Er zijn wel machinale setjes te koop voor schuren,maar dan moet je het echt al 6x per maand doen wil je het uiteindelijk terug verdienen.
Nee nog geen showroom helaas, eerst even wat dingen laten bijspuiten en die M5 bumper erop. Dan zal ik eens een showroom aanmaken, en idd een kleur die je weinig ziet. Sommige vinden hem super en andere (zoals mijn vrouw) die vinden het LELIJK hahaha.DennieV schreef:Heb je al een showroom?Kan 'm niet vinden.
Je kleur kan je terug vinden als je op google ''bmw vin decoder'' in typt en op die site de laatste 6 cijfers van je chassis invoert![]()
Mijn kleur is letterlijk ''349 Olivin metallic ''
Ik wou heel graag een carbon zwarte maar ben achteraf stiekem blij dat ik deze tegen kwam![]()
Carbon zwart blijft een dikke kleur,maar als je er op let zie je die vrij regelmatig,deze kleur zowat nooit.
Hoewel deze kleur op een dorp qua herkenning wel een nadeel is
Is er ook een bedrijf in Zuid Holland die dit doet en ervaring mee heeft ???DennieV schreef:1800 is nog te ruw,dan kan je 6x polijsten maar gaat je niet lukken![]()
Op carclean even p3000 bestellen om na de 1800 te gebruiken (beter bestel je meteen een p2000 mee) en dán polijsten,![]()
Mijn resultaat liegt er niet om,ik heb geen fotoshop en maak foto's met mijn telefoon![]()
Steenslag is zo goed als weg,maar bij diepe steenslag kan je ruwer beginnen en steeds fijner afbouwen.
Dus al begin je met schuurpapier p80 van een schilder (niet doen overigens),als je steeds stapjes afbouwd tot p3000 komt het altijd goed
![]()
De auto heeft trouwens anderhalf jaar in Geldrop gereden,daarvoor al die jaren bij 1 eigenaar gebleven.