Nieuw hier en vol energy
-
Nieuw hier en vol energy
hallo,
Ik ben jimmy 24 jaar oud en kom uit Hoensbroek (gemeente heerlen). Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een bmw 320i e36 touring. Ik heb deze natuurlij gekozen omdat het een 6 cilinder is. Ik heb altijd een bmw willen hebben en dit is nu mijn eerste (na 6jaar rijbewijs te hebben)
Ik heb al wat meer redelijk snelle auto's gehad zoals opel corsa gsi , opel frontera v6 , alfa 155 jtd en nog wat autotjes
Nu wil ik de bmw langzaam met en met en de juiste stapvolgorde de auto (motor) tunen. Kort gezegd meet pk's eruit halen. Nu weet ik natuurlijk ook dat dat heel veel geld kost en dan een 325 kopen dan beter is. Maar het gaat mij meer om de ervaring erin dan resultaten. Het is een oud beestje uit 95 en veel snelle onderdelen zijn ook 2de hands te koop.
Ik kan gelukkig wel al veel zelf. Mijn vader is a.p,k keurmeester en weet dus ook heel erg veel.
Jullie zullen nog veel zien en horen van mij!
Ik ben jimmy 24 jaar oud en kom uit Hoensbroek (gemeente heerlen). Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een bmw 320i e36 touring. Ik heb deze natuurlij gekozen omdat het een 6 cilinder is. Ik heb altijd een bmw willen hebben en dit is nu mijn eerste (na 6jaar rijbewijs te hebben)
Ik heb al wat meer redelijk snelle auto's gehad zoals opel corsa gsi , opel frontera v6 , alfa 155 jtd en nog wat autotjes
Nu wil ik de bmw langzaam met en met en de juiste stapvolgorde de auto (motor) tunen. Kort gezegd meet pk's eruit halen. Nu weet ik natuurlijk ook dat dat heel veel geld kost en dan een 325 kopen dan beter is. Maar het gaat mij meer om de ervaring erin dan resultaten. Het is een oud beestje uit 95 en veel snelle onderdelen zijn ook 2de hands te koop.
Ik kan gelukkig wel al veel zelf. Mijn vader is a.p,k keurmeester en weet dus ook heel erg veel.
Jullie zullen nog veel zien en horen van mij!
-
- Contacteer:
-
Re: Nieuw hier en vol energy
Jahzeker heb ik foto's . Weet alleen niet hoe ik ze hier moet posten. Dus als iemand mij kan helpen dan plaats ik wel foto's
het gaat om een speciale editie van de 320i. Deze is met donkerpaars leer uitgevoerd en de luxe variant van dit type. dus met ecc asc abs digitale boordcomputer enzo enzo
het gaat om een speciale editie van de 320i. Deze is met donkerpaars leer uitgevoerd en de luxe variant van dit type. dus met ecc asc abs digitale boordcomputer enzo enzo
-
ook ik ben benieuwd naar foto's
want ik ben ook in het bezit van een e36 touring
want ik ben ook in het bezit van een e36 touring
-
-
-
- Contacteer:
Leuke basis
Waar zijn je matten gebleven?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Haha die zaten er niet in. Maar vind dat paarse bekleding ook niet verkeerd uit zien.matheeuwissen schreef:Leuke basis
Die paarse bekleding kan heel snel gaan beschadigen zonder de matten, dus ik zou zeggen, vlug op zoek naar een mooi matten setje!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
A.S zaterdag worden de ramen geblindeerd.
En daar even goed informeren om mijn motorkap en siegels in carbonfolie te wrappen (volgende stap)
Heb ookal M3 17inch velgen op het oog..
Project in volle gang
En daar even goed informeren om mijn motorkap en siegels in carbonfolie te wrappen (volgende stap)
Heb ookal M3 17inch velgen op het oog..
Project in volle gang
-
- Contacteer:
Ik snap dat je net 18 bent. Maar een carbon motorkap is echt super fout. Er zijn zoveel manieren om een touring echt dik te maken. Maar dat is niet de manier.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
daar zulle meningen over verdeeld zijnmatheeuwissen schreef:Ik snap dat je net 18 bent. Maar een carbon motorkap is echt super fout. Er zijn zoveel manieren om een touring echt dik te maken. Maar dat is niet de manier.
En nee ben geen 18 meer.