BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Ik gebruik ze allebei, als je met de pook schakelt lijkt t eigenlijk net alsof je met een handbak schakelt enkel scheelt t dat je je voet kunt laten waar die is Ik ben erg blij dat ik de SMG heb genomen en zou ook niet anders meer willen, het rijd gewoon enorm lekker.
ik gebruikte allebij, lag bij mij eraan hoe ik reed en welke "mood" ik was, als ik wat sportiever ging rijden etc ging ik automatisch flipperen, als ik gewoon rustig een rondje ging cruisen over de boulevard etc (in kuwait) dan gebruikte ik meestal de pook, maar ook dan veel met flippers lekker gemakkelijk
Juist helemaal mee eens, helaas heeft mijn reeds aangeschafte auto niet de mogelijkheid dat ie toen dr tijd met flippers kwam, alleen een ouderwetse "torqueconverter"automaat of een handbak, (het is dus een handbak geworden)Maki schreef:Ik gebruik ze allebei, als je met de pook schakelt lijkt t eigenlijk net alsof je met een handbak schakelt enkel scheelt t dat je je voet kunt laten waar die is Ik ben erg blij dat ik de SMG heb genomen en zou ook niet anders meer willen, het rijd gewoon enorm lekker.
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Als je een torque converter automaat hebt, die steptronic is, dan kun je wel weer een stuur met flippers monteren en aansluiten. Wat tegenwoordig al die modellen hebben met die ZF 8speed automaat bak.
Mr. OEM
-
Dát lijkt me dan wel weer in de 325Ci
Hobby-auto voor mijn vrouw (ahum) = BMW 325CiA Executive Cabriolet Silbergrau 2006
Daily lease = MB 180CDI Prestige 7G-DCT
Vroeger van Frans tot Italiaans tot Duits (en dat zei niets over de kwaliteit): van GSA tot Grande Punto tot 968
Daily lease = MB 180CDI Prestige 7G-DCT
Vroeger van Frans tot Italiaans tot Duits (en dat zei niets over de kwaliteit): van GSA tot Grande Punto tot 968
daar is een goede DIY van beschikbaar. Ergens hier op t forum en anders heb ik m hier wel als .pfd
Beest Met 4 Wielen
op een toyota supra? denk het niet dat dat kan maar goed een handbak is ook prima, alleen een SMG achtige bak zou beter zijnMParallel schreef:Als je een torque converter automaat hebt, die steptronic is, dan kun je wel weer een stuur met flippers monteren en aansluiten. Wat tegenwoordig al die modellen hebben met die ZF 8speed automaat bak.
For Speed Add Lightness
Heb het woord Toyota en/of Supra niet in me mond gehad. Wel "ls je een torque converter automaat hebt, die steptronic is..."E36 racer schreef:op een toyota supra? denk het niet dat dat kan maar goed een handbak is ook prima, alleen een SMG achtige bak zou beter zijnMParallel schreef:Als je een torque converter automaat hebt, die steptronic is, dan kun je wel weer een stuur met flippers monteren en aansluiten. Wat tegenwoordig al die modellen hebben met die ZF 8speed automaat bak.
Dus als een Supra over zoiets zou beschikken...
Mr. OEM
was ook niet zo bedoeld, was meer bedoeld van int het algemeen dat zoiets niet in een supra zit
For Speed Add Lightness
Vorig weekend bij deze wezen kijken bij deze.. http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=244959610
Zag er allemaal goed uit..keurige wagen
Zag er allemaal goed uit..keurige wagen
////// M3 E46
Meegenomen of heb je m laten staan?
Na een aantal jaren wederom een post...
Voor de geïnteresseerden, haal ik mijn M3 komend weekend weer uit de stalling en zet hem dan te koop ivm aanschaf Audi R8.
Voor de geïnteresseerden, haal ik mijn M3 komend weekend weer uit de stalling en zet hem dan te koop ivm aanschaf Audi R8.
And I'm Gonna Shine Until My Heart Stop
Eigenlijk 'zoek' ik een youngtimer, maar je maakt met toch wel nieuwsgierig.... Dus zou zeggen zet hem op het forum of stuur een PMPhoenix89 schreef:Na een aantal jaren wederom een post...