Achterlichten vandaag ingebouwd ook de koplampen. De oranje knipperlichten kwamen vandaag eindelijk binnen

maar waren voor een sedan en had 2 verschillende gekregen ene was veel matter als de andere, was een van depo en een van automotive... bende naar 2 en halve week wachten dus nog geen knipperlichten

.
Meteen op de sloop wezen kijken maar niks kunnen vinden. Toen maar naar de bmw dealer en daar een setje besteld. Ze zeiden me daar dat ze donderdag binnen zouden komen.
Wou de betreffende zaak bellen over de knipperlichten maar was net 5uur dus gesloten. Dus maar even een mail geschreven over hun belabberde service en dat ik me geld terug wil natuurlijk.
Ook nog even contact gehad over de velgen, deze moeten vanuit engeland komen en zijn pas de eerste of 2de week van mei leverbaar, fijn dat ze voordat je ze besteld zeggen dat ze met anderhalve week binnen zijn
Ter voorbeeld het knipperlicht er een beetje ingehangen. denk dat de combinatie oranje knippers met gele mistlampen niet zo mooi staat...