Nieuw hier en vol energy

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
HCnijmegen89

Re: Nieuw hier en vol energy

Bericht door HCnijmegen89 » 22 apr 2014, 13:40

Omdat je dan ook kleurverschil ziet.
En ook omdat ik geen proffesioneel spuiter ben en mat zwart makkelijker spuit als kleurverf :whistle:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 22 apr 2014, 14:11

Als je het goed laat spuiten bij een goede spuiter, dan zie je geen kleurverschil hoor, en staat echt tien keer mooier, snap dat als je het zelf doet dat je dan zwart doet, maar toch, in kleur is zoveel mooier

HCnijmegen89

Bericht door HCnijmegen89 » 22 apr 2014, 17:35

Bart70 schreef:Als je het goed laat spuiten bij een goede spuiter, dan zie je geen kleurverschil hoor, en staat echt tien keer mooier, snap dat als je het zelf doet dat je dan zwart doet, maar toch, in kleur is zoveel mooier
Het ziet er nu wel al mooier uit dan het was. Misschien dat ik het naderhand nog in kleur laat spuiten aangezien ik nog een offerte moet laten maken voor een wielkast met bubbellak.

Iedereen doet een beetje negatief over alles en over ideen van mij. Maar vind toch dat ik een flink aantal stappen vooruit ben gegaan. In de 7 weken dat ik de auto nu heb heb ik er al behoorlijk wat tijd aan geld aan uitgegeven en dan krijg ik alleen comentaar over ik zou dit of dat doen .

Beetje respect over en weer mag ook wel eens. Heb nog niet echt berichten gelezen van mensen die zeggen dat ik er goed mee bezig ben ofzo....

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 22 apr 2014, 17:42

Bart70 schreef:Goed bezig !
Dit bericht was ook van mij !

Snap je reactie wel hoor maar zo is men nu eenmaal hier, niet allemaal trouwens.
Verder gewoon niets van aantrekken en doen hoe jij het wilt, wees dan echter ook niet bang voor een btje kritiek, het is tenslotte geen kleuterschool.
Vaak reageert men ook zo om je een tip te geven hoe het ook kan, niet altijd alles dus negatief opvatten. :duim:

HCnijmegen89

Bericht door HCnijmegen89 » 22 apr 2014, 20:59

Bart70 schreef:
Bart70 schreef:Goed bezig !
Dit bericht was ook van mij !

Snap je reactie wel hoor maar zo is men nu eenmaal hier, niet allemaal trouwens.
Verder gewoon niets van aantrekken en doen hoe jij het wilt, wees dan echter ook niet bang voor een btje kritiek, het is tenslotte geen kleuterschool.
Vaak reageert men ook zo om je een tip te geven hoe het ook kan, niet altijd alles dus negatief opvatten. :duim:
Het was ook niet specifiek na jou gericht maar op merkingen zoals (snap dat je net 18 bent) valt bij mij verkeerd. Zo krijg ik dus ook amper iets postiefs te horen nadat ik weet iets nieuws heb gepost.

Maar zal het wel negeren :driving:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 22 apr 2014, 21:09

Als je mij persoonlijk niet bedoelt moet je me ook niet citeren.
Verder ook mijn laatste zin goed lezen.

:on:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”