525i e61 met alpina 19 inch
Re: 525i e61 met alpina 19 inch
OK, dan zijn ze zeker imitatie want de ventielen zijn zichtbaar aan de rand. Blijven natuurlijk nog steeds mooie velgen toch? Wat vinden jullie ervan?
Ik vind ze mooi staan! T belangrijkste is wat je er zelf van vindt en of ze lekker rijden.
Thnx! ja dat is zeker waar!chrisb schreef:Ik vind ze mooi staan! T belangrijkste is wat je er zelf van vindt en of ze lekker rijden.

Vind 'm denk ik iets te breed lijkt het maar dat is persoonlijk en beter te zien als de foto recht van achteren en van voren genomen wordt, aan de slag dus, fotograferen 

Bij deze:

Hier is de breedte goed te zien; wat vinden jullie, mooi of te breed? Ze steken niet uit en ik heb mijn BMW dealer gevraagd en die gaf aan dat hij tegen de grens aanzit maar geen probleem.
grt
Mark

Hier is de breedte goed te zien; wat vinden jullie, mooi of te breed? Ze steken niet uit en ik heb mijn BMW dealer gevraagd en die gaf aan dat hij tegen de grens aanzit maar geen probleem.
grt
Mark
Tsja, als t mijn auto was dan ging het er onder uit, maar moet zeggen, misstaat ook niet echt, naar mijn smaak net iets te breed maar vind t een grensgeval, de meesten zullen het prachtig vinden, ik vind het net iets te overdreven.
Maarrrrrrrr, smaken verschillen nu eenmaal hè

Ja ik snap wat je bedoelt. Ik twijfel zelf ook een beetje..... Mag van mij ook net een tikkie minder maar aan de andere kant ook wel weer mooi. Pfffff lastig hoorBart70 schreef:Tsja, als t mijn auto was dan ging het er onder uit, maar moet zeggen, misstaat ook niet echt, naar mijn smaak net iets te breed maar vind t een grensgeval, de meesten zullen het prachtig vinden, ik vind het net iets te overdreven.

Ik vindt het zeker mooi staan, lekker breed, rij zelf met 20 inch 285-25-20 en met een 10j velg
met een et waarde van 20.
Maar het klopt wat Bart zegt.... ieder zijn smaak
eeuwigheid duurt het langst..........
Heb je spoorverbreders erop zitten en welke dikte?harm1965 schreef:Ik vindt het zeker mooi staan, lekker breed, rij zelf met 20 inch 285-25-20 en met een 10j velg
Grt
Voor heb ik 8mm spoorverbreders ,dus daar is de et waarde 12 en achter geen dus et 20
eeuwigheid duurt het langst..........
Ik heb vandaag de spoorverbreders eraf gehaald en dat vind ik toch een stuk mooier! Ik zal morgen een foto posten. Ik ben er nu wel tevreden over. Achter nu dus 275/30/R19 zonder spoorverbreders en voor 245/35/R19.
grt
Mark
grt
Mark
Dit is hem nu (zonder spoorverbreders achter). Ik vind het mooier. Wat vinden jullie?

Kijk, zo wil ik de mijne ook ongeveer hebben, 275 past er bij mij echter niet op achter dus ik ga maar even voor spoorverbreders.
Vind t erg mooi staan zo, zou misschien tikje breder mogen, dus misschien kleine spoorverbreders maar vind m zo al erg mooi !
Als t mijn wagen zou zijn zou ik er niets meer aan doen denk.
Vind t erg mooi staan zo, zou misschien tikje breder mogen, dus misschien kleine spoorverbreders maar vind m zo al erg mooi !
Als t mijn wagen zou zijn zou ik er niets meer aan doen denk.

Zeer mooi, niets meer aan veranderen. Misschien ietsje laten zakken. Zeker geen spoorverbreders meer, trekt op niks eerlijk gezegd met die verbreders.
525d E61 2007 pre-LCI
Veel mooier. Op een of andere manier staat t een stuk beter als wielen netjes binnen de carrosserie vallen.
Misschien een stukje verlagen met een goed setje, behalve als je de rij eigenschappen niet wil aanpassen natuurlijk.
Misschien een stukje verlagen met een goed setje, behalve als je de rij eigenschappen niet wil aanpassen natuurlijk.