Pas op voor E91 335i met kenteken 27-ZR-BP
Pas op voor E91 335i met kenteken 27-ZR-BP
Hoi allemaal,
Ivm mijn recente vaderschap ben ik op zoek naar een E61 335i.
Deze kwam ik tegen, http://link.marktplaats.nl/m818368139
Zo vol zie je ze bijna niet en voor die prijs? (inmiddels 16500, verandert bijna dagelijks) Je gezonde verstand zegt dan daar is wat aan de hand dus eigenaar gebeld en verhaal aangehoord waarom hij weg moet. Werk, diesel rijden , ex. Afijn misschien wel waar.
BMW dealer gebeld en gevraagd of er nog terugroepacties open stonden en dat was allemaal niet van toepassing.
Afspraak gemaakt om een aankoopkeuring te laten doen bij EKRIS in Arnhem en zo geschiedde.
Auto zelf bekeken op de brug en zijn ons met de monteur rot geschrokken. Er mankeerde te veel aan om alles op te noemen maar de belangrijkste.
-Cardan is het aan het begeven.
-Auto heeft van voor tot achter in mekaar gelegen en is slecht gerepareerd en nog slechter gespoten. Zelfs druipers gezien.
-Via de OBD is een turbolek geconstateerd
-Ook de CIC heeft storing
-Koplampen van 1000 euro per stuk met storing erin.
Dus wees gewaarschuwd mij heeft het dankzij de aankoopkeuring maar 2 meier gekost anders was ik voor duizenden euros het schip ingegaan.
Oja bij Drent&Kloek in Beverwijk kan je ook wel wegblijven, daar moet je de auto zowat al aftikken voor een proefrit.
Verder als iemand nog een knappe e91 335i weet van tegen de 20k laat het me even weten. Wil wel graag alle M-paketten erop hebben. Misschien kunnen bumpers later, kweenie wat dat kost. iemand?
groet
Ivm mijn recente vaderschap ben ik op zoek naar een E61 335i.
Deze kwam ik tegen, http://link.marktplaats.nl/m818368139
Zo vol zie je ze bijna niet en voor die prijs? (inmiddels 16500, verandert bijna dagelijks) Je gezonde verstand zegt dan daar is wat aan de hand dus eigenaar gebeld en verhaal aangehoord waarom hij weg moet. Werk, diesel rijden , ex. Afijn misschien wel waar.
BMW dealer gebeld en gevraagd of er nog terugroepacties open stonden en dat was allemaal niet van toepassing.
Afspraak gemaakt om een aankoopkeuring te laten doen bij EKRIS in Arnhem en zo geschiedde.
Auto zelf bekeken op de brug en zijn ons met de monteur rot geschrokken. Er mankeerde te veel aan om alles op te noemen maar de belangrijkste.
-Cardan is het aan het begeven.
-Auto heeft van voor tot achter in mekaar gelegen en is slecht gerepareerd en nog slechter gespoten. Zelfs druipers gezien.
-Via de OBD is een turbolek geconstateerd
-Ook de CIC heeft storing
-Koplampen van 1000 euro per stuk met storing erin.
Dus wees gewaarschuwd mij heeft het dankzij de aankoopkeuring maar 2 meier gekost anders was ik voor duizenden euros het schip ingegaan.
Oja bij Drent&Kloek in Beverwijk kan je ook wel wegblijven, daar moet je de auto zowat al aftikken voor een proefrit.
Verder als iemand nog een knappe e91 335i weet van tegen de 20k laat het me even weten. Wil wel graag alle M-paketten erop hebben. Misschien kunnen bumpers later, kweenie wat dat kost. iemand?
groet
BMW rulez
Re: Pas op voor E91 335i met kenteken 27-ZR-BP
Ben niet actief op zoek naar een 335i..al deed ik dat wel. Ben meer met een e61 bezig btw. Maar zag deze ook al staan...en vroeg me ook al af waarom zo goedkoop.
Dat ie pas 2 maanden op diegene zn naam staat is ook al vreemd. Hoe dan ook...bij mij rammelde de bellen ook al.
Jammer...zo een manier van verkopen.
Anyway..drent en kloek wou ik ook al naar toe gaan as zaterdag. Maar als ik dit zo lees...? Doet anders aan dan de recensies op google oa?
Dat ie pas 2 maanden op diegene zn naam staat is ook al vreemd. Hoe dan ook...bij mij rammelde de bellen ook al.
Jammer...zo een manier van verkopen.
Anyway..drent en kloek wou ik ook al naar toe gaan as zaterdag. Maar als ik dit zo lees...? Doet anders aan dan de recensies op google oa?
Ja het blijft oppassen,
Zo ben ik bezig geweest met een E91 335d, ik heb toen de dealer gebeld waar hij in onderhoud was geweest (Renova) die heel behulpzaam waren.
Het advies was laten staan, auto had ook helemaal in elkaar gezeten en er werd letterlijk gezegd dat net een afgeragde auto was.
Al in Duitsland gekeken? De kans dat je daar een complete 335 vindt is groter dan in NL
Succes met je zoektocht
Zo ben ik bezig geweest met een E91 335d, ik heb toen de dealer gebeld waar hij in onderhoud was geweest (Renova) die heel behulpzaam waren.
Het advies was laten staan, auto had ook helemaal in elkaar gezeten en er werd letterlijk gezegd dat net een afgeragde auto was.
Al in Duitsland gekeken? De kans dat je daar een complete 335 vindt is groter dan in NL
Succes met je zoektocht
Als je daar een auto leuk vind moet je je natuurlijk niet laten weerhouden. Ik heb gewoon zelf een negatieve ervaring aldaar. Het zijn handelaren en konden me niets vertellen over de 335 en dat gaf hij ook toe.drent en kloek wou ik ook al naar toe gaan as zaterdag. Maar als ik dit zo lees...?
De auto zelf zat vol krassen en de velgen waren beschadigd, ja laten we wel opknappen als je dat wil. Staat lekker in je showroom.....
Ja op internet, er staan er wel een aantal maar ik ben echt niet in de gelegenheid nu om heen te gaan ivm de kleine.Al in Duitsland gekeken?
Misschien dat DAS groep me verder kan helpen.
BMW rulez
Wat maakt het uit wat ze je kunnen vertellen ?Ocram schreef: Het zijn handelaren en konden me niets vertellen over de 335 en dat gaf hij ook toe.
De auto zelf zat vol krassen en de velgen waren beschadigd, ja laten we wel opknappen als je dat wil. Staat lekker in je showroom.....
Als er geen papieren bij zijn om eea te controleren dan heb je niets aan wat iemand verteld.
Zorg dat je zelf kennis genoeg hebt om een auto te beoordelen of iemand meeneemt met die kennis, daar heb je veel meer aan en dan kun je zelfs bij Jet Cars nog een fatsoenlijke auto kopen
-
Waarna je bij Jetcars zelf weer een aankoopkeuring op je eigen auto kunt doen voor alle onderdelen die eraf geschroeft zijn
Maar handelaren en autobedrijven hebben één doel, en dat is die auto verkopen en geld verdienen. Er zijn uiteraard uitzonderingen, maar als er iets negatiefs aanzit gaan ze dat niet snel met jou delen.
Dus idd zorg dat je kennis van auto's meeneemt.
Overigens krassen en beschadigde wielen op een gebruikte auto is niks bijzonders, het geeft jou als koper de mogelijkheid om aan te geven of jij dat gemaakt wil hebben of dat je korting krijgt.
Ook wel begrijpelijk gezien de marges op gebruikte auto's dat een handelaar dit soort dingen lekker laat voor wat het is.
Maar handelaren en autobedrijven hebben één doel, en dat is die auto verkopen en geld verdienen. Er zijn uiteraard uitzonderingen, maar als er iets negatiefs aanzit gaan ze dat niet snel met jou delen.
Dus idd zorg dat je kennis van auto's meeneemt.
Overigens krassen en beschadigde wielen op een gebruikte auto is niks bijzonders, het geeft jou als koper de mogelijkheid om aan te geven of jij dat gemaakt wil hebben of dat je korting krijgt.
Ook wel begrijpelijk gezien de marges op gebruikte auto's dat een handelaar dit soort dingen lekker laat voor wat het is.
Dan heb je er zelf dus niet genoeg verstand van om daar een auto te kopen. En dan moet je dat ook vooral niet doen !!streamline schreef:Waarna je bij Jetcars zelf weer een aankoopkeuring op je eigen auto kunt doen voor alle onderdelen die eraf geschroeft zijn
Als je de historie van menig auto zou kunnen inzien die bij een normale handelaar staat, dan zou je ook wel eens behoorlijk kunnen schrikken. Maar je weet het niet, de laatste eigenaar van de 6 was wel een nette, dus dan is t wel goed.....
Jetcars en fatsoenlijkle auto......
2 woorden die niet samen gaan.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Dat de verkopers daar niet de meeste service bieden zijn we het allemaal wel over eensPatrickk schreef:Jetcars en fatsoenlijkle auto......
Maar wie kan de historie en vorige eigenaren checken als een auto bij een willekeurige dealer of handelaar staat ?
Menigeen zal naar volle tevredenheid heel wat kilometers in zijn auto hebben gereden terwijl hij m nooit gekocht had als hij de vorige eigenaren echt na kon kijken, gekocht bij Jet of waar dan ook.
-
O dat heb ik zeker wel, alleen deze opmerking is sarcastisch bedoeld. ze hebben er wel eens een handje van om van een in te ruilen auto voortijdig goede onderdelen zoals banden te wisselen voor mindere exemplaren als jij aan het proefrijden bent.Baksteen schreef:Dan heb je er zelf dus niet genoeg verstand van om daar een auto te kopen. En dan moet je dat ook vooral niet doen !!streamline schreef:Waarna je bij Jetcars zelf weer een aankoopkeuring op je eigen auto kunt doen voor alle onderdelen die eraf geschroeft zijn
Als je de historie van menig auto zou kunnen inzien die bij een normale handelaar staat, dan zou je ook wel eens behoorlijk kunnen schrikken. Maar je weet het niet, de laatste eigenaar van de 6 was wel een nette, dus dan is t wel goed.....
Dus.... van mijn auto de banden te wisselen als ik met hun auto aan het proefrijden ben ??
Ik denk dat er dan toch iets gaat gebeuren als ik terug kom !! Moet niet gekker worden.... '(
Ik denk dat er dan toch iets gaat gebeuren als ik terug kom !! Moet niet gekker worden.... '(
- largeproject
- Contacteer:
Baksteen schreef:Dus.... van mijn auto de banden te wisselen als ik met hun auto aan het proefrijden ben ??
Uhhh, toch niet weer DIE baksteen..............
Nog ff en ik ga mijn beempie verkopen.
Prima, gelijk wegdoen dat hok.largeproject schreef:
Uhhh, toch niet weer DIE baksteen..............
Nog ff en ik ga mijn beempie verkopen.
Diesel, wat moet ie kosten ?
- largeproject
- Contacteer:
Dat hok wil jij niet hebben.
http://link.marktplaats.nl/m832389932
Staat inmiddels hier te koop/...
Staat inmiddels hier te koop/...