BMW 320CI Cabrio [ Zaanstad Meeting ]
- bob de bouwer
Re: BMW 320CI Cabrio
inderdaad een mooie cabrio ziet er strak uit 

Nette auto hoor 

- kenneth.BMW
de lenzen/shrouds komen van retofitlab inbouwen was plug and play. je hebt de e46-r shrouds nodig.xeoMe schreef:Nice mooie auto! Vraagje waar heb je de xenon projectors besteld en hoe waren deze qua inbouwen, ging dat soepel of met moeite?
al met al was ik iets meer dan een uurtje bezig voor alles en het is makkelijk zelf te doen.
succes ermee mocht je het gaan bestellen.

Echt rijplezier begint hier.
- kenneth.BMW
ik heb nergens last van, de auto rijdt soepel rustig heeft een hoog comfort en heeft vermogen wanneer dat nodig is. en natuurlijk is het geen stoplicht auto maar dat had je ook geen 320ci moeten kopen. ik heb zelf aan die 170pk meer dan genoeg.--help schreef:Mag ik vragen wat de ervaring is qua gewicht? Ik heb zelf oren naar een 325/330Ci Cabrio, maar durf het gewicht niet zo goed aan eerlijk gezegd. Rij nu een 323Ci Coupe en dat voelt soms al te zwaar eerlijk gezegd ...

- kenneth.BMW
deze klinkt zoals dit 6cylinderblok hoort te klinken. rustig maar toch een mooi geluid.Vinnie_86 schreef:Mooie cabrio!![]()
![]()
Ben nu aan het kijken naar een blauwe 320ci automaat maar hoe rijd/klinkt deze auto/motor/bak?

Mooi. Niets meer aan doen. De afdekkapjes voor de gaten vd hardtop zitten achter de kleppen van de hardtop zelf. Waarschijnlijk heb je dus net als ik ook 2 setjes. 

Dubbelpost. 

Laatst gewijzigd door @@lgra op 05 apr 2014, 13:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Heb een 325 ci cabrio. Ontdanks de 1515 kg stuurt ie behoorlijk scherp. Wel goede banden monteren. De Michelin Pilot Sport is de ideale mix voor de cabrio. Mooi stil en de band stuurt ook lekker direkt.--help schreef:Mag ik vragen wat de ervaring is qua gewicht? Ik heb zelf oren naar een 325/330Ci Cabrio, maar durf het gewicht niet zo goed aan eerlijk gezegd. Rij nu een 323Ci Coupe en dat voelt soms al te zwaar eerlijk gezegd ...
- kenneth.BMW
met dit weer is er ook niks aan met een cabrio haha, eerder soort camping gevoel

- kenneth.BMW
ja geboren en getogen haha, wat voor auto rijdt jij? kon 1,2,3 je showroom niet vinden dan zal ik eens opletten.--help schreef:Zie net dat je ook een Zaankanter bent, ik ook!

- kenneth.BMW
Ik rij een E46 323Ci Coupé uit '99 in het Oriënt blauw. Het topic staat hier met wat foto's. Voorlopig, mijn ogen op wat anders laten vallen ...kenneth.BMW schreef:ja geboren en getogen haha, wat voor auto rijdt jij? kon 1,2,3 je showroom niet vinden dan zal ik eens opletten.--help schreef:Zie net dat je ook een Zaankanter bent, ik ook!

- kenneth.BMW
wat voor BMW mag dit worden?--help schreef:Ik rij een E46 323Ci Coupé uit '99 in het Oriënt blauw. Het topic staat hier met wat foto's. Voorlopig, mijn ogen op wat anders laten vallen ...(uiteraard ook BMW!)

- kenneth.BMW
enne mooie coupe heb je daar, ik zal eens opletten met rijden.--help schreef:Ik rij een E46 323Ci Coupé uit '99 in het Oriënt blauw. Het topic staat hier met wat foto's. Voorlopig, mijn ogen op wat anders laten vallen ...(uiteraard ook BMW!)