Mikey's e36 325i project
Re: Mikey's e36 325i project
Zou een setje onder de skelter gooien, lachen man!
"Leven is meervoud van lef."
-
Hey mooie sedan!
Blijft een geil kleurtje dat dytona.
Gr!
Blijft een geil kleurtje dat dytona.
Gr!
mooie daytona
dit is de eerste daytona sedan die ik gezien heb.
ik heb zelf een daytona coupe en de kleur is echt prachtig in de zon
dit is de eerste daytona sedan die ik gezien heb.
ik heb zelf een daytona coupe en de kleur is echt prachtig in de zon
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Zooow, en weer een zaterdagje bezig geweest aan de bimmer.
De remmen rondom zijn nu nieuw, nieuwe schijven en blokken, daarna de remvloeistof ververst.
Heb nu ook nieuwe veerschotels gemonteerd voor en gelijk de schroefset voor en achter afgestelt, maar moet voor nog iets omlaag nu, ik vind hem nu ietjes te hoog staan maar dat komt van de week wel als ik hem ook gelijk ga uitlijnen.
Ook heb ik er een nieuwe Luchmassameter ingezet de oude was half dood, dat merkte ik aan het af en toe inhouden en schommelend toerental wat de motor af en toe deed, nieuwe org. Bmw erin en rijden maar weer.
Heb er nu ook eindelijk een K&N open luchtfilter in zitten met hitte scheelt, hij klink nu helemaal als een beest
Een fotootje voor de liefhebbers.
De remmen rondom zijn nu nieuw, nieuwe schijven en blokken, daarna de remvloeistof ververst.
Heb nu ook nieuwe veerschotels gemonteerd voor en gelijk de schroefset voor en achter afgestelt, maar moet voor nog iets omlaag nu, ik vind hem nu ietjes te hoog staan maar dat komt van de week wel als ik hem ook gelijk ga uitlijnen.
Ook heb ik er een nieuwe Luchmassameter ingezet de oude was half dood, dat merkte ik aan het af en toe inhouden en schommelend toerental wat de motor af en toe deed, nieuwe org. Bmw erin en rijden maar weer.
Heb er nu ook eindelijk een K&N open luchtfilter in zitten met hitte scheelt, hij klink nu helemaal als een beest
Een fotootje voor de liefhebbers.
Laatst gewijzigd door Mikey328 op 20 mei 2014, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Bmw e36 325I sedan
- Maikybmw318is
Lekker man goed bezig
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GreyCooperS
- Contacteer:
...nice!
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
- Maikybmw318is
Heb gister nog bij de gamma die gekookte lijnolie gekocht haha gaan we ook eens proberen
Ben benieuwd haha thnx voor de tip
Ben benieuwd haha thnx voor de tip
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dikke sedan!
Mijn pa zit 24/7 op het 850forum haha en ook ik heb dat Volvo-virus te pakken.
Dus ik ben stiekem wel benieuwd naar de foto's van je voorgaande Volvo's.
Thanks!, nou hier zijn ze dan de Volvo foto's.GijsE36 schreef:Dikke sedan!
Dit is dus het 300+pk beest
Bmw e36 325I sedan
Een klein updateje, ik heb een e46 M3 spoilerlip op de kofferklep gemonteerd.
Zelf in kleur gespoten en ook de kenteken verlichtingplaat mee gespoten in de kleur, die was eerst zwart.
Even snel een foto gemaakt.
Zelf in kleur gespoten en ook de kenteken verlichtingplaat mee gespoten in de kleur, die was eerst zwart.
Even snel een foto gemaakt.
Bmw e36 325I sedan
Kuch!, even het stof eraf blazen.
Ik heb uiteraard niet stil gezetten de afgelopen tijd, een paar leuke gadgets in de auto gemaakt.
Zo heb ik zoals bijna alle nieuwere Bmw's hebben een AUX, USB ingang in de Bmw gemaakt en dit via de Parrot aangesloten, werkt perfect en vind het er best leuk uitzien in de E36
Het pollenfilter moet naar mijn weten elke onderhouds beurt vernieuwd te worden?, maar hoeft natuurlijk niet kan je makkelijk 19 jaar laten zitten, zie foto's.
Ook heb ik er voor de vakantie naar Frankrijk nieuwe bescherm hoezen om de achterschokdempers gemonteerd, die waren niet meer aanwezig dus dat is ook weer in orde.
De kmters vliegen wel voorbij moet ik zeggen, heb de 325i gekocht met 201.000 km op de klok en nu 2 1/2 maand verder staat de teller al op 207.xxx km, en uiteraard alles zonder problemen starten en rijden maar.
Wel heb ik nu de mogelijkheid om een 328i sedan handbak over te nemen ook met M pakket maar dan wel zonder airco en Harman Kardon dus tja ben er niet over uit of ik dit wel ga doen ondanks de 328i er mooi uitziet en niet te duur.
De foto's.
Het filtertje.
Ik heb uiteraard niet stil gezetten de afgelopen tijd, een paar leuke gadgets in de auto gemaakt.
Zo heb ik zoals bijna alle nieuwere Bmw's hebben een AUX, USB ingang in de Bmw gemaakt en dit via de Parrot aangesloten, werkt perfect en vind het er best leuk uitzien in de E36
Het pollenfilter moet naar mijn weten elke onderhouds beurt vernieuwd te worden?, maar hoeft natuurlijk niet kan je makkelijk 19 jaar laten zitten, zie foto's.
Ook heb ik er voor de vakantie naar Frankrijk nieuwe bescherm hoezen om de achterschokdempers gemonteerd, die waren niet meer aanwezig dus dat is ook weer in orde.
De kmters vliegen wel voorbij moet ik zeggen, heb de 325i gekocht met 201.000 km op de klok en nu 2 1/2 maand verder staat de teller al op 207.xxx km, en uiteraard alles zonder problemen starten en rijden maar.
Wel heb ik nu de mogelijkheid om een 328i sedan handbak over te nemen ook met M pakket maar dan wel zonder airco en Harman Kardon dus tja ben er niet over uit of ik dit wel ga doen ondanks de 328i er mooi uitziet en niet te duur.
De foto's.
Het filtertje.
Bmw e36 325I sedan
- GreyCooperS
- Contacteer:
mooi opgelost zo, die usb aansluiting...mooie OEM look
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire