BMW 328i Sedan Ac Schnitzer Type I
- SedanBeamer
BMW 328i Sedan Ac Schnitzer Type I
Verkauft.
Laatst gewijzigd door SedanBeamer op 28 sep 2017, 14:58, 25 keer totaal gewijzigd.
Bmw E36 328i Sedan ACS '96
- Spoiler: Laat zien
Re: Bmw 328i Sedan 2de eigenaar 150.000km
Ik ben benieuwd!
Wil je je ook nog even voorstellen in het voorsteltopic?
Wil je je ook nog even voorstellen in het voorsteltopic?
>>>>Showroom E36's<<<<
-
- Contacteer:
Welkom,
Let wel op dat stilstaan van een auto voor zo'n lange tijd niet goed is voor een auto. Slangen en banden die uitdrogen, condens enz.
Controleer dit dus goed voor je gaat rijden.
Let wel op dat stilstaan van een auto voor zo'n lange tijd niet goed is voor een auto. Slangen en banden die uitdrogen, condens enz.
Controleer dit dus goed voor je gaat rijden.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- SedanBeamer
Hallo, ja dat snap ik. De auto gaat eerst naar keram. Van jongs af aan al een bmw freak dus echt trots op mn beamer! (;
Ben zeer benieuwd.... kom maar op met die foto's.
Heb je er niet een van de advertentie voor een preview?
Heb je er niet een van de advertentie voor een preview?
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
- SedanBeamer
Nee helaas niet. Niet gekocht via internet maar via mond op mond reclame haha (; ik post zo wel een preview van de bmw op zn vaste plekje van 4 jaar (; geef me n klein half uurtje dan ben ik thuis.
- erikselhorst
En daar gaat weer een mooie, nette e36 richting standje 'Sjonnie'. Een M-pakket kan ik nog inkomen, maar aftermarket smoke verlichting, angel-eyes die er niet op horen... jammer...
Gelukkig verschillen smaken
Veel plezier er mee!
Gelukkig verschillen smaken
Veel plezier er mee!
- SedanBeamer
Erikselhorst daar moet ik je eigenlijk gelijk ingeven... Ik snap precies wat je bedoelt want zelf denk ik ook zo als ik n bimmer zie staan met al die aftermarket rotzooi. zowiezo wilde ik die pas erop zetten als die af is. Maar nu je t zegt zal ik er zeker nog eens goed over denken!
- erikselhorst
Het is natuurlijk je eigen auto, maar er zijn al zo verschrikkelijk veel verprutste E36's. Vergeet ook niet dat een (min of meer) originele BMW altijd meer opbrengt en tzt makkelijker verkoopt dan een 'gepimpte'.
Je vond deze auto per slot van rekening ook aantrekkelijk omdat hij zo OEM was...
Je vond deze auto per slot van rekening ook aantrekkelijk omdat hij zo OEM was...
Laatst gewijzigd door erikselhorst op 17 mar 2014, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik je plannen zo lees is het gauw gedaan met deze wagen?!
Verlichting en dergelijk is een smaakpuntje, interesseert mij overigens ook niet. Dat moet je zelf weten.
Maar de wagen zelf!
Wees er maar zuinig op. Deze wagens worden steeds zeldzamer met deze kmstanden en waarschijnlijk ook wel deze staat.
Ik zie dat het een automaat is. Zeker als hij van een oudere persoon is geweest en zo lang heeft stil gestaan, moet je daar voorzichtig mee omspringen. Zorg dat je nooit (of zeker niet vaak) de kickdown gaat gebruiken. Anders is je bak zo aan revisie toe. Supercharger kun je wel vergeten met deze automaat eronder.
Ik weet niet hoe je rijstijl is, maar met een normale rijstijl zal je jaren vooruit kunnen met dit pareltje.
Ik geef je het advies eerst de wagen eens een goede en dan echt ook een goede onderhoudsbeurt te geven. Advies is ook om de automaat te verversen (olie en filters), bijvoorbeeld bij ZF. Dan weet je zeker dat je dat ook weer lekker vers hebt. Pas als je onderhoud e.d. op orde is, zou ik gaan kijken om 'm 'op te leuken'.
Edit: Ah, ik zie al dat je begint te twijfelen.
Verlichting en dergelijk is een smaakpuntje, interesseert mij overigens ook niet. Dat moet je zelf weten.
Maar de wagen zelf!
Wees er maar zuinig op. Deze wagens worden steeds zeldzamer met deze kmstanden en waarschijnlijk ook wel deze staat.
Ik zie dat het een automaat is. Zeker als hij van een oudere persoon is geweest en zo lang heeft stil gestaan, moet je daar voorzichtig mee omspringen. Zorg dat je nooit (of zeker niet vaak) de kickdown gaat gebruiken. Anders is je bak zo aan revisie toe. Supercharger kun je wel vergeten met deze automaat eronder.
Ik weet niet hoe je rijstijl is, maar met een normale rijstijl zal je jaren vooruit kunnen met dit pareltje.
Ik geef je het advies eerst de wagen eens een goede en dan echt ook een goede onderhoudsbeurt te geven. Advies is ook om de automaat te verversen (olie en filters), bijvoorbeeld bij ZF. Dan weet je zeker dat je dat ook weer lekker vers hebt. Pas als je onderhoud e.d. op orde is, zou ik gaan kijken om 'm 'op te leuken'.
Edit: Ah, ik zie al dat je begint te twijfelen.
- Edit:
- Ik benadruk graag nog even dat je uiteindelijk zelf moet weten wat je doet met een wagen.
Bovenstaand is puur een advies van mijn kant naar jou. Vat het dus niet op als kritiek.
Laatst gewijzigd door John89 op 22 mar 2014, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- SedanBeamer
Hallo, ik ben bewust van het feit dat de auto aandacht nodig heeft. Zo als ik zei gaat de Bmw meteen naar Keram dat is de bmw dealer hier. Ik ben niet iemand die bezuinigt en geef al mn liefde en ook geld aan de bmw. Ik snap dat het een buitenkansje is om een 328i met deze km stand te bemachtigen en ben er ook heel trots op. De auto zal ik absoluut niet verprutsen! De supercharger was een ideetje van mijn vader maar dit is ook echt wen twijfel geval want zelf hou ik van orgineel. Het m pakket wil ik puur omdat ik helemaal gek ben van de m3 e36. Ik ben misschien dan 18, maar ik droom allang van een mooie, goed onderhouden e36. Deze auto gaat nooit meer de deur uit en ik hoop jullie te zien op een meeting
-
- Contacteer:
Ik hoop dat je vader ook betaald dan. Een supercharger is een flinke interesting. Verder is het een automaat. Deze kunnen niet zo goed tegen hogere vermogens.
Ook mijn advies, laat hem lekker origineel. Misschien andere velgen (geen M6 oid) en een subtiele verlaging
Ook mijn advies, laat hem lekker origineel. Misschien andere velgen (geen M6 oid) en een subtiele verlaging
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Een koop met twee kanten. Super origineel maar wel lang stil gestaan.
Wat je zegt, eerst goed, grondig en preventief onderhoud. Als je budget dan nog leeft, velgen en een pakket. Ik zou me op deze dingen in die volgorde concentreren en dan ga je lang plezier hebben van je 2.8.
Wat je zegt, eerst goed, grondig en preventief onderhoud. Als je budget dan nog leeft, velgen en een pakket. Ik zou me op deze dingen in die volgorde concentreren en dan ga je lang plezier hebben van je 2.8.
Uit ervaring,
concentreer je eerst idd voornamelijk op het onderhoud, ook nadat hij nagekeken is zul je in de loop van de tijd toch nog wel wat onderhouden dingetjes tegenkomen. Niet erg, blijven natuurlijk oude wagens, maar het is verstandig om rekening mee te houden!
De styling plannen, wees er vooral niet TE druk mee, lekker op je gemakje gaan zoeken (dat kan je ook veel geld schelen, met geduld kun je echt nog veel koopjes vinden! allemaal weer geld wat je over kan houden voor je onderhoud of andere updates!).
Supercharger? Lekker uit je hoofd zetten! Zo te horen ben je nog jong? (same here), met een N/A 328i moet je al erg blij zijn, en ik weet zeker dat je daar al veel plezier van gaat hebben! Zo'n flinke motor ombouw en zoveel pk kun je altijd nog doen over een paar jaar, je bent met die projecten al gauw 5k verder!
Succes met je project! Hopelijk komt alles goed!
concentreer je eerst idd voornamelijk op het onderhoud, ook nadat hij nagekeken is zul je in de loop van de tijd toch nog wel wat onderhouden dingetjes tegenkomen. Niet erg, blijven natuurlijk oude wagens, maar het is verstandig om rekening mee te houden!
De styling plannen, wees er vooral niet TE druk mee, lekker op je gemakje gaan zoeken (dat kan je ook veel geld schelen, met geduld kun je echt nog veel koopjes vinden! allemaal weer geld wat je over kan houden voor je onderhoud of andere updates!).
Supercharger? Lekker uit je hoofd zetten! Zo te horen ben je nog jong? (same here), met een N/A 328i moet je al erg blij zijn, en ik weet zeker dat je daar al veel plezier van gaat hebben! Zo'n flinke motor ombouw en zoveel pk kun je altijd nog doen over een paar jaar, je bent met die projecten al gauw 5k verder!
Succes met je project! Hopelijk komt alles goed!
>>>>Showroom E36's<<<<
Welkom hier
en k ben t wel eens met de man boven me eerst onderhoud en rijden
en daarna pas cosmetisch
daar bij breng hij in deze staat later meer op als dat je alles gaat vervangen/veranderen
ma ja Just my two cents
en k ben t wel eens met de man boven me eerst onderhoud en rijden
en daarna pas cosmetisch
daar bij breng hij in deze staat later meer op als dat je alles gaat vervangen/veranderen
ma ja Just my two cents