Car wrappen
Car wrappen
Weet iemand waar je goedkoop folie kan kopen?
Alvast bedankt.
Luuk
Alvast bedankt.
Luuk
Re: Car wrappen
Ik heb ze een berichtje gestuurd. Heb je daar zelf ook folie gekocht?
Hij heeft mijn dak gewrapped en m'n ramen getint. Zit er nu bijna 3 jaar superstrak op. Ik laat binnenkort nog wat andere dingetjes doen
Mooi man! Het leek me wel leuk om het zelf te proberen. Verkopen ze de folie ook?
Pfoe, volgens mij wel hoor.
Maar hij is niet duur, levert goed werk en goede service
Ik weet niet waar je vandaan komt, anders heb je stickerdump.nl nog. Die zitten ergens in de achterhoek als ik me niet vergis.
Maar hij is niet duur, levert goed werk en goede service
Ik weet niet waar je vandaan komt, anders heb je stickerdump.nl nog. Die zitten ergens in de achterhoek als ik me niet vergis.
Ik adviseer je eerst maar eens te gaan proberen op wat kleine dingetjes voordat je zelf een hele auto gaat doen!
Kan begrijpen dat het je leuk lijkt, maar uit ervaring kan ik je zeggen dat het niet altijd even makkelijk is als het lijkt!
Dalijk heb je een shitload aan folie en kom je na een paar panelen erachter dat het niet gaat lukken, zou zonde zijn van je geld!
(of ga bijv. eens kijken bij een open dag van een wrap bedrijf ofzo, dan weet je waar je aan begint! )
Kan begrijpen dat het je leuk lijkt, maar uit ervaring kan ik je zeggen dat het niet altijd even makkelijk is als het lijkt!
Dalijk heb je een shitload aan folie en kom je na een paar panelen erachter dat het niet gaat lukken, zou zonde zijn van je geld!
(of ga bijv. eens kijken bij een open dag van een wrap bedrijf ofzo, dan weet je waar je aan begint! )
>>>>Showroom E36's<<<<
Ja inderdaad, ik ga eerst even proberen. Maar op de meeste webshops is de folie ontzettend duur en ik vroeg me af of het ook goedkoper te krijgen is. Ik heb wel eens gehoord dat bedrijven die het in bulk kopen, het voor veel goedkoper verkopen.
Ik wrap regelmatig en ben er wel achtergekomen dat er veel verschil in verschillende merken folie zit.
De goedkopere folie's hebben vaak een mindere lijmlaag of vervormen snel van kleur tijdens verwarmen met de fohn.
2 auto's die ik gedaan heb:
De goedkopere folie's hebben vaak een mindere lijmlaag of vervormen snel van kleur tijdens verwarmen met de fohn.
2 auto's die ik gedaan heb:
Ziet er strak uit! Echt mooi
Wat voor folie raadt je mij aan? En waar kan ik dit bestellen?
Wat voor folie raadt je mij aan? En waar kan ik dit bestellen?
Ziet er super mooi uit!
Maar hoe doe je dit dan met de handgrepen op de deuren?
Zit er dan een randje aan de binnenkant ofzo?
Maar hoe doe je dit dan met de handgrepen op de deuren?
Zit er dan een randje aan de binnenkant ofzo?
De handgrepen kan je er vanaf halen. Dan wrap je dat gedeelte en monteer je de grepen weer.
Oke,
En als je nu de deur open maakt, zie je dan de orginele kleur op de plek waar normaal de instaplijsten zitten?
Of wrap je helemaal tot aan de deurrubbers?
Lijkt me zeker gaaf om eens een andere kleur te proberen.
En als je nu de deur open maakt, zie je dan de orginele kleur op de plek waar normaal de instaplijsten zitten?
Of wrap je helemaal tot aan de deurrubbers?
Lijkt me zeker gaaf om eens een andere kleur te proberen.
Wat kost dat nu ongeveer om een e46 te laten wrappen?
Deurgrepen moeten er inderdaad eerst af. Net zoals spiegelkappen, achterlichten, logo's enz.
Ik plak de folie door tot 1 cm in de sponningen. Deze zijn eventueel ook te plakken maar dat is nog veel meer werk.
Ik plak de folie door tot 1 cm in de sponningen. Deze zijn eventueel ook te plakken maar dat is nog veel meer werk.