Zoeff's Estoril blauwe E36 M3 cabriolet FOTO'S!!!!!!!
Re: Zoeff's Estoril blauwe E36 M3 cabriolet UPDATE - subwoof
ahh heey marcel leuk je te zien op forum!
Nog bedankt voor de winterset staat er super onder !
Nog bedankt voor de winterset staat er super onder !
Re: Zoeff's Estoril blauwe E36 M3 cabriolet UPDATE - subwoof
Project M3 loopt langzaam verder.
Na een tijdje wat weinig op t forum actief geweest te zijn wil ik jullie toch nog op de hoogte houden van de vorderingen.
Vorig jaar is de auto ontdaan van een paar lelijke roestblaasjes en steenslag. Kort daarna kon ik een originele AC Schnitzer onderlip op de kop tikken. Deze had wel wat schade maar is perfect bijgewerkt door DonCarbon! In de tussentijd zijn er ook Zimmerman remmen gemonteerd. De subwoofer is ondertussen ook alweer uit de auto omdat ik toch niet zo tevreden over het volume was. Nu zit er een actieve subwoofer van MTX in t koffer, waar ik echt over te spreken ben! Momenteel staat de auto bij Custom Car Cleaning om een totale behandeling van t interieur en exterieur, polijsten en afwerking met swissvax. Donderdag kan ik de auto weer gaan ophalen en komen ook nog wat foto's bij dit verhaal..
Na een tijdje wat weinig op t forum actief geweest te zijn wil ik jullie toch nog op de hoogte houden van de vorderingen.
Vorig jaar is de auto ontdaan van een paar lelijke roestblaasjes en steenslag. Kort daarna kon ik een originele AC Schnitzer onderlip op de kop tikken. Deze had wel wat schade maar is perfect bijgewerkt door DonCarbon! In de tussentijd zijn er ook Zimmerman remmen gemonteerd. De subwoofer is ondertussen ook alweer uit de auto omdat ik toch niet zo tevreden over het volume was. Nu zit er een actieve subwoofer van MTX in t koffer, waar ik echt over te spreken ben! Momenteel staat de auto bij Custom Car Cleaning om een totale behandeling van t interieur en exterieur, polijsten en afwerking met swissvax. Donderdag kan ik de auto weer gaan ophalen en komen ook nog wat foto's bij dit verhaal..
Re: Zoeff's Estoril blauwe E36 M3 cabriolet UPDATES!
erg benieuwd naar de foto's !
"Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC!"
Showroom :
viewtopic.php?f=75&t=39807
Showroom :
Re: Zoeff's Estoril blauwe E36 M3 cabriolet FOTO'S!!!!!!
Vanavond de auto weer mogen ophalen bij Custom Car Cleaning. Wat een resultaat!!!! Zeer tevreden!!!
Binnenkort het leer van de bestuurdersstoel nog laten bijwerken / opknappen. Dan de gevlochten remleidingen monteren en de remklauwen nog verven.
Om geen lang verhaal te maken hier dan wat foto's:
Binnenkort het leer van de bestuurdersstoel nog laten bijwerken / opknappen. Dan de gevlochten remleidingen monteren en de remklauwen nog verven.
Om geen lang verhaal te maken hier dan wat foto's:
Re: Zoeff's Estoril blauwe E36 M3 cabriolet FOTO'S!!!!!!!
Hele mooi auto , kleur wielen
- GreyCooperS
- Contacteer:
Dikke caab zo....!
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Clean !
"Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC!"
Showroom :
Showroom :
Schitterend!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Mooie cabrio, super kleur
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Tja, die Bart kan dat wel.
Schitterend om te zien dat hij vertroeteld wordt
Schitterend om te zien dat hij vertroeteld wordt
Prachtige M3. Zo een zou ik graag nog eens bezitten.. als je hem ooit verkoopt..
- e36cabrio320i
Mooie ! m3 cabrio