Jurian's E36 - complete respray III
Re: Jurian's E36
Grondig werk
Zou voor 18 inch gaan, heb wel eens 19 gezien op een e36 maar das echt te groot
Zou voor 18 inch gaan, heb wel eens 19 gezien op een e36 maar das echt te groot
18" vind ik de mooiste maat voor een E36. Ik wil de wielen alleen diep in de wielkasten hebben en er komt een ACS lip onder. Het moet niet zo zijn dat ik de boel dan op de grond heb liggen.
Ik zie net dat de laatste update bijna twee jaar geleden was. Maar de afgelopen tijd heb ik ben ik toch weer aardig opgeschoten. De spiegelvoetjes begonnen te oxideren en die zijn gestraald en zitten nu in de grondlak.
Laatst gewijzigd door Jurian op 23 mar 2014, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jurian's E36 - complete respray III
Verder heb ik twee deuren moeten vervangen omdat ze onder de kitnaden begonnen te roesten. Alle deuren en de achterklep zijn met de hand geblokt om de laatste oneffenheden eruit te halen en zitten nu in de grondlak. Ik heb de grilhouder weer bij moeten werken zodat ze met de lijn van de schermen meelopen. Alle plaatwerkdelen zitten nu in de grondlak, behalve het dak. En straks weer verder met de bumpers.
Mooie wagen. Niet echt OEM E36 style, maar wel passend bij het model.
Maar mis ik iets dat het zonder reactie oid weer bovenaan staat?
Maar mis ik iets dat het zonder reactie oid weer bovenaan staat?
Ja ik heb een update gepost, 2x zelfs maar pas wanneer je de berichtenweergave op 1 dag zet, word het weergegeven. Ik probeer het zo nog eens.
Ik zie net dat de laatste update bijna twee jaar geleden was. Maar de afgelopen tijd heb ik ben ik toch weer aardig opgeschoten. De spiegelvoetjes begonnen te oxideren en die zijn gestraald en zitten nu in de grondlak.
Verder heb ik twee deuren moeten vervangen omdat ze onder de kitnaden begonnen te roesten. Alle deuren en de achterklep zijn met de hand geblokt om de laatste oneffenheden eruit te halen en zitten nu in de grondlak. Ik heb de grilhouder weer bij moeten werken zodat ze met de lijn van de schermen meelopen. Alle plaatwerkdelen zitten nu in de grondlak, behalve het dak. En straks weer verder met de bumpers.
Welkom terug,
leuk om dit project weer te kunnen volgen, ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien!
Ook aanwezig op de zomerwielen M&G en Bimmerfest?
leuk om dit project weer te kunnen volgen, ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien!
Ook aanwezig op de zomerwielen M&G en Bimmerfest?
>>>>Showroom E36's<<<<
wat een bak heeft bmw achter toch hangen zeg haha(reserve wiel bak)
Dagje velgen passen...
Gisteren even de oude velgen gepast om te kijken welke maten mogelijk zijn voor de nieuwe velgen. Achter zit het vrij goed zo, voor zou steken ze net teveel uit. Al met al een heerlijke klus, het lijkt al zoveel beter zo.
Gisteren even de oude velgen gepast om te kijken welke maten mogelijk zijn voor de nieuwe velgen. Achter zit het vrij goed zo, voor zou steken ze net teveel uit. Al met al een heerlijke klus, het lijkt al zoveel beter zo.
Laatst gewijzigd door Jurian op 21 apr 2014, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
lekkere fitment zo met die wielen!
succes met de paintjob!
succes met de paintjob!
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
Goed bezig zo te zien... maar als ik naar de data kijk ben je dan al 2 jaar met dit project bezig???
Verder netjes hoor, ga je dat 2x2 einddemper systeem er ook weer opzetten of pas je dit nu ook aan?
Succes!!!
Verder netjes hoor, ga je dat 2x2 einddemper systeem er ook weer opzetten of pas je dit nu ook aan?
Succes!!!
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
De BMW staat al een tijdje stil inderdaad door tijdgebrek. De laatste tijd schiet het wel weer meer op en het meeste werk is nu gedaan. De Eisenmann maakte teveel herrie naar mijn smaak. Er komt nu een standaard einddemper onder, wel met 2x70mm pijp.