Teruggevonden E61 M5 Touring !!!
Re: Teruggevonden E61 M5 Touring !!!
Neen dat is via de ODB poort, lees het artikel. Dit is iedereen onnodig schrik aanjagen.
Sommige verplaatsen trouwens de ODB poort om het de dieven moeilijker te maken.
Sommige verplaatsen trouwens de ODB poort om het de dieven moeilijker te maken.
Laatst gewijzigd door tom_il op 04 mei 2014, 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
525d E61 2007 pre-LCI
Sorry maar dit vind ik zeer moeilijk om te geloven. Dit fabeltje is zo oud als de straat. Was waar bij de allereerste afstandbediening waar, maar sinds lange tijd zijn de signalen gecodeerd en zijn niet zomaar de kraken.frankyman schreef: weet niet of het bij bmw ook werkt, maar bij audi kunnen ze een apparaatje in je heg zetten en die vangt het signaal van je sleutel op coderen op een sleutel, en ze kunnen er zo mee weg rijden
525d E61 2007 pre-LCI
- 530-Driver
Ze zijn verder dan je denkt! Wordt ook vaak gedaan bij garage bedrijven met electronische hekken en deuren
Btw gaaf om te zien dat je auto weer terug gevonden is! Onze S60R was ook gestolen bij een van de vorige eigenaren, bij een autobedrijf vandaan toen die daar voor een onderhouds beurt stond.
Kreeg de beste man ineens na 2 maanden een parkeer boeten binnen van die betreffende S60R. Gingen ze kijken.. en ja hoor vonden ze de auto terug! Blijft appart dat de politie hem nooit terug gevonden had.
Btw gaaf om te zien dat je auto weer terug gevonden is! Onze S60R was ook gestolen bij een van de vorige eigenaren, bij een autobedrijf vandaan toen die daar voor een onderhouds beurt stond.
Kreeg de beste man ineens na 2 maanden een parkeer boeten binnen van die betreffende S60R. Gingen ze kijken.. en ja hoor vonden ze de auto terug! Blijft appart dat de politie hem nooit terug gevonden had.
BMW 530D E61, 2005
Toyota Avensis 1.6 VVT-I 2000
Honda Civic EJ9 1999
Ex: S60 2.5R AWD verkocht bij 235.0000km 08/12 - 02/14
Ex: S60 2.4 140pk 2002 Ingeruild bij 343.000km 05/11 - 08/12
Ex: Laguna 1800 automaat 2003 Ingeruild bij 162.000km 08/08 - 05/11
Toyota Avensis 1.6 VVT-I 2000
Honda Civic EJ9 1999
Ex: S60 2.5R AWD verkocht bij 235.0000km 08/12 - 02/14
Ex: S60 2.4 140pk 2002 Ingeruild bij 343.000km 05/11 - 08/12
Ex: Laguna 1800 automaat 2003 Ingeruild bij 162.000km 08/08 - 05/11
Nog 2 plaatjes van de auto weer op 19 inch met de platen erop.
De auto wordt binnenkort hier aangeboden: http://www.kareltrans.nl/personenwagens
De auto wordt binnenkort hier aangeboden: http://www.kareltrans.nl/personenwagens
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Oef.. Wat een geluk seg!
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Hallo
Dat zijn mooie foto's die wielen staan hem goed.
Gr Erwin
Dat zijn mooie foto's die wielen staan hem goed.
Gr Erwin
Mooie wielen inderdaad Erwin !
Overigens nu hier te koop: http://www.kareltrans.nl/personenwagens ... mw/5-serie
Overigens nu hier te koop: http://www.kareltrans.nl/personenwagens ... mw/5-serie
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Hallo
Ik zag het wat een geld vragen ze er voor.
Het is natuurlijk een geweldige auto maar je hebt wel wat uit te leggen aan een eventuele koper.
Blijft natuurlijk een bijzonder verhaal waar de auto niet echt minder van wordt, maar toch.
Gr Erwin
Ik zag het wat een geld vragen ze er voor.
Het is natuurlijk een geweldige auto maar je hebt wel wat uit te leggen aan een eventuele koper.
Blijft natuurlijk een bijzonder verhaal waar de auto niet echt minder van wordt, maar toch.
Gr Erwin
prachtige uitvoering en een bizar verhaal. zo zie je maar dat zelfs dieven ook een autohart hebben (als je de staat van de wagen ziet hoe die is teruggekomen).
wat ik niet begrijp, ik dacht altijd dat als een auto gestolen was en weer terugkomt er een klein 1'tje in het kenteken komt?
wat ik niet begrijp, ik dacht altijd dat als een auto gestolen was en weer terugkomt er een klein 1'tje in het kenteken komt?
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
-
Volgens mij is dat alleen als je kentekenplaten gestolen zijn.
Gelukkig dat deze M5 in deze staat weer teruggekomen is.
Gelukkig dat deze M5 in deze staat weer teruggekomen is.
Na diefstal of bij export trekt de RDW het kenteken in.
Mocht je hem weer importeren of hij wordt terug gevonden dan krijg je het zelfde nummer terug met een nieuw kentekenbewijs en dan met duplicaat code 1
Denk dat ze voor de foto de originele platen gebruikt hebben die lagen misschien nog in de auto.
Mocht je hem weer importeren of hij wordt terug gevonden dan krijg je het zelfde nummer terug met een nieuw kentekenbewijs en dan met duplicaat code 1
Denk dat ze voor de foto de originele platen gebruikt hebben die lagen misschien nog in de auto.
Goed om te horen dat de auto toch weer terug gevonden is.
De M5 van mijn vader is April van vorig jaar ook gestolen en na 2 maanden weer teruggevonden, in een belabberde toestand als jou voormalige M5.
Vorig weekend is voor de tweede keer geprobeerd de auto weg te halen. Wij weten alleen nog niet waar en wanneer, want we kwamen per toeval erachter dat het slot aan de bestuurderskant was uitgeboord.
Iemand een idee wat ze hiermee van plan waren? Toch makkelijker om een ruitje in te tikken?
Groet,
Luuk
De M5 van mijn vader is April van vorig jaar ook gestolen en na 2 maanden weer teruggevonden, in een belabberde toestand als jou voormalige M5.
Vorig weekend is voor de tweede keer geprobeerd de auto weg te halen. Wij weten alleen nog niet waar en wanneer, want we kwamen per toeval erachter dat het slot aan de bestuurderskant was uitgeboord.
Iemand een idee wat ze hiermee van plan waren? Toch makkelijker om een ruitje in te tikken?
Groet,
Luuk
-
- Contacteer:
Hij is alweer verkocht.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- Kingfisher
- Contacteer:
Ik lees dit verhaal nu pas, maar wat mooi om deze prachtbak weer terug in ons land te hebben en ook nog eens in (bijna) dezelfde staat.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Bizar !
De door mij ingeruilde 550iT werd amper een week na inruil bij een garage weggehaald en gelukkig 4 dagen later door de politie teruggevonden. Het blijft ontzagwekkend hoe simpel het is auto's voorzien van allerlei beveiligingen te stelen ...
Wel een beauty, deze e61 M5 !
De door mij ingeruilde 550iT werd amper een week na inruil bij een garage weggehaald en gelukkig 4 dagen later door de politie teruggevonden. Het blijft ontzagwekkend hoe simpel het is auto's voorzien van allerlei beveiligingen te stelen ...
Wel een beauty, deze e61 M5 !