Heb een 2 tal weken geleden een BMW 328i Coupé gekocht om te gaan gebruiken als trackday/driftauto.
Wellicht is deze auto bij iemand van jullie bekend?. Ik wil eerst zorgen dat de auto nieuwe APK krijgt en dan erna ga ik hem 'ombouwen' en een nieuwe kleur geven. Aan de auto zijn al wel een aantal dingen gedaan maar nog lang niet alles...
Hij was deels gewrapt, dus afgelopen zaterdag heb ik die verwijderd op plaatsen waar geen onderdelen voor verwijderd hoeven worden. Daarbij heb ik ontdekt dat er achter een nieuw frame is ingelast bij de linkerwielkast(bestuurderskant), voorbumper is gescheurd (zou dit te maken zijn (smelten?)). Daarnaast zijn de dorpels achter aan beide zijden niet helemaal roestvrij meer aan de onderzijde.
Weet niet of de M50 mod reeds gedaan is? Hoe kan je dat zien?
Daarnaast zit er op het dak wat roest, of lak die los komt...
Bij het raam lijkt de rand ook niet zuiver te zijn, is dat te verhelpen of moet er een nieuwe rand in?
Er zit daarnaast ook een airbag voor de bijrijder in, is het lastig om deze definitief uit te schakelen?
Toen de auto gekocht werd tikte de motor een beetje, motor is nu gespoeld en nieuwe olie erin en nu loopt hij weer als een zonnetje. Heb de komende maanden wel iets te doen nu:)!

gescheurde deel in bumper