Ik denk dat ik niet de enige ben die het jammer vind dat er niet of nauwelijks Noordelijke BMW meetings gehouden worden. Meestal zijn de meetings halverwege het land of verder en voor velen, waaronder ik zelf, is het simpelweg te ver rijden, Ook is de benzine wel eens goedkoper geweest en telt dat ook uiteraard mee!
Daarom zou ik graag willen weten of er überhaupt behoefte is aan een Noordelijke meeting en hoeveel er dan ongeveer zouden komen. Het is de bedoeling om een vrij evenement te organiseren waar elk type BMW welkom is. We zouden het eventueel kunnen afronden met een (kleine) rondrit. Als je geïnteresseerd bent en/of tips hebt laat het dan even weten hieronder! Bij genoeg geïnteresseerden zal ik er serieus mee bezig gaan om het op te zetten.
Dus laat het weten en hopelijk tot snel!

EDIT!!!!
BMW Meeting t' Noorden
Locatie: Martin Luther Kingweg 11A, 9403PA Assen (parkeerplaats Yasmin garden / voetbalvereniging Achilles 1894)
Datum: Zondag 10 augustus
Tijd: Van 12:30 totdat het niet meer gezellig is
Extra info:
Het is gewoon een parkeerplaats, er zijn geen stands met eten / drinken, afvalbakken en WC's aanwezig. Dus neem zelf wat eten / drinken mee als je dat nodig vind. Als je al wat meeneemt dan gooi je je rommel niet op de grond, je houdt het maar even bij je totdat je weer thuis bent. Burn-outs en andere gekkigheid wordt absoluut niet getolereerd. Moet je echt nodig naar de WC dan zou je uit nood bij Yasmin Garden / Achilles 1894 aan kunnen kloppen. Voor de mensen die op facebook zitten en lid zijn van de BmwFamily, hier zal ook een bericht over de meeting op komen te staan!