Matt - E92 325i Coupe
Matt - E92 325i Coupe
Hey iedereen!
Ik ben Matthijs, 28 jaar en kom uit de omgeving van Nijmegen. Sinds een aantal dagen ben ik dan eindelijk in het bezit van mijn eerste BMW, namelijk een E92 325i Coupe voorzien van erg veel opties (o.a. navi, sportstoelen [uiteraard..], xenon, parkeersensoren etc etc). Hij is van 2008 en heeft inmiddels iets over de 100k gelopen.
Zowel van binnen en van buiten is de auto helemaal strak (op wat steenslag putjes na). Oftewel: goed voor heel wat jaren fun!
Via een vriend (Quadrantz) ben ik op BimmerPortal terecht gekomen !
Helaas is het weer er nog niet naar geweest dat ik wat leuke foto's heb kunnen maken maar die volgen nog. Voor nu dus alleen even een foto in de parkeergarage...
Ik ben Matthijs, 28 jaar en kom uit de omgeving van Nijmegen. Sinds een aantal dagen ben ik dan eindelijk in het bezit van mijn eerste BMW, namelijk een E92 325i Coupe voorzien van erg veel opties (o.a. navi, sportstoelen [uiteraard..], xenon, parkeersensoren etc etc). Hij is van 2008 en heeft inmiddels iets over de 100k gelopen.
Zowel van binnen en van buiten is de auto helemaal strak (op wat steenslag putjes na). Oftewel: goed voor heel wat jaren fun!
Via een vriend (Quadrantz) ben ik op BimmerPortal terecht gekomen !
Helaas is het weer er nog niet naar geweest dat ik wat leuke foto's heb kunnen maken maar die volgen nog. Voor nu dus alleen even een foto in de parkeergarage...
- Ramon 325 Vanos
Re: Matt - E92 325i Coupe
Welkom
Dank!
Ergens zit ik nog te denken of ik er nog een M-pakket op laat zetten maar dat betekent eerst nog ff sparen.
Nog tips qua leuke mods voor deze coupé?
Ergens zit ik nog te denken of ik er nog een M-pakket op laat zetten maar dat betekent eerst nog ff sparen.
Nog tips qua leuke mods voor deze coupé?
Welkom hier .
Dikke bimmer heb je daar maar dat wist je al
Veel plezier ermee
Dikke bimmer heb je daar maar dat wist je al
Veel plezier ermee
-
Mooie Coupe.
2-3 cm verlagen met Eibach veren en een 19" breedset?
2-3 cm verlagen met Eibach veren en een 19" breedset?
E39 540i Touring E46 320Ci E87 130i E91 325d
@ Mr T-Rex: ook al naar zitten kijken idd. De huidige velgenset wil ik eigenlijk als winterset gaan gebruiken. Twijfel alleen een beetje over de velgen. De ene groep mensen zegt dat je het beste alleen originele BMW velgen eronder kan leggen, de andere groep zegt dat het niet uitmaakt. En ik weet er zelf niets vanaf
@ Quadrantz: dankje je hebt me er zelf naartoe gestuurd haha!
@ Bert: heb je met 19 inch niet nog maar heel weinig band over? Wat betreft verlaging wilde ik ook al een beetje rondkijken. Ben dan alleen zo bang dat ik de drempels niet meer kan nemen er zijn nogal wat belachelijk hoge drempels in dit gebied...
@ Quadrantz: dankje je hebt me er zelf naartoe gestuurd haha!
@ Bert: heb je met 19 inch niet nog maar heel weinig band over? Wat betreft verlaging wilde ik ook al een beetje rondkijken. Ben dan alleen zo bang dat ik de drempels niet meer kan nemen er zijn nogal wat belachelijk hoge drempels in dit gebied...
@ Bert, heb je het dan over deze: http://www.baanvelgen.com/eibach-pro-kit-1
Over het algemeen zie je het er vaak aan als je bijvoorbeeld imitatievelgen op je auto legt (minder mooi). Er zijn tweedehands vaak mooie originele setjes te vinden. Niet-bmw velgen van een goede velgenfabrikant of tuner (bbs, alpina, ac schnitzer, etc) zijn vaak wel weer mooi, maar het blijft toch smaak.
Bij 19" hou je bij 225 brede banden nog 35(% van 225) hoogte over en bij 255 brede banden nog 30.
Bij 19" hou je bij 225 brede banden nog 35(% van 225) hoogte over en bij 255 brede banden nog 30.
Ok dat is meer dan ik dacht!
Ik zal eens ff rond gaan kijken voor een leuk setje! Thnx voor de info
Ik zal eens ff rond gaan kijken voor een leuk setje! Thnx voor de info
Je kan heus iets anders eronder leggen als een OEM BMW velg, er zijn zeker goede merken! Maar je moet vantevoren wel even je eigen erin verdiepen ja, want er is ook wel een hoop rommel in omloop!
>>>>Showroom E36's<<<<
Ik ga eens rondkijken! En mocht ik een mooi setje vinden dan gooi ik ´m wel op ´t forum om jullie mening te vragen
Ik zou zeggen, maak een showroom aan! Kun je ons daar mooi op de hoogte houden van updates op je Nieuwe aanwinst!
>>>>Showroom E36's<<<<