Hulp met aankoop schokbrekers
Hulp met aankoop schokbrekers
Beste Forumleden,
Mijn achterschokbrekers zijn aan vervanging toe maar ik weet niet welke dempers het beste passen.
Ik heb een E46 320D coupe met als optie: S226A Sports suspension settings
De e46 is verlaagd door de vorige eigenaar.
Verder zie ik schokbrekers te koop waar geen veren bij zitten. Moet je deze apart bestellen?
En mocht er nog wat anders bij komen hoor ik het graag. Stofkappen misschien?
Gr
Mijn achterschokbrekers zijn aan vervanging toe maar ik weet niet welke dempers het beste passen.
Ik heb een E46 320D coupe met als optie: S226A Sports suspension settings
De e46 is verlaagd door de vorige eigenaar.
Verder zie ik schokbrekers te koop waar geen veren bij zitten. Moet je deze apart bestellen?
En mocht er nog wat anders bij komen hoor ik het graag. Stofkappen misschien?
Gr
-
Re: Hulp met aankoop schokbrekers
De veren hoef je niet te vervangen als deze niet gebroken zijn.
Wat wel aan te raden is naast de stofhoezen en aanslagrubbers, zijn de toplagers.
Wat wel aan te raden is naast de stofhoezen en aanslagrubbers, zijn de toplagers.
Dank voor je antwoord.streamline schreef:De veren hoef je niet te vervangen als deze niet gebroken zijn.
Zullen B4 bilstein mijn auto goed doen en passen kwa type onderstel?
-
Ik heb enkel ervaring met Sachs, dat word origineel ook door BMW gemonteerd af fabriek. Dat is gewoon prima spul
Moet ik bij het bestellen letten op mijn onderstel? Aangezien ik een sport afgestelde, maar geen M onderstel heb is dit nogal verwarrend..streamline schreef:Ik heb enkel ervaring met Sachs, dat word origineel ook door BMW gemonteerd af fabriek. Dat is gewoon prima spul
Ik vind Bilstein heel goed. Geen ervaring met Sachs onder een BMW.
Onder mijn e38 zit bilstein b4 icm eibach.
De bilsteins zijn wel iets harder dan originele. Maar t rijdt comfortabel. Wil geen stuiterbal hebben.
De bilsteins zijn wel iets harder dan originele. Maar t rijdt comfortabel. Wil geen stuiterbal hebben.