Bericht
door Naomipie » 24 mei 2014, 00:21
Uhm het lukt me niet om foto's te plaatsen, ik krijg iedere x dat de bijlage te groot is...of doe ik iets verkeerds??
Het vlg probleem met mijn auto:
Hallo,
Ik heb sinds een aantal maanden startproblemen met mijn BMW 318 i
Als ik de auto start gaat de toerenteller alle kanten op en valt hij vanzelf uit. Als ik dan de 2e keer start doet hij het wel gewoon. Het begon ineens en toen deed hij het een paar weken normaal, en ineens werd het steeds erger.
Laten uitlezen, komen geen errors naar boven.
Bij de garage dachten ze dat het de ontluchtingsklep was, omdat het steeds was als ik de auto had volgetankt, als de tank wat leger was deed hij het gewoon. Dus de ontluchtingsklep vervangen.
Hierna dacht ik dat het probleem was opgelost, hij deed het weer een aantal weken goed, ook na het voltanken.
Nu 2 weken geleden was er weer hetzelfde probleem, terwijl de tank 3 kwart vol zat. Hier niks mee gedaan, mee blijven rijden en 2 weken niks aan de hand.
Nu vandaag ineens 2 x dat hij weer die startproblemen had. Terwijl de tank ook niet helemaal vol zat. Naar de garage gegaan, monteur wist niet zo 1 2 3 wat het kan zijn, maar hij zei dat het misschien kon liggen aan de benzine, dat ik altijd euro 95 tank en dat hij het misschien beter zou doen op euro 98.. Dus dat moet ik eerst proberen.
Ik heb zelf niet het idee dat het hieraan ligt want de auto rijdt al jaren op 95, en de meeste mensen die ik ken met BMW tanken ook gewoon 95..
Heeft hier iemand enig idee wat dit kan zijn??? Misschien moet ik naar de BMW garage, alleen ik wil het liever door mijn eigen monteur laten bekijken omdat die BMW dealer zo ongelooflijk duur is...
Bedankt alvast !
Groetjes Naomi