of alleen dat het afgelopen is met deze funfer..
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
-
- Contacteer:
Gelukkig heeft hij een Audi meegenomen naar de eeuwige jachtvelden.
Jammer van je 5
Jammer van je 5
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
zo, das een beste klapper geweest, wees blij dat je er zo af gekomen bent, had heel anders kunnen aflopen
en marktplaats staat vol met wel hele mooie 5 series
en marktplaats staat vol met wel hele mooie 5 series
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Das brute pech. Vergeleken met die Audi ziet de jouw er nog héél goed uit. Had heel wat minder schade aan de andere auto verwacht toen ik eerste de foto's van de jouwe zag.
Ben zelf eens met mijn vorige auto achteraan op een wagen geknalt. De mijne was nog in vrij goed staat en had alleen een nieuwe motorkap, bumper en licht nodig. Verder geen carroseriewerk nodig, kosten vielen heel goed mee, zelfs de radiator was nog OK. Diegene waar ik op geknalt was, was total loss, koffer was er niet meer.
Ben zelf eens met mijn vorige auto achteraan op een wagen geknalt. De mijne was nog in vrij goed staat en had alleen een nieuwe motorkap, bumper en licht nodig. Verder geen carroseriewerk nodig, kosten vielen heel goed mee, zelfs de radiator was nog OK. Diegene waar ik op geknalt was, was total loss, koffer was er niet meer.
525d E61 2007 pre-LCI
Zoo zonde je auto stond nog strak in het lak,.....l
BMW e91 LCI 320da Individual
- bellatorfortis
Sterkte met afhandeling !!!
En hoop voor je dat je snel een mooie en degelijke vervanger vind
En hoop voor je dat je snel een mooie en degelijke vervanger vind
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......
-
Sterkte met de afhandeling en hopen dat je niet alsnog je nek o.i.d. gaat voelen.
Die achterdeur staat open door de klap, of is dat later gedaan? Als dat later is gedaan, is de schade zo op 't oog véél beperkter dan ik met die snelheid (130-50 = netto 80!!) verwacht zou hebben!
Die achterdeur staat open door de klap, of is dat later gedaan? Als dat later is gedaan, is de schade zo op 't oog véél beperkter dan ik met die snelheid (130-50 = netto 80!!) verwacht zou hebben!
Hobby-auto voor mijn vrouw (ahum) = BMW 325CiA Executive Cabriolet Silbergrau 2006
Daily lease = MB 180CDI Prestige 7G-DCT
Vroeger van Frans tot Italiaans tot Duits (en dat zei niets over de kwaliteit): van GSA tot Grande Punto tot 968
Daily lease = MB 180CDI Prestige 7G-DCT
Vroeger van Frans tot Italiaans tot Duits (en dat zei niets over de kwaliteit): van GSA tot Grande Punto tot 968
-
Ik vermoed dat die deur door vervorming van de carrosserie naar uit de auto geperst is, als je kijkt naar de bovenkant steekt hij over de gehele deur evenveel uit.
Maar ik denk ook niet dat je wil weten hoe de schade onderhuids is
Maar ik denk ook niet dat je wil weten hoe de schade onderhuids is
Wow, dat is een beste tik geweest!
Ik hoop dat je er zelf niet aan over zult houden en dat het verzekeringstechnisch ook in orde komt, zodat je weer snel een Fünfer kunt rijden!
Ik hoop dat je er zelf niet aan over zult houden en dat het verzekeringstechnisch ook in orde komt, zodat je weer snel een Fünfer kunt rijden!
zonde..
maar: centjes ontvangen, en vragen wat de verzekeringsmij voor het 'wrak' wil hebben?
kopeln en wagen in onderdelen verkopen: winst maken moet kunnen
maar: centjes ontvangen, en vragen wat de verzekeringsmij voor het 'wrak' wil hebben?
kopeln en wagen in onderdelen verkopen: winst maken moet kunnen
Wat een pech zeg, gelukkig heb je zelf niets en ik hoop dat je weer een mooie 5er terug kan kopen !
Het linker achterportier is inderdaad "open gaan staan" door de aanrijding. De uitlaat was ook bijna niet terug te vinden, was helemaal naar voren geduwd....
Ik heb gelukkig wel nog de winterbanden mogen monteren op het "wrak" zodat ik de velgen die je op de foto ziet nog kan verkopen. Gelukkig maar, want ik had afgelopen zaterdag nog 2 splinternieuwe voorbanden er op laten zetten voor 345 Euro
Ik heb gelukkig wel nog de winterbanden mogen monteren op het "wrak" zodat ik de velgen die je op de foto ziet nog kan verkopen. Gelukkig maar, want ik had afgelopen zaterdag nog 2 splinternieuwe voorbanden er op laten zetten voor 345 Euro
Dat is wel vervelend,de aldi heeft wel wat meer geleden zo te zien
Maar totallos,technisch of economisch?
Ik denk dat hij over een maandje weer gewoon ergens rond rijd lijkt wel mee te vallen,even op de richtbank en het portier sluit weer.
Ik heb het ook ooit gehad alleen bij twee achterportieren.
Maar totallos,technisch of economisch?
Ik denk dat hij over een maandje weer gewoon ergens rond rijd lijkt wel mee te vallen,even op de richtbank en het portier sluit weer.
Ik heb het ook ooit gehad alleen bij twee achterportieren.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
- 530-Driver
Auw! Hopelijk krijg je niet nog meer last...
Die audi zit ook mooi in elkaar.. pff
Die audi zit ook mooi in elkaar.. pff
BMW 530D E61, 2005
Toyota Avensis 1.6 VVT-I 2000
Honda Civic EJ9 1999
Ex: S60 2.5R AWD verkocht bij 235.0000km 08/12 - 02/14
Ex: S60 2.4 140pk 2002 Ingeruild bij 343.000km 05/11 - 08/12
Ex: Laguna 1800 automaat 2003 Ingeruild bij 162.000km 08/08 - 05/11
Toyota Avensis 1.6 VVT-I 2000
Honda Civic EJ9 1999
Ex: S60 2.5R AWD verkocht bij 235.0000km 08/12 - 02/14
Ex: S60 2.4 140pk 2002 Ingeruild bij 343.000km 05/11 - 08/12