e46 320i Executive xeoMe Xenon AE CHL Privacy Shades
-
Re: (xenon of niet?) e46 320i Executive xeoMe
Is weer dik in orde
Maar ik zou angel een doen:)
Bmw e46 330ci cabrio.
Showroom:viewtopic.php?f=29&t=37039
Angel een doen? Hoe bedoel je dat?raymond_agt@ schreef:Is weer dik in orde
- GreyCooperS
- Contacteer:
ik gok op angel eyes....
...maar please don't
...maar please don't
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Ja zoiets dacht ik ook, ik weet dat het niet hoort op een E46 maar wat zijn die dingen prachtig!GreyCooperS schreef:ik gok op angel eyes....
...maar please don't
Vind het zon afbreuk doen aan een e46
Beetje te sjonnie
Beetje te sjonnie
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
-
Ja angel eyes. Bedoelde. Ik sorry
ik heb ze zelf ook in me bmw ze zaten er al in toen ik hem kocht en vind het eigenlijk. Wel wat hebben haha
ik heb ze zelf ook in me bmw ze zaten er al in toen ik hem kocht en vind het eigenlijk. Wel wat hebben haha
Bmw e46 330ci cabrio.
inderdaad geen angel eyes, ik heb er ooit wel is aangedacht. maar uiteindelijk niet gedaan omdat idd. beetje sjonnie
ik zou ook voor het setje van retrofitlab gaan, maar moet er wel bij zeggen dat je ontzettend geduld moet hebben.
ik zou ook voor het setje van retrofitlab gaan, maar moet er wel bij zeggen dat je ontzettend geduld moet hebben.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Meningen verschillen natuurlijk, sjonnie of geen sjonnie angel eyes zijn naar mijn mening bruut!
SMD LED Angel eyes zijn besteld en binnenkort maar even een retrofit setje 5000K bestellen.
195 euro bij retrofitlab.com
http://www.retrofitlab.com/retroquick-k ... mh1-1.html
209 euro bij pilotxenonshop.com
http://www.pilotxenonshop.com/bmw-e46-x ... ombouw-kit
Setje is naar mijn weten exact hetzelfde op verzendkosten na waarschijnlijk.
SMD LED Angel eyes zijn besteld en binnenkort maar even een retrofit setje 5000K bestellen.
195 euro bij retrofitlab.com
http://www.retrofitlab.com/retroquick-k ... mh1-1.html
209 euro bij pilotxenonshop.com
http://www.pilotxenonshop.com/bmw-e46-x ... ombouw-kit
Setje is naar mijn weten exact hetzelfde op verzendkosten na waarschijnlijk.
Zullen gegarandeerd mensen zijn die het niks vinden maar het blijft je eigen auto naar eigen smaak natuurlijk.
Nu nog opzoek naar iemand het coming home light kan installeren.
Ik wil de angel eyes aan hebben zodra de deur is ontgrendelt, uit mogen ze na 5 seconden van de deur vergrendelen.
Nu nog opzoek naar iemand het coming home light kan installeren.
Ik wil de angel eyes aan hebben zodra de deur is ontgrendelt, uit mogen ze na 5 seconden van de deur vergrendelen.
Re: e46 320i Executive xeoMe (Angel eyes)
Vind het op een donkere kleur toch ook altijd wel gaaf staan. Nog plannen voor xenon? Want vind het wel weer een beetje "goedkoop" staan als je vervolgens ook je H7 halogeen pitten aanzet...
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Ik krijg over een uurtje een setje H7 bulbs maar wel met 4300K licht even kijken hoe deze eruit zien en dan de keuze maken om dit te gebruiken of xenon in te bouwen.320ciE46 schreef:Vind het op een donkere kleur toch ook altijd wel gaaf staan. Nog plannen voor xenon? Want vind het wel weer een beetje "goedkoop" staan als je vervolgens ook je H7 halogeen pitten aanzet...
Teller ringen aangeschaft, duurt wel even voordat ze binnen zijn.
Moet nog steeds een setje vinden om de angel eyes te koppelen aan me interieur verlichting o.i.d. voor Coming Home Lights / DRL heeft iemand hier ervaring mee en evt. tijd en zin om dit te doen? (voor een vergoeding ofcourse)
Nu al een gedurende tijd look-a-like xenon bulbs erin en ben opzich tevreden maar zou ooit toch xenon willen inbouwen.
Misschien over een tijd maar eens een setje aanschaffen.
Hier nog even een foto van hoe die er nu bij staat.
Af en toe het gevoel alsof die toch erg hoog in de lucht staat, ik zou wel een verlaging willen maar ben benieuwd wat acceptabel is wat er in de wielkast past en aardige drempels hier in de buurt.
Moet nog steeds een setje vinden om de angel eyes te koppelen aan me interieur verlichting o.i.d. voor Coming Home Lights / DRL heeft iemand hier ervaring mee en evt. tijd en zin om dit te doen? (voor een vergoeding ofcourse)
Nu al een gedurende tijd look-a-like xenon bulbs erin en ben opzich tevreden maar zou ooit toch xenon willen inbouwen.
Misschien over een tijd maar eens een setje aanschaffen.
Hier nog even een foto van hoe die er nu bij staat.
Af en toe het gevoel alsof die toch erg hoog in de lucht staat, ik zou wel een verlaging willen maar ben benieuwd wat acceptabel is wat er in de wielkast past en aardige drempels hier in de buurt.
Ik heb 30mm(voor & achter) verlagingsveren eronder gegooid een tijdje terug en ik vind hem nu echt perfect staan. Niet te laag, niet te hoog en de wegligging is echt formidabel (was ie al, maar nu is ie nóg beter)
Re: e46 320i Executive xeoMe Xenon AE CHL
Vanochtend bij HL Automotive in Ede nieuwe Angel Eyes en Xenon aangesloten beide 6000k dus mooi geheel.
vanavond nog even de cut-off controleren maar neem aan dat deze prima is.
Ze hadden nog een setje privacy shades liggen die hebik voor goedkoop overgenomen.
Foto is erg vaag lijkt alsof ik schade heb.
Tevens ook nog coming home lights aangesloten echt super trots op me auto als ik hem zo op afstand open
vanavond nog even de cut-off controleren maar neem aan dat deze prima is.
Ze hadden nog een setje privacy shades liggen die hebik voor goedkoop overgenomen.
Foto is erg vaag lijkt alsof ik schade heb.
Tevens ook nog coming home lights aangesloten echt super trots op me auto als ik hem zo op afstand open
Re: e46 320i Executive xeoMe Xenon AE CHL Privacy Shades
Even nieuwe teller ringen, zo iets kleins voor een wereld van verschil.