aankoop e39 m5
- niels 323i
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 16 sep 2013, 14:39
aankoop e39 m5
hallo allemaal,
ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie e39 m5. ik heb er nu 1 gevonden.
avus blauw
bruin leer
06-2000
190.000 km
derde eigenaar. de laatste eigenaar heeft hem al sinds 2006.
hij heeft net een grote beurt gehad en nieuwe banden.
vraagprijs 11.000,-
hebben de m5 rijders hier nog goede tips waar ik op met letten bij de aankoop. geluiden? electronische mankementen?
is de vraagprijs een beetje goed? ik zat zo tussen de 9 en de 10.000 te denken.
alvast bedankt
gr niels
ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie e39 m5. ik heb er nu 1 gevonden.
avus blauw
bruin leer
06-2000
190.000 km
derde eigenaar. de laatste eigenaar heeft hem al sinds 2006.
hij heeft net een grote beurt gehad en nieuwe banden.
vraagprijs 11.000,-
hebben de m5 rijders hier nog goede tips waar ik op met letten bij de aankoop. geluiden? electronische mankementen?
is de vraagprijs een beetje goed? ik zat zo tussen de 9 en de 10.000 te denken.
alvast bedankt
gr niels
Re: aankoop e39 m5
Ik heb weinig tips voor je Niels maar de combinatie van Avus met bruin leer is wel heel erg fraai.
Gelet op de lange tijd dat de eigenaar hem nu heeft (toch al weer 8 jaar) en dat er recent onderhoud is uitgevoerd geef al een goede indicatie van hoe er me om is gegaan.
Je kunt natuurlijk altijd een inspectie laten uitvoeren bij een garage en hoewel die natuurlijk ook niet in de motor en bak kunnen kijken zullen ze wel voor de hand liggende dingen kunnen constateren zoals (wiel) ophanging etc.
Ben erg benieuwd of je het doet en met het onderhoud gedaan lijkt de prijs mij ook niet verkeerd.
Gelet op de lange tijd dat de eigenaar hem nu heeft (toch al weer 8 jaar) en dat er recent onderhoud is uitgevoerd geef al een goede indicatie van hoe er me om is gegaan.
Je kunt natuurlijk altijd een inspectie laten uitvoeren bij een garage en hoewel die natuurlijk ook niet in de motor en bak kunnen kijken zullen ze wel voor de hand liggende dingen kunnen constateren zoals (wiel) ophanging etc.
Ben erg benieuwd of je het doet en met het onderhoud gedaan lijkt de prijs mij ook niet verkeerd.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
- niels 323i
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 16 sep 2013, 14:39
Re: aankoop e39 m5
ik vond het ook wel een goed teken dat deze man hem al 8 jaar heeft en net onderhoud heeft gepleegd.
ik vind blauw met bruin leer een van de mooiste uitvoeringen. ik heb een e34 m5 gehad, die was dytona violet met helgrau leer. dat vond ik ook super mooi.
ik merk dat ik het
gevoel heel erg mis. het is toch een beleving. het geluid het vermogen.
we hebben nu een hele mooie 323i touring maar dat is toch een ander gevoel.
ik moet jammer genoeg nog even wachten want de beste man is pas weer 6 mei thuis
ik vind blauw met bruin leer een van de mooiste uitvoeringen. ik heb een e34 m5 gehad, die was dytona violet met helgrau leer. dat vond ik ook super mooi.
ik merk dat ik het

we hebben nu een hele mooie 323i touring maar dat is toch een ander gevoel.
ik moet jammer genoeg nog even wachten want de beste man is pas weer 6 mei thuis
Re: aankoop e39 m5
Geluiden kun je alvast horen op youtube, daar is genoeg voorradig want het m5 borad is nogal huiverig voor elk geluidje wat anders klinkt en dan posten ze het op youtube om navraag te doen. persoonlijk heel handig voor jouw je kunt wat onder favorieten zetten en het geluid van de motor vergelijken met dat op youtube, klinkt er iets hetzelfde is er dus iets mis.....
Is er meer bekend dan alleen het laatst gepleegde onderhoud??? Persoonlijk zou ik de onderhoudshistorie bij willen zien, dit geeft aan wat er zoal vervangen is in het verleden en wat er misschien nog aan zit te komen....
Het m5 board staat voor de rest vol met allerlei tips en wat aankoopadviezen, inlezen dus
Ik heb de mijne nu een goede 2 jaar en heb hem destijds aangeschaft voor 16k ik vind de vraagprijs wel netjes eerlijk gezegd, als je rond de 9k shopt voor een M5 hoop ik dat je ook een flink bedrag achter de hand hebt voor reperaties.......
Indien je een goed onderhouden exemplaar koopt is de wagen behoorlijk bulletproof, mijn teller kwijt aan onderhoud over 2 jaar en 40.000 km gereden is momenteel slechts een schammele 2000 euro wat neerkomt op grofweg 1000 euro per jaar is prima te doen dus....
Heel veel plezier met inlezen en veel succes met de aanschaf iig...
Groeten,
Eric
Is er meer bekend dan alleen het laatst gepleegde onderhoud??? Persoonlijk zou ik de onderhoudshistorie bij willen zien, dit geeft aan wat er zoal vervangen is in het verleden en wat er misschien nog aan zit te komen....
Het m5 board staat voor de rest vol met allerlei tips en wat aankoopadviezen, inlezen dus

Ik heb de mijne nu een goede 2 jaar en heb hem destijds aangeschaft voor 16k ik vind de vraagprijs wel netjes eerlijk gezegd, als je rond de 9k shopt voor een M5 hoop ik dat je ook een flink bedrag achter de hand hebt voor reperaties.......
Indien je een goed onderhouden exemplaar koopt is de wagen behoorlijk bulletproof, mijn teller kwijt aan onderhoud over 2 jaar en 40.000 km gereden is momenteel slechts een schammele 2000 euro wat neerkomt op grofweg 1000 euro per jaar is prima te doen dus....
Heel veel plezier met inlezen en veel succes met de aanschaf iig...
Groeten,
Eric
- niels 323i
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 16 sep 2013, 14:39
Re: aankoop e39 m5
bedankt voor de tips.
ik ga geen geluiden luisteren op you tube haha. dan wil ik hem niet meer denk ik. komen altijd de engste geluiden voorbij. ik zoek alleen maar filmpjes met uitlaatgeluid
wat ik wel gehoord heb is dat de eerste serie last had met of de krukaslagers of de cylinder wanden? weet niet of dat waar is.
ben er wel al achter dat hij orgineel nederlands is en dat hij 3 eigenaren heeft gehad. 2 prive en 1 zakelijk.
als ik langs ga hoop ik dat de historie compleet is.
ik hou jullie op de hoogte
ik ga geen geluiden luisteren op you tube haha. dan wil ik hem niet meer denk ik. komen altijd de engste geluiden voorbij. ik zoek alleen maar filmpjes met uitlaatgeluid

wat ik wel gehoord heb is dat de eerste serie last had met of de krukaslagers of de cylinder wanden? weet niet of dat waar is.
ben er wel al achter dat hij orgineel nederlands is en dat hij 3 eigenaren heeft gehad. 2 prive en 1 zakelijk.
als ik langs ga hoop ik dat de historie compleet is.
ik hou jullie op de hoogte
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: aankoop e39 m5
Is het toevallig deze, wel weinig foto's ?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 54&asrc=st
Of je vraagt of Delano of Kotje met je mee wil gaan kijken ?
Onderhoud kun je op leeglopen. Maar wij doen het wel een beetje extreem. We vervangen het meeste al na een bepaalde tijd en niet of het kapot is:
- Sensoren
- Filters
- Lagers
- Slangen
- Remmen
- Banden
- Oliebeurtje tusen de 7000 en 10000 km of als het er een jaar in zit (10W60)
En we willen geen roest, geen krasje en als iets maar wat beschadigd is vervangen we het al. En dan moet het nog origineel zijn ook.
Wil je de vanos nakijken, dan moet je toch een laptop met DIS meenemen. Dan kun je al snel een indruk krijgen van de motorische gesteldheid. Groot onderhoud zegt weinig. Zijn er afgetekende boekjes ?
Het is een PFL, dus is hij aardig aan de prijs. Maar vergeet niet dat een nieuwe set goede banden ook al snel richting de € 1000 loopt.
En het bekende olieverbruik, dat hoort er nu eenmaal bij. 8 van de 10 verbruiken redelijk tot veel olie. Een liter per 1000 km is echt geen uitzondering en hoeft dus geen reden te zijn om hem te laten staan.
Succes.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 54&asrc=st
Of je vraagt of Delano of Kotje met je mee wil gaan kijken ?
Onderhoud kun je op leeglopen. Maar wij doen het wel een beetje extreem. We vervangen het meeste al na een bepaalde tijd en niet of het kapot is:
- Sensoren
- Filters
- Lagers
- Slangen
- Remmen
- Banden
- Oliebeurtje tusen de 7000 en 10000 km of als het er een jaar in zit (10W60)
En we willen geen roest, geen krasje en als iets maar wat beschadigd is vervangen we het al. En dan moet het nog origineel zijn ook.
Wil je de vanos nakijken, dan moet je toch een laptop met DIS meenemen. Dan kun je al snel een indruk krijgen van de motorische gesteldheid. Groot onderhoud zegt weinig. Zijn er afgetekende boekjes ?
Het is een PFL, dus is hij aardig aan de prijs. Maar vergeet niet dat een nieuwe set goede banden ook al snel richting de € 1000 loopt.
En het bekende olieverbruik, dat hoort er nu eenmaal bij. 8 van de 10 verbruiken redelijk tot veel olie. Een liter per 1000 km is echt geen uitzondering en hoeft dus geen reden te zijn om hem te laten staan.
Succes.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
- Kevin_1987
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 jan 2013, 15:44
Re: aankoop e39 m5
Heb zelf ongeveer 2 jaar 'n E39 M5 gehad en het enigste wat je, voordat je 'm aanschaft, kunt doen is; een afspraak maken bij een BMW dealer in de buurt voor een aankoopkeuring. Dat heb ik destijds ook laten doen en duurt ongeveer een uurtje. De wagen wordt dan helemaal nagekeken en aan de computer gehangen. Men kan je daarna precies vertellen wat er wel en wat er niet klopt. Vergeet echter niet dat dit (net als bijv. een APK-keuring) slechts een moment opname is en uiteindelijk kan men zelfs bij BMW niet in het blok, de bak of het diff kijken. Maar het geeft wel 'n stukje zekerheid en een indicatie van de huidige staat van de auto. Wat mij betreft een must; "Want een slecht exemplaar kan al snel voor nachtmerries zorgen!"
Zwakke punten heeft de E39 M5 niet echt. Olie verbruik is bij dit soort auto's gewoon hoger dan bij gewone huis-tuin-en-keuken-autootjes. Al is 1 op 1000km wel erg veel naar mijn mening.... MIjne zat rond de 1 op 3000 gemiddeld. Maar dit is iets waar je pas achter komt als je de auto al een tijdje hebt. Daarnaast gaan de LMM's (luchtmassameters) maar ongeveer 60.000km mee, voordat ze gebreken gaan vertonen.
Wat je, voordat je een aankoopkeuring laat doen zelf kunt nakijken zijn;
-De algehele staat van de carrosserie (veel beschadigingen zoals deukjes, krasjes en steenslag)
-De staat van de remmen (even voelen of er geen dikke rand/lip is) Als ze krom zijn, merk je dit al snel tijdens de proefrit, het stuur gaat dan trillen tijdens het remmen. Nieuwe schijven rondom, ex. blokken; +/- €1200,00
-Profiel van de banden (nieuwe banden rondom kosten als snel €1000,00)
-Controleren of alles werkt in het interieur (van de elektrische ramen tot de climate control tot de stuurwiel bediening aan toe) Oftwel, alle knopjes uitproberen!
-De vloeistof van de automatisch dimmende binnenspiegel wil nog weleens lekken, waardoor er een vreemde waas in het glas verschijnt. Duur grapje!
Verder is het gewoon heel belangrijk (mede ook voor de waarde v/d auto) dat alle boekjes, ingevuld en wel, aanwezig zijn. Liefst ook facturen van het gedane onderhoud en eventueel uitgevoerde reparaties.
Verder moet je je goed bedenken of je je een Pre-Facelift wilt aanschaffen. De Facelift vanaf 2001 heeft de mooie angel eyes, de geupgrade achterlichten, grootscherm navigatie, een veel fijner (en ook mooier) stuur en een verbeterd motorblok (o.a. minder olieverbruik).
Succes in elk geval!
Zwakke punten heeft de E39 M5 niet echt. Olie verbruik is bij dit soort auto's gewoon hoger dan bij gewone huis-tuin-en-keuken-autootjes. Al is 1 op 1000km wel erg veel naar mijn mening.... MIjne zat rond de 1 op 3000 gemiddeld. Maar dit is iets waar je pas achter komt als je de auto al een tijdje hebt. Daarnaast gaan de LMM's (luchtmassameters) maar ongeveer 60.000km mee, voordat ze gebreken gaan vertonen.
Wat je, voordat je een aankoopkeuring laat doen zelf kunt nakijken zijn;
-De algehele staat van de carrosserie (veel beschadigingen zoals deukjes, krasjes en steenslag)
-De staat van de remmen (even voelen of er geen dikke rand/lip is) Als ze krom zijn, merk je dit al snel tijdens de proefrit, het stuur gaat dan trillen tijdens het remmen. Nieuwe schijven rondom, ex. blokken; +/- €1200,00
-Profiel van de banden (nieuwe banden rondom kosten als snel €1000,00)
-Controleren of alles werkt in het interieur (van de elektrische ramen tot de climate control tot de stuurwiel bediening aan toe) Oftwel, alle knopjes uitproberen!
-De vloeistof van de automatisch dimmende binnenspiegel wil nog weleens lekken, waardoor er een vreemde waas in het glas verschijnt. Duur grapje!
Verder is het gewoon heel belangrijk (mede ook voor de waarde v/d auto) dat alle boekjes, ingevuld en wel, aanwezig zijn. Liefst ook facturen van het gedane onderhoud en eventueel uitgevoerde reparaties.
Verder moet je je goed bedenken of je je een Pre-Facelift wilt aanschaffen. De Facelift vanaf 2001 heeft de mooie angel eyes, de geupgrade achterlichten, grootscherm navigatie, een veel fijner (en ook mooier) stuur en een verbeterd motorblok (o.a. minder olieverbruik).
Succes in elk geval!
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
Re: aankoop e39 m5
Heb de mijne nu een aantal maanden en je kan inderdaad het beste inlezen op m5board.. hoewel dat ook weer je enthousiasme kan remmen.
Nog een paar dingen die mij opvielen bij het zoeken naar een goed exemplaar;
- zijn de wangen van de bestuurdersstoel intact en zien ze er niet versleten uit
- roestplekken bij de dorpels, in het luikje van de benzinedop (dit hadden bijna alle occasions die ik heb bekeken)
- zit er veel roet in de uitlaten...kan een teken zijn dat de auto als door je tante bereden is en de motor grondig is vervuild...deze auto moet gewoon sportief gereden worden. Dus neem keukenpapier mee en maak de uitlaten schoon voor en na de proefrit
dit kan je ook zien aan de gemiddelde snelheid die de computer weergeeft...als die erg laag is kan je er van uit gaan dat de auto voornamelijk als luxe boodschappenwagen is ingezet -> heel slecht teken
- komt de motor goed op temperatuur en blijft dat ook zo, klimt de olietemperatuur netjes naar de 90... vraag de vorige eigenaar of altijd de juiste motorolie (Castrol Edge 10w60) is gebruikt..
- beetje moeilijk uit te leggen maar klinkt de motor rustig en met dezelfde toon.. de mijne klonk een beetje sonoor, alsof je 2 tonen net naast elkaar hoort...en dat bleek een 'bijna' defecte vanos te zijn...erg dure grap en is niet opgemerkt bij de aankoopkeuring.
- let op of je ergens vervuiling door olie ziet...een beetje zweten mag maar grote zwarte plekken zijn altijd teken aan de wand
- bij twijfel gewoon niet doen. Een M5 aanschaffen is iets wat je doet op gevoel...klinkt gek maar ben verrekte blij goed naar dat kleine stemmetje te hebben geluisterd
- service historie is alles, je weet bij deze auto gewoon dat dingen op termijn stuk gaan, zoals weer de vanos, koppeling, etc. Als die reparaties recent zijn gebeurd zit je wat dat betreft weer even goed.
Als ik me nog meer herinner edit ik de post wel weer, zowiezo nooit tevreden zijn met een korte proefrit, je hebt echt wel een uurtje nodig...ik bood steeds aan dan maar de benzine te betalen. Vraag ook of je de proefrit mag doen als de motor nog koud is, veel problemen zijn dan beter vast te stellen. Schakelen is wat harkig bij koude motor, maar 'erin moeten duwen' is ook weer een slecht teken.
Owja nog 1 ding; mijn bmw specialist heeft laatst bezoek gehad van mensen met een net gekochte avus blau...en had na een paar minuten al door dat allebei de vanossen moesten worden vervangen..toen ze hoorden wat dat moest kosten zijn ze afgedropen, wellicht toch even meenemen in de besluitvorming.
Nog een paar dingen die mij opvielen bij het zoeken naar een goed exemplaar;
- zijn de wangen van de bestuurdersstoel intact en zien ze er niet versleten uit
- roestplekken bij de dorpels, in het luikje van de benzinedop (dit hadden bijna alle occasions die ik heb bekeken)
- zit er veel roet in de uitlaten...kan een teken zijn dat de auto als door je tante bereden is en de motor grondig is vervuild...deze auto moet gewoon sportief gereden worden. Dus neem keukenpapier mee en maak de uitlaten schoon voor en na de proefrit

- komt de motor goed op temperatuur en blijft dat ook zo, klimt de olietemperatuur netjes naar de 90... vraag de vorige eigenaar of altijd de juiste motorolie (Castrol Edge 10w60) is gebruikt..
- beetje moeilijk uit te leggen maar klinkt de motor rustig en met dezelfde toon.. de mijne klonk een beetje sonoor, alsof je 2 tonen net naast elkaar hoort...en dat bleek een 'bijna' defecte vanos te zijn...erg dure grap en is niet opgemerkt bij de aankoopkeuring.
- let op of je ergens vervuiling door olie ziet...een beetje zweten mag maar grote zwarte plekken zijn altijd teken aan de wand
- bij twijfel gewoon niet doen. Een M5 aanschaffen is iets wat je doet op gevoel...klinkt gek maar ben verrekte blij goed naar dat kleine stemmetje te hebben geluisterd

- service historie is alles, je weet bij deze auto gewoon dat dingen op termijn stuk gaan, zoals weer de vanos, koppeling, etc. Als die reparaties recent zijn gebeurd zit je wat dat betreft weer even goed.
Als ik me nog meer herinner edit ik de post wel weer, zowiezo nooit tevreden zijn met een korte proefrit, je hebt echt wel een uurtje nodig...ik bood steeds aan dan maar de benzine te betalen. Vraag ook of je de proefrit mag doen als de motor nog koud is, veel problemen zijn dan beter vast te stellen. Schakelen is wat harkig bij koude motor, maar 'erin moeten duwen' is ook weer een slecht teken.
Owja nog 1 ding; mijn bmw specialist heeft laatst bezoek gehad van mensen met een net gekochte avus blau...en had na een paar minuten al door dat allebei de vanossen moesten worden vervangen..toen ze hoorden wat dat moest kosten zijn ze afgedropen, wellicht toch even meenemen in de besluitvorming.
Laatst gewijzigd door rolske op 22 apr 2014, 20:44, 5 keer totaal gewijzigd.
- Kevin_1987
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 jan 2013, 15:44
Re: aankoop e39 m5
Dit is inderdaad ook een goed punt, helemaal vergeten!! Na het poetsen bleef hier altijd water in staan, wat na verloop van tijd roest kan veroorzaken.... Ontwerpfoutje, maar wel iets om op te letten inderdaad.rolske schreef:- roestplekken bij het luikje van de benzinedop (dit hadden bijna alle occasions die ik heb bekeken)
Echter een goed onderhouden exemplaar zou hier eigenlijk geen last van mogen hebben, net als de zwarte uitlaatstukken. Kleine moeite om deze eens in de zoveel tijd even schoon te maken.
Nu ik hier weer mee bezig ben, ga ik m'n eigen E39 M5 toch weer een beetje missen en spijt te krijgen van de verkoop.....


Hoop ooit nog eens 'n goed exemplaar tegen te komen!
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
Re: aankoop e39 m5
Bedoel meer dat het een teken aan de wand is dat de motor vervuild is met alle gevolgen vandien... soms staat er een m5 met lage km stand voor veel geld bij de bekende verkopers...maar die lage km stand kan ook juist betekenen dat de auto helemaal verkeerd is behandeld en de hoge kosten op de loer liggen.Kevin_1987 schreef:Dit is inderdaad ook een goed punt, helemaal vergeten!! Na het poetsen bleef hier altijd water in staan, wat na verloop van tijd roest kan veroorzaken.... Ontwerpfoutje, maar wel iets om op te letten inderdaad.rolske schreef:- roestplekken bij het luikje van de benzinedop (dit hadden bijna alle occasions die ik heb bekeken)
Echter een goed onderhouden exemplaar zou hier eigenlijk geen last van mogen hebben, net als de zwarte uitlaatstukken. Kleine moeite om deze eens in de zoveel tijd even schoon te maken.
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: aankoop e39 m5
Toch zijn er zo stiekum aardig wat forumleden met de mooiste
aller tijden 
Dus ik zou zeggen; vraag er aan 1 om je te helpen met beslissen.


Dus ik zou zeggen; vraag er aan 1 om je te helpen met beslissen.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: aankoop e39 m5
Deze ziet er inderdaad heel netjes uit. Maar pas van dichtbij kun je hem goed beoordelen.
Ik zou persoonlijk dus voor dat geld niet voor een PFL import gaan. Tevens mist deze de PDC, telefoon, zonnerollo's en navigatie als ik het zo vlug kan bekijken.
Ik zou persoonlijk dus voor dat geld niet voor een PFL import gaan. Tevens mist deze de PDC, telefoon, zonnerollo's en navigatie als ik het zo vlug kan bekijken.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
- niels 323i
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 16 sep 2013, 14:39
Re: aankoop e39 m5
goeie tips.
ik heb mijn e34 ook op gevoel gekocht. ik kwam daar aan en dacht dit is hem. had wel mijn pa meegenomen om als het onderbuik gevoel het niet goed had toch even goed te kijken.
wat is pfl import?
ik vind dat die bij pol al weer veel te lang staat. bij dijker ofzo had ik ook een blauwe gezien. die vond ik ook wel mooi.
het is die van autoscout. ik heb hem al een keer op marktplaats gezien. toen had hij er ook meer foto's bij.
het is wel een liefhebber denk ik. hij heeft ook nog een Porsche 928 s2.
ik ben zelf ook van het vertroetelen van de auto. doe altijd goed onderhoud en ook met orginele onderdelen.
de auto staat in bussum. weet iemand een specialist in de buurt waar ik eventueel langs zou kunnen?
ik heb mijn e34 ook op gevoel gekocht. ik kwam daar aan en dacht dit is hem. had wel mijn pa meegenomen om als het onderbuik gevoel het niet goed had toch even goed te kijken.
wat is pfl import?
ik vind dat die bij pol al weer veel te lang staat. bij dijker ofzo had ik ook een blauwe gezien. die vond ik ook wel mooi.
het is die van autoscout. ik heb hem al een keer op marktplaats gezien. toen had hij er ook meer foto's bij.
het is wel een liefhebber denk ik. hij heeft ook nog een Porsche 928 s2.
ik ben zelf ook van het vertroetelen van de auto. doe altijd goed onderhoud en ook met orginele onderdelen.
de auto staat in bussum. weet iemand een specialist in de buurt waar ik eventueel langs zou kunnen?
Re: aankoop e39 m5
ik zou de punten van marcel lekker meenemen. ik heb die mijne nu bijna 2 jaar en heb alleen preventief onderhoud aan de wagen gehad.
ik heb wel geluk dat ik heel veel zelf kan anders zou het wel een dure grap worden. maar dat is denken met elke type bmw.
gr
kotje
ik heb wel geluk dat ik heel veel zelf kan anders zou het wel een dure grap worden. maar dat is denken met elke type bmw.
gr
kotje