BMW E36 320i Individual Cabrio / Nieuwe plannen!
Re: BMW 320i E36 Cabrio
Dit is wel heel toevallig, want daar zat ik inderdaad net aan te denken. Anders heb ik mijn originele altijd nog liggen. Zelf weet ik nog niet welke velgen ik nou echt wil. De CSL / GTS look vind ik gaaf, maar mocht ik een goedkoop setje Alpina B7 tegenkomen...
Vandaag de bumper opgehaald en de diffusor. Ik wou er ook nog een klein lipje voor op de kofferklep bij doen, alleen de gene die hem wou verkopen aan mij bedacht zich want het lipje was kapot. Geld weggooien kan altijd nog. Zou ik nog voor zo'n lipje kijken?
Binnenkort maar beginnen aan de voorbumper. M'n zij- en achterbumpers spuit ik binnenkort ook maar. Hopelijk alles af voor 1 juni!
Vandaag de bumper opgehaald en de diffusor. Ik wou er ook nog een klein lipje voor op de kofferklep bij doen, alleen de gene die hem wou verkopen aan mij bedacht zich want het lipje was kapot. Geld weggooien kan altijd nog. Zou ik nog voor zo'n lipje kijken?
Binnenkort maar beginnen aan de voorbumper. M'n zij- en achterbumpers spuit ik binnenkort ook maar. Hopelijk alles af voor 1 juni!
"Leven is meervoud van lef."
Morgen zou ik even een foto erop zetten met de diff. erop. Had hem toch ff snel erop gezet
Ff snel dan. Bumpers moeten nog gespoten worden.
Weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Heb overigens ook besloten om binnenkort de originele lampen weer in de BMW te zetten, met de Angel ringen. Nog steeds niks besloten over velgen...
Ik hoop hem voor 1 juni klaar te hebben!
Heb overigens ook besloten om binnenkort de originele lampen weer in de BMW te zetten, met de Angel ringen. Nog steeds niks besloten over velgen...
Kleine update gedaan vandaag. De bumpers zijn niet meer grijs. Love it!
Morgen haal ik een originele voorbumper op en ga ik even kijken voor een verlagingsetje.
Ik ben nog steeds op zoek naar de stootlijstjes van mijn vorige berichtje, iemand die een linkje heeft of tips, zet het even hieronder!
Morgen haal ik een originele voorbumper op en ga ik even kijken voor een verlagingsetje.
Ik ben nog steeds op zoek naar de stootlijstjes van mijn vorige berichtje, iemand die een linkje heeft of tips, zet het even hieronder!
Re: BMW 320i E36 Cabrio | Update en hulp nodig!
Even een foto van hoe die er nu bij staat. Dan nog even mijn plannen.
Plannen:
- 17" / 18" velgen... nog niet zeker welke
- 3 / 4 cm verlagen (voor)
- Stootstrips
- De bumperlijsten met verlichting, echt geen flauw idee hoe ik ze zou moeten noemen
- Heb nog een rode softtop nodig
- Nieuwe instaplijsten ( Clubsport
- Misschien nog een keertje dubbele pijp halen, maar dat komt wel
- Heel misschien zet ik nog een keer de originele zwarte koplampen erin en zet de ringen van de Angels over, maar tot nu toe erger ik me niet zo erg aan 't chroom.
Hopelijk is ie klaar voor BF!
Plannen:
- 17" / 18" velgen... nog niet zeker welke
- 3 / 4 cm verlagen (voor)
- Stootstrips
- De bumperlijsten met verlichting, echt geen flauw idee hoe ik ze zou moeten noemen
- Heb nog een rode softtop nodig
- Nieuwe instaplijsten ( Clubsport
- Misschien nog een keertje dubbele pijp halen, maar dat komt wel
- Heel misschien zet ik nog een keer de originele zwarte koplampen erin en zet de ringen van de Angels over, maar tot nu toe erger ik me niet zo erg aan 't chroom.
Hopelijk is ie klaar voor BF!
-
Re: BMW E36 320i Individual Cabrio.
Persoonlijk zou ik de softtop gewoon lekker zwart houden het oogt veel beter op een zwarte auto , op een grijs/zilvere cabrio zal dat beter passen. Misschien M3 zijskirts nog een leuke mod voor je maakt de M pakket af.
Zwarte kap hou ik voorlopig, maar eigenlijk is 'ie niet zwart. De !@#$/^&*() die de auto voor mij in zijn bezit had, heeft de kap zwart gespoten en het is afschuwelijk. Hij is origineel rood dus wil daarom ook een rode terug.
Ander grilletje en zoals de meeste al zeiden... zwarte koplampies.
Kijk, het wordt gelijk een compleet ander karakter. Houden zo!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
- GreyCooperS
- Contacteer:
...beterrrr
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Terug van de SharkNose Meeting! Had hem toch ff lekker asociaal op de stoep neergezet en had lekker veel kijks. Ben benieuwd of ik er foto's van ga tegen komen!
Heb hier wel eens naar lopen zoeken maar die zijn erin gemaakt van een ouder model BMW, bijvoorbeeld een E30/34.DBmn schreef:Weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Als je op ebay.com zoekt op E30/34 bumper light kom je ze zo tegen, alleen niet schrikken van de prijs.
-
Mooie cabrio, waar koop je dat zwarte glas van je koplampen?
Zijn mijn originele koplampen. Zaten er al in toen ik 'm kocht. Had er chrome lampen in gezet maar had deze nog in de schuur liggen.