John, nieuw hier, geen BMW maar Caddy

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
JStuyts
Contacteer:

John, nieuw hier, geen BMW maar Caddy

Bericht door JStuyts » 11 apr 2014, 15:46

Hallo allemaal! Nu de advertenties sinds een dag op deze website draaien zal ik mijzelf even voorstellen. Ik ben John Stuyts, 26 jaar en woon in Delfgauw.

Jarenlang Mini rijder geweest. Het was een Mini Cooper Park Lane, nieuw gekocht in 2006 en tot aan 2012 heel blij mee geweest. Destijds wel actief geweest op het forum New Mini Club, maar nu is ook Mini toegevoegd aan dit Bimmerportal, top! Ik zie hem nog steeds rondrijden in Delft, dat is dan wel weer leuk.

In 2011 mijn eigen bedrijf opgericht, genaamd Stuyts Exclusive en het bedrijf Rejex Nederland later dat jaar. Mijn achtergrond, ik heb bouwkunde gestudeerd aan de TU Delft, heeft echter niets te maken met mijn bedrijf. Ik ben mijzelf verder gaan verdiepen in het detailen van auto's. Als Rejex Nederland ben ik importeur van RejeX en CorrosionX, onderhoudsmiddelen voor auto's, boten en vliegtuigen. RejeX en de productlijn is bedoeld als bescherming voor de lak, gelcoats van boten en de lak van vliegtuigen. CorrosionX is meer een smeermiddel, anti-roest en beschermmiddel wat meer gebruikt wordt voor schepen en motoren van vliegtuigen. Producten zijn vooral bekend in de USA, en ik probeer hier in Europa voet aan de grond te krijgen met de producten.

Inmiddels staat het bedrijf en eind 2011 was ik in de mogelijkheid om een bedrijfspand te kopen. Medio 2011 had ik ook een auto van de zaak gekocht naast de Mini, een Volkswagen Caddy uit 2006. Toen ik het pand kocht en deze heftig moest verbouwen besloot ik de Mini te verkopen om het geld in het bedrijf te kunnen investeren. Toen de caddy in 2013 wat technische mankementen ging vertonen besloot ik vorig jaar een nieuwe caddy te kopen. Dat is een Caddy (100pk tdi) Edition 30, een pakket waarbij alles is meegespoten met zwarte accenten, leuke velgen, etc. Verder zitten er zo'n beetje alle toeters en bellen op denkbaar op het bestelwagentje, zoals xenon, dsg automaat, leder, airco, pdc, etc.

Helaas is het er nog niet van gekomen om weer aan de Mini of BMW te gaan, maar misschien komt dat weer in te toekomst. Vorig jaar ben ik wel naar de premiere van de i3 geweest in Rijswijk en ben ik op de productielijst gezet. Echter besloot ik toen dat het handiger was om een nieuwe caddy te kopen en ging het feest niet door... De liefde gaat echter niet weg en daarom heb ik ook besloten om op het Bimmerportal te komen nadat ik contact had gehad met Brian, maar dan als trader.

Websites waar e.e.a. is terug te vinden is:
De website over detailen: http://www.stuytsexclusive.nl
De webshop: http://www.rejexnederland.nl
Productwebsite Rejex: http://www.rejex.nl
Productwebsite CorrosionX: http://www.corrosionx.nl

Echt genoeg gepraat, nu de plaatjes van mijn Mini destijds en mijn huidige auto :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

spuitelf

Re: John, nieuw hier, geen BMW maar Caddy

Bericht door spuitelf » 12 apr 2014, 04:54

welkom John, goede zaken gewenst........ :)
wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.

JStuyts
Contacteer:

Bericht door JStuyts » 15 apr 2014, 14:40

Hi spuitelf. Dank voor je reactie. Ik zie dat het Car Care gedeelte niet heel erg actief is, misschien is het leuk om daar weer wat leven in te blazen? :on:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 15 apr 2014, 15:45

Welkom :duim:

Had al een keer een kijkje op de website genomen en zag er goed uit !

Blaas de boel maar wat leven in hier ! Volgens mij las ik ook al ergens dat je een klant via het forum hebt maar weet ik niet zeker.

a.bakker

Bericht door a.bakker » 15 apr 2014, 21:11

Mooie caddy :duim:

spuitelf

Bericht door spuitelf » 15 apr 2014, 22:56

lijkt mij een strak plan, car care is toch de basis van alle onderhoud........... en je ziet nog eens wat........in een vroegtijdig stadium signaleren is altijd goed. :ja:
wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”