Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > Verkocht
-
- Contacteer:
Re: Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > schroefset en pf remmen
Dat is wel de ellende van eBay, als het mis gaat. Je kunt niet zomaar even langsgaan.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Re: Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > schroefset en pf remmen
fahrwerk-24.de (MMM Automotive)
Is niet zo heel ver duitsland in, dus als het zou helpen zou ik wel even langs gaan hoor
Is niet zo heel ver duitsland in, dus als het zou helpen zou ik wel even langs gaan hoor
Re: Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > tijdelijke oplossing
Nou de acute nood is eraf met veel dank aan Mr. Jan!
Vanavond de voorpoten er onderuit gehaald en gekeken of we de dop vast konden draaien, maar het ziet er naar uit dat hij er scheef in zit. Het kan volgens mij niet anders dan dat dit bij montage bij h&r verkeerd is gemonteerd. Ik heb dat deel iig niet aangeraakt bij montage. We kregen het dus niet makkelijk opgelost en ik wil niet dat door dit proberen m'n garantie vervalt (als ze niet sowieso al moeilijk gaan doen), dus als tijdelijke oplossing de originele mtech poten weer gemonteerd. Auto ziet nu wel niet uit haha (voor mtech maar wel met nu overbodige spacers, achter verlaagd met schroefset).
Morgen contact opnemen om de poten terug te sturen en dan hoop ik dat het wordt opgelost.
Jan, bedankt voor de hulp, de sleutelplek en de gezellige avond
Vanavond de voorpoten er onderuit gehaald en gekeken of we de dop vast konden draaien, maar het ziet er naar uit dat hij er scheef in zit. Het kan volgens mij niet anders dan dat dit bij montage bij h&r verkeerd is gemonteerd. Ik heb dat deel iig niet aangeraakt bij montage. We kregen het dus niet makkelijk opgelost en ik wil niet dat door dit proberen m'n garantie vervalt (als ze niet sowieso al moeilijk gaan doen), dus als tijdelijke oplossing de originele mtech poten weer gemonteerd. Auto ziet nu wel niet uit haha (voor mtech maar wel met nu overbodige spacers, achter verlaagd met schroefset).
Morgen contact opnemen om de poten terug te sturen en dan hoop ik dat het wordt opgelost.
Jan, bedankt voor de hulp, de sleutelplek en de gezellige avond
- Outside the Box
Re: Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > tijdelijke oplossing
Inderdaad een prachtding!
Ik ben momenteel zelf opzoek naar een E46 328 CI,
veel plezier ermee!
Ik ben momenteel zelf opzoek naar een E46 328 CI,
veel plezier ermee!
mijn showroom viewtopic.php?f=29&t=40928
E46 328 Coupe
E46 328 Coupe
Re: Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > VMRs!
Het begint ergens op te lijken. Ik heb ein-de-lijk de VMRs binnen ( UPS had er met transport 1 beschadigd dus toen weer wachten op een nieuwe ). Dank aan Sander van jap power/ power parts voor de afhandeling!
De banden liggen er sinds zojuist op:
Morgen de nieuwe stickertjes erop en komende zaterdag naar dreamworks voor het rollen van de achterspatborden en dan kunnen de wintervelgen van de auto is ondertussen wel tijd
De banden liggen er sinds zojuist op:
Morgen de nieuwe stickertjes erop en komende zaterdag naar dreamworks voor het rollen van de achterspatborden en dan kunnen de wintervelgen van de auto is ondertussen wel tijd
-
Goeie smaak! Ben benieuwd naar het eindresultaat...
Mooiere velgen zijn er niet voor de E46
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Thnx guys
Ik kan het er alleen maar mee eens zijn kan niet wachten tot zaterdag!
Ik kan het er alleen maar mee eens zijn kan niet wachten tot zaterdag!
Mooie wielen !!
Zaterdag dus bijna bij mij in de achtertuin rollen !!
Komt vast goed bij Dreamworks.
Zaterdag dus bijna bij mij in de achtertuin rollen !!
Komt vast goed bij Dreamworks.
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Ah, je woont daar om de hoek? Ik ga er vanuit dat het goed komt bij dreamworks ja
Gisteren was het dan eindelijk zover: de VMRs liggen erop
Op vrijdagavond had ik al wat voorbereidend werk gedaan waardoor de auto er bij stond als Frankenstein
Daarna gistermorgen de auto snel gewassen, de achtervelgen in de kofferbak gelegd (lang leve neerklapbare achterbanken ) en naar Baarlo gereden. Daar hartelijk door Marc van Dreamworks ontvangen, die daarna snel aan de slag ging. Ik ben dan wel geen kenner, maar volgens mij heeft hij vakwerk afgeleverd! Ik ben er in ieder geval blij mee
Na een proefritje om te testen of er niks aanliep weer naar huis vertrokken, maar niet voordat ik even gestopt was om snel wat fotootjes te schieten
Het verschil tussen voor en achter is nog groot nu ;-)
Ik heb ondertussen nog niets van H&R gehoord, dus jammer genoeg moet ik er vanuit gaan dat hij op bimmerfest niet terug op de schroefset staat aan de voorkant
Wat ik wel voor bimmerfest nog even kan doen is de rechter mistlamp vervangen (er zit een scheur in het glas). Ze zijn al binnen, dus dat komt ergens in de loop van de week.
Op vrijdagavond had ik al wat voorbereidend werk gedaan waardoor de auto er bij stond als Frankenstein
Daarna gistermorgen de auto snel gewassen, de achtervelgen in de kofferbak gelegd (lang leve neerklapbare achterbanken ) en naar Baarlo gereden. Daar hartelijk door Marc van Dreamworks ontvangen, die daarna snel aan de slag ging. Ik ben dan wel geen kenner, maar volgens mij heeft hij vakwerk afgeleverd! Ik ben er in ieder geval blij mee
Na een proefritje om te testen of er niks aanliep weer naar huis vertrokken, maar niet voordat ik even gestopt was om snel wat fotootjes te schieten
Het verschil tussen voor en achter is nog groot nu ;-)
Ik heb ondertussen nog niets van H&R gehoord, dus jammer genoeg moet ik er vanuit gaan dat hij op bimmerfest niet terug op de schroefset staat aan de voorkant
Wat ik wel voor bimmerfest nog even kan doen is de rechter mistlamp vervangen (er zit een scheur in het glas). Ze zijn al binnen, dus dat komt ergens in de loop van de week.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan >nieuwe foto's! p18
Sweet!
En Marc levert idd topwerk...stille gast, maar werkt hard voor je.
Jammer van de schroefset, maar goed...dat komt vanzelf wel...
Erg dik kerel
En Marc levert idd topwerk...stille gast, maar werkt hard voor je.
Jammer van de schroefset, maar goed...dat komt vanzelf wel...
Erg dik kerel
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Staat super!
Een van de mooiste, zo niet de mooiste sedan van het forum, prachtig!