BMW 328i E46 || Nieuwe Motor M52B28TU Gekocht!
Re: BMW 328i E46 || Dynavin D99+ & GLADEN One 165 || P77
Mooi, de velgen maken de auto wel echt af hoor! 

Kerel, ik vind dit echt ronduit de mooiste e46 van het forum, alleen die kleur al
je maakt er echt iets van, was leuk om je topic door te lezen! 

Super bedankt! Mooiste hobby die er bestaat 
Nog wat nieuwtjes:
Sinds kort zit er een barst in mijn voorruit, die ochtend toen ik naar werk reed zat er nog niks in, toen ik in de middag wilde wegrijden was opeens rechts mijn voorruit gescheurd. Zal wel door de hitte of zoiets komen! Binnenkort dus afspraak maken bij de BMW-dealer voor een nieuwe voorruit, wordt gelukkig volledig vergoed door de verzekering! Hij scheurt wel steeds verder, inmiddels issie al bijna 1,5x zo lang als dat hij eerst was..
Ook op zoek naar nieuwe winterwielen, zit te twijfelen tussen een aantal setjes, dus even een Photoshopje gemaakt!
Styling 32 18" OEM
Styling 225M 18" Replica
Styling 135M 18" OEM of Replica
Styling 195 18" OEM

Wat vinden jullie?

Nog wat nieuwtjes:
Sinds kort zit er een barst in mijn voorruit, die ochtend toen ik naar werk reed zat er nog niks in, toen ik in de middag wilde wegrijden was opeens rechts mijn voorruit gescheurd. Zal wel door de hitte of zoiets komen! Binnenkort dus afspraak maken bij de BMW-dealer voor een nieuwe voorruit, wordt gelukkig volledig vergoed door de verzekering! Hij scheurt wel steeds verder, inmiddels issie al bijna 1,5x zo lang als dat hij eerst was..
Ook op zoek naar nieuwe winterwielen, zit te twijfelen tussen een aantal setjes, dus even een Photoshopje gemaakt!
Styling 32 18" OEM
Styling 225M 18" Replica
Styling 135M 18" OEM of Replica
Styling 195 18" OEM

Wat vinden jullie?
Re: BMW 328i E46 || Op zoek naar 18" winterwielen!
Mijn verstand zegt 135M (
) maar qua looks zou ik voor de 225's gaan. De laatste vind ik persoonlijk eigenlijk niet mooi.. De 32's staan ook goed, en zijn zeer geschikt als winterset omdat ze wat meer ingetogen zijn en makkelijk schoon te houden, maar de 225's staan het mooist vind ik. 
Je vind de 72's overigens niet mooi?

Je vind de 72's overigens niet mooi?
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Jawel, past eigenlijk heel goed bij de E46, maar omdat ik geen M-tech heb, vind ik de wielen op één of andere manier toch wat apart ogen (mede door mijn vrij lage rijhoogte). OEM wielen vind ik het mooist als de auto ook op redelijke OEM hoogte staat (bijv. M-sport onderstel), maar bij verdere verlaging (40mm voor/30mm achter) oogt het al gauw doorgezakt. Mijn voorkeur neigt wel naar de 225M en de styling 32, maar die andere 2 vind ik ook wel mooi
Op deze foto valt dat doorgezakte overigens wel mee omdat het stuur gedraaid staat

Op deze foto valt dat doorgezakte overigens wel mee omdat het stuur gedraaid staat

Blijft toch echt een plaatje van een auto hè, complimenten.
Mijn coupé is op 72's de fabriek uit komen rollen, dus ik zou erg graag weer naar helemaal OEM willen, maar daar hebben we het al over gehad haha. De 135M's staan ook alles behalve verkeerd maar komen toch best vaak voor, wat begrijpelijk is.

Mijn coupé is op 72's de fabriek uit komen rollen, dus ik zou erg graag weer naar helemaal OEM willen, maar daar hebben we het al over gehad haha. De 135M's staan ook alles behalve verkeerd maar komen toch best vaak voor, wat begrijpelijk is.

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Styling 32 18" OEM vind ik het mooist
"Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC!"
Showroom :
viewtopic.php?f=75&t=39807
Showroom :
viewtopic.php?f=75&t=39807
- GreyCooperS
- Contacteer:

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Styling 32 vind ik de mooiste van jou opties
Ik ben zelf voor styling 162 gegaan, staat echt waanzinnig mooi, én ze zijn super makkelijk schoon te houden, alleen weet ik niet of ze op een coupe net zo mooi gaan staan

Ik ben zelf voor styling 162 gegaan, staat echt waanzinnig mooi, én ze zijn super makkelijk schoon te houden, alleen weet ik niet of ze op een coupe net zo mooi gaan staan
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019
Wordt waarschijnlijk de Styling 32 of 225M
Neig toch meer naar de 32 omdat die wel OEM zijn!
Tussendoor nog wat filmpjes gemaakt, sinds vaderdag heeft mijn pa nu een GoPro en ik ging er ook even mee spelen
! Het geluid van de Bimmer en de Fiat opgenomen! Dat kleine Italiaanse wagentje klinkt best leuk vind ik, niet als een sportwagen, maar het heeft echt wel karakter in mijn ogen!

Tussendoor nog wat filmpjes gemaakt, sinds vaderdag heeft mijn pa nu een GoPro en ik ging er ook even mee spelen

- martinus83
JzAero schreef:
Styling 32 18" OEM

Re: BMW 328i E46 - Photoshoot met graffiti !
JzAero schreef:Thanks allen!
badbimmer schreef:Zooow, erg mooie platen zeg!
Als ik dit zie wil ik mijn wagentje ook nog iets platter leggen![]()
Dillema's
Staat inderdaad stukken beter als ie platter ligt, maar vond de stance bij jouw auto anders ook prima! Voor iemand met een gezin misschien niet zo praktisch om veel lager te gaan, maar is natuurlijk wel gaaf! Heb zelf wel dat ik langzaam over drempels moet en ik heb de voorste 2 kriksteunen weggehaald, die liggen achterin!
Hoe zitten deze kriksteunen vast en heb je dan niet meer kans op roesten omdat er dan een gat in de bodemplaat zit?
Die van mij is voorzien van schroefset en ik moet hem omhoog draaien omdat de voorste kriksteunen op sommige drempels aanliepen helaas, maar zo te lezen is er dus een oplossing.
BMW E46 316i
Ik heb mijne eruit gereden, gebroken door de drempels. Sinds ze eraf zijn geen problemen meer!
Ik zeg styling 32, sowieso styling 32 is super en onder je auto passen ze zeker!