Voorstellen: Margriet
Re: Voorstellen: Margriet
Welkom, valt me toch meteen weer op dat sommigen bijna tot geen reactie krijgen en ja hoor, een vrouw meld zich aan en kijk wat er gebeurd 

Je hebt gelijk.... maar ze heeft wel; een (mooie) E30 en ook nog eens de moeite genomen een paar foto's van de bimmer te plaatsen.....Bart70 schreef:Welkom, valt me toch meteen weer op dat sommigen bijna tot geen reactie krijgen en ja hoor, een vrouw meld zich aan en kijk wat er gebeurd
Vooral dat laatste is dan voor mij een goede reden voor een warm welkom

BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
-
welkom, ik zou eerder verliefd op haar worden als ze niet zo ver weg woondeDBmn schreef:Welkom... ik ben verliefd op je E30.

Om ook nog maar een duit in het zakje te doen: Welkom op het forum!
Wat een ontzettend gave E30, 't is en blijft wel m'n lievelingsmodel van de 3-series. Jammer dat ik maar 3 maand heb kunnen genieten van zo'n wagen. (318i 'coupé' uit '89)
Wat een ongelofelijk souplesse heeft zo'n wagen. En de M-tech maakt het helemaal af.
Wat een ontzettend gave E30, 't is en blijft wel m'n lievelingsmodel van de 3-series. Jammer dat ik maar 3 maand heb kunnen genieten van zo'n wagen. (318i 'coupé' uit '89)
Wat een ongelofelijk souplesse heeft zo'n wagen. En de M-tech maakt het helemaal af.

- lekkerwijf1
Uit hoogeveen, ik kwam je al eens tegen op facebook ook met fotos van de e30.
In ieder geval een mooie e30, mischien zien we elkaar eens rijden...
In ieder geval een mooie e30, mischien zien we elkaar eens rijden...

Dat ziet er goed uit, en de E30 ook
Veel rijplezier!