Iemand bekend met de AVIN Avant-2? Ik zoek een leverancier!
-
Iemand bekend met de AVIN Avant-2? Ik zoek een leverancier!
Hallo,
Ik heb al jaren een probleem met m'n navigatie in de E46 M3. De DVD unit is brak, en ook al een keer vervangen met een exemplaar van Ebay (400 euri). Helaas geeft die ook al weer kuren. Daarnaast zou ik graag Bluetooth hebben en/of een manier om m'n iPhone te koppelen en muziek te spelen.
Kom ik tot m'n verrassing deze unit tegen:
http://www.jandtdistributing.com/collec ... s/avin-e46
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1012546
De AVIN Avant-2, een Android based unit met Apps, Maps, etc. in een OEM look.
Lijkt me een geweldig ding, en $900 is de helft meer dan alleen zo'n suffe DVD unit kost.
Weet iemand een Nederlandse importeur die deze unit ook kan inbouwen?
Ik heb al jaren een probleem met m'n navigatie in de E46 M3. De DVD unit is brak, en ook al een keer vervangen met een exemplaar van Ebay (400 euri). Helaas geeft die ook al weer kuren. Daarnaast zou ik graag Bluetooth hebben en/of een manier om m'n iPhone te koppelen en muziek te spelen.
Kom ik tot m'n verrassing deze unit tegen:
http://www.jandtdistributing.com/collec ... s/avin-e46
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1012546
De AVIN Avant-2, een Android based unit met Apps, Maps, etc. in een OEM look.
Lijkt me een geweldig ding, en $900 is de helft meer dan alleen zo'n suffe DVD unit kost.
Weet iemand een Nederlandse importeur die deze unit ook kan inbouwen?
-
Re: Iemand bekend met de AVIN Avant-2? Ik zoek een leveranci
OK, update op mezelf ;-)
Heb 'm dit weekend besteld, dus kan jullie over een week of twee vertellen hoe het bevalt...
Heb 'm dit weekend besteld, dus kan jullie over een week of twee vertellen hoe het bevalt...
Het schijnt een betere versie te zijn dan dynavin. Ik heb zelf een dynavin gehad en die hadden toch wel behoorlijke design fouten en werkte niet alles zoals je gehoopt had zoal radio, ipod, bluetooth telefoonboek. Ik volg de e46fanatics forum op de voet en ziet er erg goed uit.
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Ik mis nog aansluiting op wisselaar misschien niet belangrijk maar, zou wel een leuk toevoeging zijn om die alsnog te kunnen gebruiken.
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Ik mis nog aansluiting op wisselaar misschien niet belangrijk maar, zou wel een leuk toevoeging zijn om die alsnog te kunnen gebruiken.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
-
- Contacteer:
Ik ben benieuwd. Vegito, jij hebt waarschijnlijk nog de d95 van Dynavin gehad, aangezien de ipod en telefoonboek problemen nu wel opgelost zijn. De radio problemen heb ik helaas nog steeds.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Interessant. Waar heb je het besteld? Toch in Amerika? Ik zat ook al naar deze te kijken.mousehouse schreef:OK, update op mezelf ;-)
ja klopt de D95 was het en heb ook de D90 gehad. Momenteel heb ik helemaal geen multimedia device gewoon standaard CD met AUX en ne VDO Navigatie vind het even teveel werk om alles te verwijderen. er is ook een andere merk eonon dacht ik en die is iets minder in kwaliteit te vergelijken met dynavin. Er komt binnenkort wel een nieuwe versie van Dynavin uit en die is op basis van Windows met de tablet varian (tegels). Er is nu meer concurrentie en diversiteit waarbij we nu kunnen zeggen we hebben KEUS. Ik zou denk ik AVIN 2 gaan misschien omdat ze juist bijna alles goed werkt en snel ook.
Verkocht BMW 320D e90
-
Sinds vandaag zit de AVIN in m'n BMW, en eerste indruk? Wat een geweldig apparaat! Ziet er erg goed uit in de BMW look, de hele auto is meteen 10 jaar moderner. Knopjes op het stuur werken, geluid is magisch veel beter, iPhone speelt muziek direct, en Google Maps in plaats van die langzame en outdated DVD MK4.
Aanrader dus! Inbouwen was wel een klus, dus dat heb ik BvdHaar in Ede laten doen. Netjes gedaan ook.
Je koopt 'm voor $899 inclusief verzenden in de US, maar hij wordt verstuurd vanuit Hong Kong. Dan zijn ze zo aardig om er $180 "Customs Value" op te zetten zodat je aan de deur maar €60 af hoeft te tikken voor invoer. Mijn MK4 DVD was defect, nieuwprijs €400 dus voor een beetje meer ben ik een enorme stap vooruit.
Oh, en FlitsMeister op je scherm in de auto is toch ook wel top ;-)
Aanrader dus! Inbouwen was wel een klus, dus dat heb ik BvdHaar in Ede laten doen. Netjes gedaan ook.
Je koopt 'm voor $899 inclusief verzenden in de US, maar hij wordt verstuurd vanuit Hong Kong. Dan zijn ze zo aardig om er $180 "Customs Value" op te zetten zodat je aan de deur maar €60 af hoeft te tikken voor invoer. Mijn MK4 DVD was defect, nieuwprijs €400 dus voor een beetje meer ben ik een enorme stap vooruit.
Voor de geintresseerde is er een actieprijs van 799 usd incl verzend kosten.
En ze komen je ook nog evt tegemoet met de invoer kosten :
En ze komen je ook nog evt tegemoet met de invoer kosten :
Up to $50 OFF if you are charged Import / Custom tax. Most will not pay any import / custom taxes but if you are charged just show us a copy of your import tax payment and we will credit you back the actual amount up to a maximum of $50.
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
-
waar is deze te verkrijgen
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
Ik zit al een tijdje te zoeken en kwam ook op deze unit uit, helaas is nu de koers wat minder interessant dan een jaar geleden ....
Heb je ook de OBD kabel eraan zodat je de BMW apps kunt gebruiken, leek me wel een leuke aanvulling...
Heb je ook de OBD kabel eraan zodat je de BMW apps kunt gebruiken, leek me wel een leuke aanvulling...
mousehouse schreef:Sinds vandaag zit de AVIN in m'n BMW, en eerste indruk? Wat een geweldig apparaat! Ziet er erg goed uit in de BMW look, de hele auto is meteen 10 jaar moderner. Knopjes op het stuur werken, geluid is magisch veel beter, iPhone speelt muziek direct, en Google Maps in plaats van die langzame en outdated DVD MK4.