E36 Hellrot - Winterslaap!
Re: E36's van Danny&pa - Update:(23-3) Updates!
Soms moet je risico's durven nemen, en daarom heb ik vanochtend een ander interieur opgehaald, om te kijken of dat me bevalt! (zo niet dan gaat hij de verkoop misschien weer in).
Even de snelle eerste foto's, want morgen doe ik de armsteun en de deurpanelen denk ik ook nog even!
Even de snelle eerste foto's, want morgen doe ik de armsteun en de deurpanelen denk ik ook nog even!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: E36's van Danny&pa - Update:(23-3) Updates!
ziet er top uit in een rode auto
-
- Contacteer:
Re: E36's van Danny&pa - Update:(24-3) onverwacht extra upd
Persoonlijk vind ik een donker interieur mooier. Helemaal met het zwarte dak. Maar als jij het maar mooier vind.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
ik ben zelf totaaaaaaal niet van de lichtkleurige interieuren.
ik zeg altijd, zwart leer en niets anders.
maar op de 1 of andere manier vind ik het persoonlijk toch wel mooi combineren.
dat rode en dat geligie is een mooie combi( en nee ik ben galatasaray supporter) hahahaha
ik zeg altijd, zwart leer en niets anders.
maar op de 1 of andere manier vind ik het persoonlijk toch wel mooi combineren.
dat rode en dat geligie is een mooie combi( en nee ik ben galatasaray supporter) hahahaha
- bob de bouwer
volgens mijn is het mosterd geel kijk maar naar mijn interieur zelfde kleur. mooie kleur
Mooie bmw's heb je!! Die style 5 velgen is zeker een droomupdate . Ja ik heb even een heel stuk teruggelezen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het beige lederen interieur minder mooi vind staan bij je wagen... Of mischien is het even wennen?
Verder supper dikke bmw!! ben benieuwd als je M voorbumper erop zit!
Heb je nou ook M sideskirts? Heb niet alle pagina's doorgelezen duurde me te lang
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het beige lederen interieur minder mooi vind staan bij je wagen... Of mischien is het even wennen?
Verder supper dikke bmw!! ben benieuwd als je M voorbumper erop zit!
Heb je nou ook M sideskirts? Heb niet alle pagina's doorgelezen duurde me te lang
Thanks voor de reacties! zowel de positieve als de wat mindere, ik kan ze namelijk van allebei de kanten begrijpen haha!
De officiële kleur is Safrangelb, echter neigt hij toch meer naar bruin als naar geel in het echt (vind ik dan).
Het is zeker wennen, ook voor mij, zowel zwart als deze kleur hebben wel iets vind ik, ach we laten het voorlopig even zo, als ik het beu ben had mn pa namelijk al interesse om het in zijn wagen te zetten namelijk! kunnen we ruilen
@325ie36: thanks voor de complimenten kerel! Ik heb geen M skirts, maar de edition skirts, persoonlijk vind ik die zelf mooier, past beter bij de stijl waarvoor ik ga, en aangezien het toch geen echte M is, vind ik er niks mis mee!
De officiële kleur is Safrangelb, echter neigt hij toch meer naar bruin als naar geel in het echt (vind ik dan).
Het is zeker wennen, ook voor mij, zowel zwart als deze kleur hebben wel iets vind ik, ach we laten het voorlopig even zo, als ik het beu ben had mn pa namelijk al interesse om het in zijn wagen te zetten namelijk! kunnen we ruilen
@325ie36: thanks voor de complimenten kerel! Ik heb geen M skirts, maar de edition skirts, persoonlijk vind ik die zelf mooier, past beter bij de stijl waarvoor ik ga, en aangezien het toch geen echte M is, vind ik er niks mis mee!
>>>>Showroom E36's<<<<
wat zijn de verschillen tussen die 2 skirts dan?
de M heeft zeker een bepaalde golf erin en de edition loopt meer vlak?
de M heeft zeker een bepaalde golf erin en de edition loopt meer vlak?
Klopt ziet er aardig strak uit die skirts! Is ook maar net wat je mooi vind. Ikzelf vind de m skirts ook minder mooi.
Leuk ook die raamsticker beetje reclame maken voor bimmerfest.. Goed bezig
Leuk ook die raamsticker beetje reclame maken voor bimmerfest.. Goed bezig
Je moet dat interieur shot dat je mij stuurde hier posten Danny!
@325ie36, mijn edition skirts staan binnenkort te koop, iets voor jou?
@325ie36, mijn edition skirts staan binnenkort te koop, iets voor jou?
Ik denk dat deze kleur interieur vetter staat in de andere E36? Ben normaal groot fan van crème leer maar vind het een beetje vloeken met rood.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
dikke combi, maar sportstoelen is wel must.
@ Tim N, Erg dik maar dat is toch weer nét even een andere combi. Imolarot met walnuß ofzo?
Die paar tinten verschil maken een groot verschil in het totaal.
Eerst dacht ik dat walnuß leer op vaders DE interieur kleur voor deze wagen zou zijn, maar nu met dat safrangelb valt me pas op hoeveel zwart tinten de auto heeft. Denk toch dat zwart het beste past, zwarte vaders met gestikte deurpanelen enzo.
Die paar tinten verschil maken een groot verschil in het totaal.
Eerst dacht ik dat walnuß leer op vaders DE interieur kleur voor deze wagen zou zijn, maar nu met dat safrangelb valt me pas op hoeveel zwart tinten de auto heeft. Denk toch dat zwart het beste past, zwarte vaders met gestikte deurpanelen enzo.