White magic show
- White magic
White magic show
Hallo,
Ik heb mijzelf al even voorgesteld op dit forum en wilde mijn BMW ook wel even showen in de showroom. Hierbij wat foto's van mijn wagen:
Hier net gekocht en nog origineel:
Het duurde niet lang voordat ik de standaard velgen zat was, dus moesten er nieuwe onder. Hiervoor heb ik erg lang moeten zoeken, maar uiteindelijk precies gevonden wat ik mooi vond. Het is een breedset van het merk Corniche geworden. Achterbanden zijn 245x18x9, voorbanden 225x18x8. Zoals jullie op de foto's kunnen zien past het allemaal precies. Breder of groter is naar mijn idee niet goed meer mee te rijden. Doordat het 18" is geworden sluiten ze ook mooier op de wielkast aan
even vergelijken:
behoorlijk breed achter, met een mooie ronding naar binnen:
en als ze er eenmaal onder zitten...!:
en zo staat hij nu op de oprit:
De enige andere modificatie aan de auto zijn de geblindeerde ramen achter wat ik persoon mooier vond staan bij een witte auto.
Ik heb mijzelf al even voorgesteld op dit forum en wilde mijn BMW ook wel even showen in de showroom. Hierbij wat foto's van mijn wagen:
Hier net gekocht en nog origineel:
Het duurde niet lang voordat ik de standaard velgen zat was, dus moesten er nieuwe onder. Hiervoor heb ik erg lang moeten zoeken, maar uiteindelijk precies gevonden wat ik mooi vond. Het is een breedset van het merk Corniche geworden. Achterbanden zijn 245x18x9, voorbanden 225x18x8. Zoals jullie op de foto's kunnen zien past het allemaal precies. Breder of groter is naar mijn idee niet goed meer mee te rijden. Doordat het 18" is geworden sluiten ze ook mooier op de wielkast aan
even vergelijken:
behoorlijk breed achter, met een mooie ronding naar binnen:
en als ze er eenmaal onder zitten...!:
en zo staat hij nu op de oprit:
De enige andere modificatie aan de auto zijn de geblindeerde ramen achter wat ik persoon mooier vond staan bij een witte auto.
Laatst gewijzigd door White magic op 14 nov 2014, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Archiebald
Re: White magic show
Mooi! Heel fijn zo... Ik vind een witte E81 sowieso een prachtige auto, watvoor interieur heb je? (Een collega van me rijdt eenzelfde als die van jou met cognac leder ). Velgen staan hem ook lekker!
Misschien is je dak zwart wrappen, zoals we bij haar auto gaan doen iets wat je leuk lijkt?
Misschien is je dak zwart wrappen, zoals we bij haar auto gaan doen iets wat je leuk lijkt?
- White magic
Er zit geen standaard interieur in. Er zitten sportstoelen in (wil nooit meer anders!!!) maar wel van stof (wel aparte stof). Zal wel ff wat foto's er van plaatsen.
Zo'n zwart dik vind ook ook wel mooi maar dan alleen als je een panoramaatje of een schijfcapaciteit hebt. Ga er dus niet aan beginnen want een aftermarket schuifdak die mooi is heb ik nog niet gevonden. Iemand hier misschien?
Zo'n zwart dik vind ook ook wel mooi maar dan alleen als je een panoramaatje of een schijfcapaciteit hebt. Ga er dus niet aan beginnen want een aftermarket schuifdak die mooi is heb ik nog niet gevonden. Iemand hier misschien?
- White magic
Ondertussen is het 1 en ander aan de BMW aangepast
- -look voorbumper
- Aluminium asbak
- Aluminium pedalen
- Haaievin antenne
Het volgende staat nog op de planning:
- -look achterbumper
- Dubbele uitlaat
- -look voorbumper
- Aluminium asbak
- Aluminium pedalen
- Haaievin antenne
Het volgende staat nog op de planning:
- -look achterbumper
- Dubbele uitlaat
- mieske90
- BimmerPortal Team
hey white magic
zeker een mooie wagen, velgen staan er heel mooi onder passen perfect in de wielkuipen.
zelf heb ik ook een 1 serie een E87. zelf heb ik ook mijn interieurlijsten laten wrappen in carbon black.
vind het zelf een hele mooie modificatie.
zeker een mooie wagen, velgen staan er heel mooi onder passen perfect in de wielkuipen.
zelf heb ik ook een 1 serie een E87. zelf heb ik ook mijn interieurlijsten laten wrappen in carbon black.
vind het zelf een hele mooie modificatie.
- White magic
hi!
thnx! Ben er zelf ook wel tevreden over
netjes gedaan hoor, zelf ben ik geen fan van carbon maar het staat wel netjes in jouw interieur
thnx! Ben er zelf ook wel tevreden over
netjes gedaan hoor, zelf ben ik geen fan van carbon maar het staat wel netjes in jouw interieur
Nu heel snel Xenon inbouwen!
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
- White magic
Xenon gaat hem helaas niet worden. Te veel gedoe en te duur
Mooie E81 white magic!
Ik heb zelf ook een witte E81 en aangezien de zwarte antenne mij echt ergert denk ik er ook aan om een haaienvin erop te zetten. Dus mijn vraag waar je dat hebt laten doen en hoeveel het heeft gekost?
Ik heb zelf ook een witte E81 en aangezien de zwarte antenne mij echt ergert denk ik er ook aan om een haaienvin erop te zetten. Dus mijn vraag waar je dat hebt laten doen en hoeveel het heeft gekost?
- White magic
viewtopic.php?f=138&t=41904
Ik heb het zelf gedaan en er een topic van gemaakt
Is prima te doen, maar als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
Ik heb het zelf gedaan en er een topic van gemaakt
Is prima te doen, maar als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
Valt wel mee de prijs, toch? viewtopic.php?f=681&p=557087#p557087
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
-
Hey, ik heb inderdaad mooie angel eyes + xenon te koop.
Doe ze weg omdat ik mijn 1 serie weg doe en ik hier anders niks voor terugkrijg!
Zou er iemand van het forum uiteraard veel meer plezier mee doen
De set is ready to go, alleen zelf even knipperlichtjes en groot licht (van je originele units) voorzien.
viewtopic.php?f=681&p=557087#p557055
Doe ze weg omdat ik mijn 1 serie weg doe en ik hier anders niks voor terugkrijg!
Zou er iemand van het forum uiteraard veel meer plezier mee doen
De set is ready to go, alleen zelf even knipperlichtjes en groot licht (van je originele units) voorzien.
viewtopic.php?f=681&p=557087#p557055