M-Tech Pakket

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
freddy

Re: M-Tech Pakket

Bericht door freddy » 31 jul 2008, 14:26

BiGa schreef:
freddy schreef:ps ik blijf erbij dat een adres in germany de beste optie zou zijn prijstech gezien.

Oké, hoeveel kosten denk je dat je hier nog maakt aan onderdele die je er daar niet bij krijgt?
eigenlijk moet er een adres zijn die set's compleet met m.lampen rooster lucht geleiders enz enz.

diffusor kost hier in NL 89,- ex.( 6 cilinder)

achterbumper 400,- +diffusor dus 500,- inclusief ongeveer

voorbumper denk wel 600, met rooster en lampen en luchtgeleiders.

zijn prijzen waar je dus niet vrolijk van wordt, en is de grap van even een bumper setje plaatsen geen optie in DE vraagt men op ebay 600/799,- en dat is veel leuker. maar helaas in mijn duits in schrift zeer matig .

dus of verder zoeken naar adres in DE of nog tijdje door sparen.

BiGa

Bericht door BiGa » 31 jul 2008, 14:48

Wat ik heb begrepen is dat Salesafter niet echt interesse heeft in een groupbuy van onze kant, de sets zijn daarnaast ook nog eens in de aanbieding zie ik. Ik heb contact gehad met de dealer, even snel telefonisch, zij kunnen ons ook helaas niet helpen. Ik ben bang dat iedereen gewoon zelf even zijn set zal moeten bestellen op Salesafter.de. Je moet dan wel de diffusor en de luchtkanalen links en recht zelf even halen bij de dealer.

Freddy als je moeite hebt met het duits wil ik je best even helpen met bestellen via de site van Salesafter, laat maar even weten als je dat wilt, dan kan ik je bijvoorbeeld even telefonisch helpen.

freddy

Bericht door freddy » 31 jul 2008, 15:05

oke groups buy niet intressant en dus klaar.

zijn set's orgineel? en wat zijn de kosten van een set voor coupe bj 2000 inclusief verzendkosten, en wat kost een voor en achterbumper los?? dat zijn de vragen van deze kant, en oooh ja wat is levertijd.

waar zit bedrijf is ophalen geen optie??

als deze vragen beantwoord zijn kan er makkelijk een keuze gemaakt worden en is ook dnl's vaag beantwoord wat bumper voor van coupe sedan zullen qua kosten niet veel uit 1 liggen.

mocht je deze vragen kunnen beantwoorden of laten beantwoorden dan zouden een aantal mensen je dankbaar zijn.

horen het wel.

mvg Freddy

BiGa

Bericht door BiGa » 31 jul 2008, 15:23

1. Zijn de sets origineel?: Zover ik kan zien wel, als fabrikant staat BMW aangegeven.

2. Een set voor een coupe kost nu 696,15 euro daar komen nog ongeveer 99 euro (weet ik van contact via mail over mijn touring), de kosten voor jouw set incl. verzenden zou dan komen op: 795,15 euro. Let bij deze prijs wel op het feit dat je nog een diffusor nodig hebt van 89,90 (prijs van Salesafter) en je hebt nog luchtkanalen nodig.

3. Prijs van alleen een achterbumper weet ik niet, staat niet aangeboden op de website van hun.

4. Zelf ophalen is voor mij geen optie, vanaf Rotterdam is de rit ongeveer 725 km (enkele reis), niet te doen dus voor mij. Ze zitte in Bayreuth.

BiGa

Bericht door BiGa » 31 jul 2008, 15:42

Net even snel de dealer aan de lijn gehad, de diffusor kost bij de dealer € 106.55 en de luchtkanalen die bijbesteld moeten worden kosten per kant 39,38.

Toch even een babbelte gemaakt met die man via de telefoon, de gehele M pakketten zijn hier nog steeds duur, voor mij wagen zou ik komen op 1083 euro, dan moeten de bovenstaande artikelen er nog wel bij. Dus bestellen in Duitsland is voordeliger, stukken voordeliger zelf.

Echter is mijn dealer wel bereid om 10 tot 15 % korting te geven op de diffusor en luchtkanelen, exacte percentage wilde hij wel bepalen als er daadwerklijk wat gekocht werd.

Zelfde percentage wilde hij ook geven op de pakketten, maar dan ben je nog niet goedkoper uit. Dus dat heeft alsnog geen zin.

Hij zei wel iets aan de telefoon, hij wist mij te melden dat de computer aangaf om de bumperbalk te veranderen wanneer er een M bumper gemonteerd werd, hij kon alleen niet aangeven wat nou de exacte verschillen waren. Iemand die weet waarom de computer dat aangeeft?

EDIT: Ik heb een mail gestuurd voor alleen die achterbumper

Dnl

Bericht door Dnl » 31 jul 2008, 16:39

Ik zou het best willen halen (hebben genoeg bussen op de zaak waarvoor ik werk), maar ik zie bijna 7uur heen en dan ook nog eens 7uur terug niet echt zitten ;).. Dus zou verzenden voor mij al een stuk beter en voordeliger zijn (100 euro?)

Die Diffusor kost op aftersales "maar" €90,- euro, dus dat zal daar dus ook al goedkoper zijn..

BiGa

Bericht door BiGa » 31 jul 2008, 16:44

Ja ik tel ook liever 100 euro neer voor het verzenden, dan een hele dag rondrijden in een bussie en dan nog eens de benzinekosten. Iedereen moet voor zichzelf maar even kijken wat hij besteld, ik heb de spullen voor de touring intussen al besteld bij aftersales. Als de betaling bij hun binnen in doen ze direct verzenden.

De diffusor en luchtkanalen haal ik wel hier bij de dealer, dat scheelt niet zo heel veel.

Dnl

Bericht door Dnl » 31 jul 2008, 16:46

Ben benieuwd wat totaal prijs allemaal is dan .. Zag ook al een set op MP voor 1200 staan.
Weet niet of er dan nog wat bij komt, volgens mij was die compleet nl.

freddy

Bericht door freddy » 31 jul 2008, 16:52

heb even moeite genomen om adres in Nl te bellen, resultaat Mtech II pakket voor coupe sedan touring kost 1200, dit is inclusief "ALLES" en oem bmw. tevens in primer/grondverf afgeleverd

dus voorbumper compleet met mistlampen afwerkkapjes/ lucht geleiders /sleepoog kapje en bevestigings matriaal, achterbumper met difusor en achterplaat. en side skirt's.

moet zeggen voor een gehele complete orginele set voor/achetr en skirts Mtech II gegint de prijs in NL aardig te worden, MAANDAG moet ik terug bellen voor korting evt als er meerdere pakketen of delen worden gekocht/besteld.

BiGa

Bericht door BiGa » 31 jul 2008, 16:52

M Pakket bij Salesafter: 749
Transport salesafter: 99
Diffusor Dealer: 106
Luchtkanalen dealer: 79

Kom je op 1033 euro in totaal, dan nog even spuiten en monteren en je bent het mannetje 8)

Daarnaast krijg je nog wel wat korting bij de dealer voor de diffusor en luchtkanalen.

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 31 jul 2008, 16:59

OEM BMW is ook wat waard pasvorm??

freddy

Bericht door freddy » 31 jul 2008, 17:00

BiGa schreef:M Pakket bij Salesafter: 749
Transport salesafter: 99
Diffusor Dealer: 106
Luchtkanalen dealer: 79

Kom je op 1033 euro in totaal, dan nog even spuiten en monteren en je bent het mannetje 8)

Daarnaast krijg je nog wel wat korting bij de dealer voor de diffusor en luchtkanalen.

toch mis ik nog de side skirt's bij sale after en wordt er niet egsprolken over mistlampen en afwerkkapjes van deze, en wat ik bedoel is nu dus zichtbaar dat het verschil in euro's steeds kleiner word en het steeds intresanter wordt om evt toch eens zaken te doen met NL leveransier 100% oem. en zeer korte levertijd en korting zeker mogelijk. (ps de sedan en touring wordt natuurlijk ook met stootstrips geleverd hoorde ik nog)

BiGa

Bericht door BiGa » 31 jul 2008, 17:13

Er wordt wel gesproken over de mistlampen, Nebelscheinwerfers linke en rechts zijn de mistlampen.

freddy

Bericht door freddy » 31 jul 2008, 17:23

BiGa schreef:Er wordt wel gesproken over de mistlampen, Nebelscheinwerfers linke en rechts zijn de mistlampen.

oke maar bij de lampen horen ook afwerkkapjes en de side skirt's kan ik ook niet vinden bij after sales.

maar mischien heb ik het mis.

BiGa

Bericht door BiGa » 31 jul 2008, 17:54

Afdekkapjes zijn van die kleine dingen, die kosten vrij weinig bij de dealer. Je hebt ook nog kans dat die bij de anbauteile zitten (montageonderdelen). En de schwellerleisten zijn volgens mij de side skirts, dat zie ik je ook aangegeven op de foto's:

Afbeelding

(pijltjes zijn gezet door Salesafter.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”