achterdeuren op slot

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
wesleyluyten

achterdeuren op slot

Bericht door wesleyluyten » 27 apr 2014, 17:16

beste,

sinds enige tijd problemen met mijn deuren op slot doen..

centrale deur vergendeling werkte eerst uitstekend... plots brande de zekering door... na vervanging brande hij weer door.. na een week nog een keer geprobeerd.. toen deed hij het opeens weer voor 2 weken.. daarna weer doorgebrand...

bij het openen van de deuren zag ik dat de rechter achterdeur niet open wou.. zag het knopje wel bewegen maar hij schoot niet open en brande meteen weer door..

doe nu telkens de deur met de sleutel zelf open... heb met de bijrijders deur geen probleem... rechtsachter wil ook met de hand van binneuit moeizaam tot niet open gaan.. links deed het eerst met de hand wel goed maar wil nu ook niet meer op slot gaan en staat dus continu open...

heb al heel veel forums gelezen maar lees aardig veel verschillende problemen.. bij mij doen de achter deuren het dus niet meer met de hand en brand de zekering door als ik het met de centrale deurvergrendeling probeer...
heb de deur al open gemaakt en het complete slot van een van de achterdeure los gehad en ook dan wil hij het niet doen ook als de stekker los is gekoppeld :/

lees veel over de GM5 module die problemen heeft..

iemand enig idee wat het probleem is ? of dat de GM5 module het probleem is..

alvast bedankt !

wiren

Re: achterdeuren op slot

Bericht door wiren » 27 apr 2014, 17:53

Staat de sper (kinderslot) van de achterdeuren wel goed in- of uitgeschakeld? Niet dat het palletje ergens in het midden staat.

wesleyluyten

Re: achterdeuren op slot

Bericht door wesleyluyten » 28 apr 2014, 06:25

heb het even gecontroleerd voorde zekerheid maar staan allebij boven :duim:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”