Even voorstellen E61 Carbon Black

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
E61 M wanted

Even voorstellen E61 Carbon Black

Bericht door E61 M wanted » 21 mar 2014, 16:10

Hallo Bimmers,

Ik had al wat gepost op het E60/61 forum maar zal me hier dan ook even officieel voorstellen.
Na een lange tijd opzoek te zijn geweest naar een E61 3.0 is het er een paar weken terug toch eindelijk van gekomen! En een hele mooie al zeg ik het zelf!! Het is een 2005 530I met af carbon black :///m: -pakket geworden, Head-up, comfort seats en volgens mij Hifi Harmann kardon systeem (al valt het geluid dan toch wel zwaar tegen voor zo'n dure auto) dus een audio upgrade staat nog op de verlanglijst. :whistle:

Hier in iedergeval een foto van het nieuwe familiehok :gek:

Afbeelding
https://www.dropbox.com/s/034mxdjv9iy7w ... rofiel.JPG

Hiervoor wat niet interessante leasebakken gereden zoals een Prius (prima wagen en echt niks op aan te merken by the weg) maar daarentegen door de jaren heen wat andere projectjes gehad zoals een CRX V-Tec, 100 NX, verschillende Ford Sierra's met als laatste een 350Pk 4x4 Cosworth die ik uiteindelijk heb verkocht ivm het starten van een zaak. En dan nu een 530I touring, wat een heerlijke wagen en wat een comfort.. :amen:

Nu nog wat kleine dingen fixen zoals het laten spelen van MP3'tjes en een beschaafde audio upgrade

Heeft hier iemand ook wel is enkel de speakers vervangen? Laten we zeggen met bijvoorbeeld een Eton setje voor €300 ipv voor €1200 een hele set in te bouwen + versterkers enz.? Ik krijg namelijk het idee dat het belabberde geluid met name door de inferieure speakers komt en het geheel wat meer body wordt gegeven met de woofers.. :gek: :jack: Daarbij wil ik geen €1200 uitgeven maar wil ik net zoals vroegah het geluid gewoon wat verbeteren met een paar betere speakers.

Goed weekend allen en misschien tot op 1 van de meetings!
Bimmer E61 530I M uitvoering

The-P

Re: Even voorstellen E61 Carbon Black

Bericht door The-P » 21 mar 2014, 21:15

Voor de hifi upgrade, kijk eens op de volgende pagina http://www.hifimotive.nl/product/bmw/77 ... cifiek/15/
Heb zelf de GLADEN ONE 201 BMW Extreme gemonteerd voor tijdelijk, speakers zijn pasklaar.

Maar kijk even goed na welke audio set je nu hebt van BMW (met/zonder versterker)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”