Mijn 2004 330i Touring .... verkocht.
Re: MIjn 2004 330i Touring - Eindelijk gevonden
Aha Borne !
Heb ik jaren (tot mijn 18de) gewoond. Is dus al een tijdje terug......
Deldensestraat. Mijn Ouders hadden daar vroeger een supermarkt.
Wie weet spotten we elkaar een keer in het mooie twente !
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Ha da's ook toevallig, ik woon in Almelo, naast Aadorp dus.
Volgens mij heb ik je vorige week een keer zien rijden. Ik rij zelf een donker blauwe bmw 3 touring met m pakket. Zal je vast nog wel een keer tegenkomen!
Volgens mij heb ik je vorige week een keer zien rijden. Ik rij zelf een donker blauwe bmw 3 touring met m pakket. Zal je vast nog wel een keer tegenkomen!
Dat kan kloppen : Op de plesmanweg in Almelo toch?
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
das toevallig, ik woon weer in een zijstraat van de deldensestraat wereldje is klein. Ik kan mij overigens geen supermarkt meer herinneren daar dus zal idd wel wat langer geleden zijnAha Borne !
Hahaha Ja das erg lanmg gelden. Deldensestraat 56. Daar zit nu een fietswinkel in geloof ik. MIjn ouders woonden in het huis rechts naast de kerk in de deldensestaart (no 80 geloof ik).
voor mij is het altijd een fietswinkel geweest, generatiekloof haha
en wel toevallig, want afgelopen weekend liepen mijn vriendin en ik naar mijn ouders (die wonen aan de Julianastraat) en dan loop je langs dat huis. En we zijn op huizenjacht en willen graag in die wijk blijven, en zei tegen mn vriendin. Dát vind ik ook echt heel heel fraai huis, daar wil ik het geluid op zondagmorgen van de kerk wel mee voor lief nemen. Maar het staat helaas niet te koop, maar dat is dus het oude huis van jou ouders.
en wel toevallig, want afgelopen weekend liepen mijn vriendin en ik naar mijn ouders (die wonen aan de Julianastraat) en dan loop je langs dat huis. En we zijn op huizenjacht en willen graag in die wijk blijven, en zei tegen mn vriendin. Dát vind ik ook echt heel heel fraai huis, daar wil ik het geluid op zondagmorgen van de kerk wel mee voor lief nemen. Maar het staat helaas niet te koop, maar dat is dus het oude huis van jou ouders.
Klopt ja! Ook toevallig of niet?!Dat kan kloppen : Op de plesmanweg in Almelo toch?
Wonen we dicht in elkaars buurt..... Ook Joost trouwens, Borne, Almelo en Aadorp.
Ja, erg toevallig !! Maar je was me opgevallen Volgende keer maar even stoppen en kletsen !henkrs schreef:Klopt ja! Ook toevallig of niet?!Dat kan kloppen : Op de plesmanweg in Almelo toch?
JA klopt, ik heb er ook nog 2-3 jaar gewoond. Kerkklokken wen je zo aan !! Succes met je huizen jacht !Joostb schreef:voor mij is het altijd een fietswinkel geweest, generatiekloof haha
Doen we zeker!
Re: MIjn 2004 330i Touring - Chrome lijsten gemonteerd
Inmiddels mijn eerste update gedaan ....
Van Shadowlijn lijsten naar Chrome. Heb mooie set op de kop kunnen tikken via Marktplaats en vorige week de chrome lijsten geplaatst.
Zie Foto's Ik ben er blij mee!!
NIEUW:
OUD:
Mvrgr,
Edward
Van Shadowlijn lijsten naar Chrome. Heb mooie set op de kop kunnen tikken via Marktplaats en vorige week de chrome lijsten geplaatst.
Zie Foto's Ik ben er blij mee!!
NIEUW:
OUD:
Mvrgr,
Edward
OK, toch niet de eerste update nu ik nog even nadenk.
Ik heb ook de Wang van de bestuurdersstoel laten repareren / ontdoen van instapschade:
Voor reparatie:
Na reparatie:
en een paar weken na aankoop heeft de Auto:
1. een volledige Inspectie II gehad,
2. zijn de klepdeksel en oliehuis pakkingen vervangen (Motor is sindsdien brandschoon en volledig vrij van lekkage) en
3. is er een afneembare trekhaak gemonteerd, waarbij helaas de MTech achterbumper van een verwijderingsplaat moest worden voorzien. Wel OEM, maar toch zonde van de bumper maar ging niet anders
Ribje uit mijn lijf maar dan kan ie er ook even weer tegen.
Tot zover.
Oh ja, Nog steeds naarstig op zoek naar een mooie set Seven velgen voor de winterbanden
mvrgr,
Edward
Ik heb ook de Wang van de bestuurdersstoel laten repareren / ontdoen van instapschade:
Voor reparatie:
Na reparatie:
en een paar weken na aankoop heeft de Auto:
1. een volledige Inspectie II gehad,
2. zijn de klepdeksel en oliehuis pakkingen vervangen (Motor is sindsdien brandschoon en volledig vrij van lekkage) en
3. is er een afneembare trekhaak gemonteerd, waarbij helaas de MTech achterbumper van een verwijderingsplaat moest worden voorzien. Wel OEM, maar toch zonde van de bumper maar ging niet anders
Ribje uit mijn lijf maar dan kan ie er ook even weer tegen.
Tot zover.
Oh ja, Nog steeds naarstig op zoek naar een mooie set Seven velgen voor de winterbanden
mvrgr,
Edward
En omdat ik toch bezig ben foto's naar Imageshack te uploaden...
Resultaat na recentelijke was, klei en polijst beurt (Dap 900) en 2 lagen collonite was. Glimmer de Glim ,,,
En ik weet het... MIjn garagedeuren zijn aan vervanging toe ! Word aan gewerkt!
mvrgr,
Edward
Resultaat na recentelijke was, klei en polijst beurt (Dap 900) en 2 lagen collonite was. Glimmer de Glim ,,,
En ik weet het... MIjn garagedeuren zijn aan vervanging toe ! Word aan gewerkt!
mvrgr,
Edward
Zo weer veel gedaan! Ziet er weer netjes uit dat leer. heb ik ook laten doen, waar heb jij dat laten doen, Potijk?
Van shadow line naar chrome is een kwestie van smaak, ik zou het niet doen, hoort niet bij m-pakket, maar ieder wat wils toch. Poetswerk is erg geslaagd
Van shadow line naar chrome is een kwestie van smaak, ik zou het niet doen, hoort niet bij m-pakket, maar ieder wat wils toch. Poetswerk is erg geslaagd