Ik ben.. BMW 320D - E46

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Justibi

Ik ben.. BMW 320D - E46

Bericht door Justibi » 21 mar 2014, 00:17

Goedemiddag liefhebbers,

Ik lees al een enige tijd mee en dacht nu maak ik een account aan.
Mijn naam is Ibi, 24 jaar getrouwd,2 kindjes en tegenwoordig woonachtig in Den Helder.
Het is al bijna een jaar geleden dat ik mijn BMW 320D heb verkocht waar ik giga veel spijt van heb.
Nu ben ik hard op zoek om een E46 coupe aan te schaffen maar helaas nog niet met succes.

Foto's van mijn ex-liefde ( anderhalf jaar oude foto's ) kan de nieuwe nu even zo snel niet vinden excuses haha.
Op de geposte foto's zie je niet wat voor aanpassingen ik had gedaan. Zal vanavond voor wat recentere foto's zoeken.
* Achterlichten
* Voor knipperlichten
* Binnen interieur Wit leer met zwarte randen.
Afbeelding
Afbeelding

Hoop dat ik snel mijn nieuwe liefde mag gaan delen met jullie haha,

Cheers

Ibi

Beens1

Re: Ik ben.. BMW 320D - E46

Bericht door Beens1 » 21 mar 2014, 12:33

Welkom!

Zo op het oog ziet je wagen er anders niet verkeerd uit. Zo zie je ze volgens mij niet veel (in die kleur).
Heb je veel problemen met de wagen dan? Ik weet dat die diesels geweldige wagens zijn.

Maar is een coupé wel praktisch met twee kids?
In ieder geval succes met de zoektocht naar een knappe opvolger.

Justibi

Bericht door Justibi » 21 mar 2014, 15:57

Bedankt Beens1.

Klopt, zo zie je ze weinig tot niet. Het was ook mijn eerste auto en de 320 diesels zijn zeer betrouwbaar, dit zeg ik uit mijn eigen ervaring. Ik heb nooit problemen gehad met mijn "Witte", enige waar ik tegen aan was gelopen was dat mijn BMW naar links trok maar dit heb ik laten corrigeren/maken en verder nooit wat mee gemaakt. "Witte" was zelfs 1x naar Turkije geweest en paar keer naar Frankrijk op en neer en functioneerde altijd top :love: .

Ik snap waarom je vraagt of een coupé wel handig is met 2 kinderen van 1 + 4 jaartjes oud. Maar rij op dit moment in een gezinsauto genaamd Audi A6 2007'. Maar wil de coupé erbij voor mijzelf! Dus geen vrouw, geen kinderen, alleen ik hahaha! Ik ben van de aparte kleuren dus bijv een Geel/Goude Coupé spreekt mij erg aan maar als ik een witte zie dan trek ik meteen mijn portemonnee open!
Bedankt & hopelijk tot snel met foto's van mijn nieuwe liefde waar ik nog op zoek naar ben :leip: !

Justibi

Bericht door Justibi » 05 apr 2014, 18:32

Hierbij nog een foto van mijn oude liefde, die ik nog steeds enorm mis en tot heden nog geen waardige vervangen heb kunnen vinden ( doel op een E46 ).
Op de foto zie je de lichte wijzigingen die ik destijds had toegepast. Knipperlichten, achterlichten, leren bekleding.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”