464 pk en 460 nm
Ik ben maar 30 pk opgeschoten. Wat wel heel vreemd is dat de auto bij bepaalt toerental pingelt. Wat ook heel vreemd is, dst mijn auto bij elke test steeds iets beter lijkt te doen. Ik denk dat ie 3x of 4x geprobeerd heeft, en bij elke keer steeds iets meer pk.
Conclusie van die man is dat deze auto heel lang verkeerd heeft gelopen, en dat de auto lerende is. Dus zich aanpast. Nu we de vanos goed hebben gaat hij zich zelf inleren elke keer. Dus bij uitschakelen van motor en weer opstart pakt de auto de laatste stand van nokken, en dat gaat zo door. Dus het kan even duren dst de auto uit zich zelf de 507pk gaat geven.
Wat ook een optie is zegt hij, of het mogelijk is een de auto een harde reset te geven, naar fabrieks instelling. Zodat de auto gelijk qua nokken op de juiste positie staat.
Hierover neem ik morgen contact op met auto Molenaar. De kerel van vandaag die gaat contact opnemen met ATM chiptuning. Wat we willen doen is, als we alles naar fabriek instelling kunnen zetten, op de testbank bij ATM, laten chippen om te kijken hoe de auto gaat reageren. Dus vóór de chip op de bank en daarna. Als het nuteloos blijkt te zijn hoef ik niet te betalen.
Als al deze actie ook niets opleveren, dan heb ik mijn uiterst best gedaan om de auto zo fit mogelijk te krijgen.
Vanmiddag had ik nog de airco na laten kijken. Nieuw vloeistof, anti bacterie spul enzo laten zetten. Morgen krijgt mn auto nieuwe orginele accu, ook motor wordt geflushed en verse olie castrol edge 10W60, en rond om nieuwe remblokken.
![Afbeelding](http://i1175.photobucket.com/albums/r632/Oguzhan_Kiziltepe/image_zps47f3656c.jpg)